تقرری های جدید برای کمیشنران متقلب (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۵/۹/۶ کد خبر: 124720 منبع: پرینت

رییس جمهور غنی، کمیشنران پیشین را تقرری هایی جدید اعطا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، نادر محسنی کمیشنر پیشین انتخابات، بعنوان مشاور رییس جمهور در امور مبارزه با فساد اداری و سریر احمد برمک کمیشنر پیشین کمیسیون انتخابات، بعنوان مشاور غنی در امور حکومت داری محلی تقرر یافت.

گفته می شود دیگر کمیشنران پیشین نیز به حیث مشاورین جدید تعیین شدند.

به نظر می رسد در حکومت وحدت ملی، همواره برای مسوولان متقلب جایگاه و مقام دولتی وجود خواهد داشت و آینده شغلی این جنابان همیشه تامین خواهد بود؛ هرچند که از پستی کنار گذاشته شوند.






کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کمیشنران قبلی کمیسیون ها به اندازه بول وثروت جمع کردند که ضرورت به اجرای وظیفه مجدید را د رنظام ندارند
نمون عبد الرحمن هوتکی ده هزار دالر از یک کارمند کمبیسون انتخابات اخذ کرده و دوسیه سرقت مبایل موصوف را حفظ نموده
است
صوفیا کارمند ساحوی

>>>   وقت ریاست غنی محصول همین تقلب است!!!!!!!!!

>>>   چقدرامضای بد نمود ؛،ازنظرروانشناسی کاملا مردود است ، اگر می خواهید شخصیت کسی را از روی امضایش بشناسید درانترنت ببینید نمونه امضا و شرح شخصیت صاحب امضا موجود است
ر

>>>   آیا غنی این کارهای احمقامه را از ترس میکند یا بر اساس ضرورت به مشاورین؟
بنظر مردم او تمام این اعمال احمقانه را از ترس حامیان این کمیشنران انجام میدهد.

>>>   امضاشیرآغا مثل بچه صنف اول واری است

>>>   ریس جمهور با صدور چنین فرمانی از تقرر کمیشنران متقلب سابقه وخاین بحیص مشاوران در پست های نا معلوم با تمام امتیازات مالی وامنیتی ثابت کرد که در تقلب انتخابات و دزدی ارای پاک مردم به نفع اشرف غنی از جانب همین کمیشنران سابقه یکبار دیگر صحه گذاشت وخاینین متقلبین را با ضیاالحق امر خیل خاین دزد بالفعیل گیر شده از جانب قوماندانی پولیس کابل انها رادر یک دفتر خاص داخل ارگ جمع کرده و به تعداد مشاوران اش افزوده از پول بیت المال بدزدان و متقلبین خاینتکار معاش های بلند دالری و خدمات رسانی بهتر امنیتی را بخاطر جلوگیری از دهان بازی انها از تقلباتی را در ان زمان به نفع جناب شان انجام داده بودند چنین امتیازات غیر قانونی وغیر ضروری را برای ان خاینین دستور داده است کسی که کرزی را بخاطر مشاورین زیاد اش انتقعاد میکرد واز کاهش ان در صورت رسیدن بقدرت حرف میزد از زمان کرزی کرده مشاوردانی اش سر ریزه کرده واز مبارزه و محکمه خاین وعده میداد امروز تمام خاینین ومتقلبین و مختلسین را دور خود جمع کرده هر ان وعده داده شده قبل از رسیدن به چوکی ریاست جمهوری اکنون برخلاف ان جناب اشرف غنی احمدزی ریس جمهور فعلی عمل کرده واعتماد خود را نزد مردم از دست داده است .

>>>   نوش جان کمشنران باتقلب شان چنین پوستهارا بدست آوردند.
ع

>>>   این نشان میدهد که دهن پوراوی وجود داشته در غیر آن باید پرسان شود که اینها اگر تقلب نکرده اند به کدام گناه بر طرف میشوندو اگر به نفعی کسی تقلب و آرای مردم را دزدی کرده اند باید برایشان امتیاز داده شود؟ و آن هم فساد پیشه را به حیث مشاور خود علیه فساد گماشتن ! خیلی مزحک است و همه این حرکت ها خود و مردم را مسخره کردن است و بس !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است