تقرر خیانتکاران بحیث مشاوران ارگ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۵/۹/۷ کد خبر: 124780 منبع: پرینت

در پیوند به تقرر خیانتکاران بحیث مشاوران ارگ!

تقرر اعضای پیشین کمیسیون های انتخاباتی بحیث مشاوران رییس جمهور، نشان دهنده همسویی ارگ با افراد متقلب و در کل با پدیده منفور "خیانت" است. اگر این افراد هیچ جرم و خیانتی را مرتکب نشده بودند، بهتر بود که برکنار نمی شدند و انتخابات های آینده را نیز مدیریت می کردند؛ زیرا نسبت به اعضای جدید کمیسیون های انتخاباتی از تجارب فوق العاده برخوردار بودند اما وقتی که بدلیل ارتکاب جرم و یا خیانت برکنار شدند، بهتر آن بود که به نهادهای عدلی و قضایی معرفی می شدند.

قطعا اگر نظام سیاسی و یا اگر حداقل رهبران صادق در راس حکومت می داشتیم جای کمیشنران پیشین کمیسون های انتخابات پشت میله های زندان بود، نه کرسی های اسفنجی ارگ.


جنایتکاران ارگ انتخابات افغانستان



فخرالدین قاریزاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   .... به این رئیس جمهور و تیم کاری اش که این خیانتکاران را دوباره به کار گماشت

>>>   حکومت بکدام جرم آنها را پشت میله های زندان روان کند، آیا ریس جمهور آنهارا به جرم اینکه او انها ایمان شان را تباه کرده اورا به کرسی رساندند میتواند محکوم کند؟ نه خیر هرگز نه، این عمل آنها جفا در برابر ملت مظلوم افغانستان شده و لی خدمت بزرگی به ریس جمهور آنها بودند که این کابینه بوجود آمد، یعنی کابینه دست نشانده آنها است . ن ن

>>>   بلی جنایتکار هستند که جلو دزدان وچپاولګران سقوی را ګرفتند اند

>>>   من از سخنان نویسنده تعجب میکنم
مگر میشود کسی که به کمک این افراد به قدرت رسیده
بیاید انها را مجازات کند.!!!!!!؟؟؟؟

>>>   تهداب دولت همين دزدان است كه در بالا عكس هاى شان ديده ميشود به تنها دزد ها است بلكه هم دست تروريست جنايت وچپاوگران وبى.فرهنگ ، جاسوس پاگستان غلام حلقه به گوش امريكا هستند و ناموس فروشان بى غيرت هستند،كه درخت سبز كند در سيايه اش مى نيشندند وهمچنان طرفداران شان هم .

>>>   با تعین وتقرر سیزده تن از خاینین ملی کمیشنران انتخاباتی از جانب اشرف غنی بیان گر ان است که ادعای داکتر عبدالله وتیم همکاراش از تقلب گسترده به نفع اشرف غنی احمدزی یک واقعیت بوده نهیک ادعا زیرا اگر چنین نبوده پس چطور ریس جمهور که داد از مبارزه با فساد پیشگان میزند وگلو پاره میکند کمیشنران انتخاباتی....پیشه را بحیث مشاوران اش که اصلا ضرورت اش هم محسوس نبوده و در تمام این عرصه ها مشاور دارد بطور مثال احمد ضیا مسعود مشاور ریس جمهور در حکومتداری خوب ونادر نادری مشاور ریس جمهور در امور اصلاحات اداری و به همین ترتیب دیگران هم موجود است تعین ومقرریاین خاینین و دزددان ارای پاک مردم بحیث مشاوران ریس جمهور خود بیانگر این واقعیت است که انها بنفع اشرف غنی احمدزی تقلب و خیانت را مرتکب گردیده بودند تا انرا بکرسی ریاست جمهوری برسانند و قبلا این اشخاص خاین تهدید هم کرده بودند که اگر از وظایفشان سبکدوش گردند چیز های که از تقلب نزد شان است افشا میکنند به همین اساس بخاطر دهن انها را بسته باشد ریس جمهور با عین معاش وامتیازات قبلی شان انها را بحیث مشاور نام نهاد شده این وان تعین ومقرر کرده و در داخل ارگ با سردسته این خاینین ضیاالحق امر خیل در یک دفتر خاص نامعلوم از کار انها را ملحق کرده تا از مهارت های تقلبکاری انها در موارد لازم استفاد کند و اکنون مردم بخوبی دانستند که ادعای مبارزه با فساد ومفسدین که ریس جمهور در سخنرانی هایش گلو پاره میکندیک دروغ محض وفریب است نه واقعیت کار .

