برف سنگین، سقف یک میدان فوتسال را فروریخت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۰    ۱۳۹۵/۹/۶ کد خبر: 124746 منبع: پرینت

در اثر ریزش برف، سقف یک میدان فوتسال خصوصی در چهارراهی امام خورد در مرکز ولایت سرپل سقوط کرد.

تاکنون دو تن را از زیر این سقف بیرون کشیدند و به شفاخانه انتقال داده اند و یکتن کشته و یک تن زخمی که هر دو از یک خانواده می باشند اما تا هنوز ارقام گیر ماندگان دقیق نیست که آیا زیر آوار کسی مانده یا نه و مسوولین در این مورد چیزی نمی گویند.

بنابر سنگینی، سقف فرو ریخته و احتمالا تاکنون تلاش ها بی نتیجه بوده اما نیروهای امنیتی تلاش دارند با آمدن کرن سقف ها را دور کنند تا بدانند که چه تعداد در زیر سقف فرو ریخته گیرمانده اند..








نوری

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کاش درکابل هم چنین شود اما بدون کشت وزخمی

>>>   چرا اینها در ساخت و ساز توجه ای به استاندارد بودن سقف ها ندارن. در مناطق کوهستانی افغانستان باید تمام سقف ها شیب دار باشد .
هارون امیرزاده

>>>   ماشالله، با كيفيت عالي ساختماني ، دزدان وطن فروش در غم زنده گي و مرگ مردم نيستند، اشرف ديوانه بايد همه كساني را كه در ساختمان اين جا دست داشتند، بايد مورد تحقيق و إعدام نمايد.

>>>   بخاطریکه از طرف دولت ساخته شده بود هر تعمیر، سرک مکتب ............... از طرف دولت ساخته شده باشد جنین خواهد بود!!!!!!!!!
.... فساد کننده گان وخائنانا ملی!!!!!!!!!!!!

>>>   دوستان عزیز! بسیار منفی بازی نکنید. این نوع حوادث در هر جا رخ میدهد، دلیل آن عوامل طبیعی غیر منتظره مثل برفباری زیاد و یا خطای انسانی مثل محاسبه نادرست مهندسان مسوول، بوده میتواند.
سه سال قبل در آلمان حادثه مشابهی در اثر بارش زیاد برف واقع شد.

>>>   اين بدين معني نيست كه همچو واقعه در فلان جا رخ داد و ما هم بايد آنرا قبول نمائيم، دزد و نا بكار در هر جا است، همين دزدان غرب وشرق بودند كه ما را هم چال هاي جديد دزدي را ياد دادند.
بايد همه مقصرين إعدام و يا حبس ابد با اعمال شاقه شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است