>>>   کسی هست که بگوید فرد خوب و مورد تایید مردم افغانستان کیست؟ نه مردم به دلیل فقر و محرومیت خیلی بد بین و منفی گرا هستند!
این افراد با تمامی نواقص و کاستی های خویش و تمامی گرایش های خود از تیم افرادی که حالا مقرر شدند با تجربه تر و نمایندگی از تمامی اقوام می کردند.
اگر قرار باشد کسی را مجازات کنند باید از قاتلین مردم کابل، بحران گران کابل بانک، دزدان پروژه ها ، قاصبین زمین، شروع کنند نه کسانیکه در مقابل گزاف خواهی دیگران مقاومت کردند...

>>>   چگونه آنها به زندان بروند در حالیکه آنها رئیس جمهور ساز هستند باید پست چوکی معاش داشته باشند اگر پشت میله های زندان روند باز نه رئیس جمهور در جای خود خواهند بود ونه دیگر این دولت متقلب و بدنام

>>>   این خاینان ملی به نظرخودشان بسیارکارخوب کرده اند ولی ازاین بی خبراند که جای خود را درپائین ترین طبقه جهنم(اسفلسافلین)آماده ساخته اند که از ریم،خون دیگردوذخیان تغذیه میشوند بخاطر زنده گی زود گذردنیا همه شرافت خود را فروختند.
حق گو

>>>   این نمونه بزرگ ... وجدانی است. غنی یکروز محکمه الهی میشوی. تناب دار ضرورت داری غم نخور.

>>>   اکثریت این چهره ها از نظر مردم افغانستان بنا بر تقلب سازماندهی شده و گسترده که تحت رهبری سردار تقلب شاغلی امر خیل گوسفندی انجام دادند، چهره های مردود اند.یگانه کسی که این چهره ها، نزد وی ازجمله نخبه گان جامعه وقابل احترام شمرده می شوند، او جناب آقای اشرف غنی احمد زی است، که به وسیله همین متقلبین به ارگ ریاست جمهوری رسید است. تقرر این افراد توسط اشرف غنی احمدی زی به حیث مشاورین به اصطلاح رییس جمهور آن هم با حفظ همه امتییازات قبلی شان دال بر این واقعیت است.اگر این طور نیست پس چه چیز رییس جمهور را واداشته است، که دست به همچو یک عمل غیر منطقی ونا موجه بزند؟ امین

>>>   اعضای کمیسیون انتخابات تقلب نکردند تقلب غنی و عبدالله کرده اند
بصیر نظری

>>>   کارنیک وپسندیده.
ع

>>>   اینست فساد و پشتبانی و حمایت از فساد پیشگان ! زمانیکه کسی در نتیجه تقلب این فساد پیشگان به قدرت رسیده باشد مجبور است به آنها امتیاز بدهد در غیر آن افشاگری ها اغاز و بحران دیگری را در کشور ایجاد خواهد کرد .

>>>   خدایابه برکت بزرگی خودت ما بیچاره هارا از شر این..... در امن داشته باش ومارا از چنگال ای .... ها نجات بده
!

>>>   مردم افغانستان به نظرم اکثریت شان در سایه جهالت زندگی میکنند، این گروه های جنایت کار از فرصت استفاده کرده و اهداف شوم شانرا بالای مردم اعمال میکنند، به نظرم تازمانیکه مردم خود شان آگاهی حاصل نکنند، سواد در افغانستان پهن نشود، خلاصی از این مصیبت ها خیلی بعید است. زیرا مردم نسبت به یکدگر خود چنان بی باور اند که حتی در خوانواده اعضای خوانواده باهم باورمند نیستند، صداقت وجود ندارد، حتی اسلام در وجود بعضی اشخاص و افراد جز عوام فریبی بیش نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است