هر کس در انتخابات خیانت کند، مشاور می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۳    ۱۳۹۵/۹/۷ کد خبر: 124792 منبع: پرینت

تعدادی مشاوران رییس جمهور رییس اجرایی و مسوولان دیگر به صدها تن رسیده است.

رییس جمهور غنی تمام کمیشنران قبلی کمیسیون انتخابات را بحیث مشاوران خویش با درنظرداشت همه امتیازات که در کمیسیون انتخابات حین اجرای وظیفه قبلا داشتند مقرر کرده است. این امتیازدهی رییس جمهور علاوه بر اینکه یک خیانت است کمیشنران جدید تقرر را تشویق خواهد کرد که هر کس خیانت کند در انتخابات امتیازات آن دایمی خواهد بود و هیچ وقت مجازات نخواهد شد شرم باد به همچو حکومت فاسد.

به عقیده من مشاور کسی است که دارای مهارت های تخصصی، دانش کافی و تجربه حرفه ای بسیار بالایی داشته باشد اما مشاورانی که در حکومت وحدت ملی مشاور مقرر شده اند اکثرشان خاصیت جداگانه ای دارند. این محترمان تحت هر شرایطی با فرد یا تیمی که از لحاظ مسلکی هیچ نوع همخوانی نداشته باشند فقط معاش بدهند و نام شان را مشاور صاحب بگویند فعالیت می کنند.

اکثر این آدم ها هیچ نوع شناختی از وظیفه و نهاد مربوط با درنظرداشت تخصص و مسلک ندارند. حتی عده ای سواد کافی هم ندارند این آدم ها بدون توجه به تفکرات و احساسات جامعه دفتر و دیوان شان تنظیم می شود و به هیچ عنوان بدنبال برقراری رابطه ای مثبت و توام با اعتماد با جامعه و مردم نیستند، فقط به مبلغ هنگفتی پولی که از خون ملت به آنها داده می شود چشم دوخته اند.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی به کمک این اعضای کمیسیون انتخابات رئیس جمهور شد جطور میتواند از کمک آنها پرده پوشی کند مجبور بود که معاشات شان را به پول گزاف الی ختم ریاست جمهوری اش بدهد.

>>>   هر کس در انتخابات خیانت کند ریس اجرایه میشود و پنجاه فیصد حق میخواهد به زور کفر . از وطن فروشی.
خاکسار از بامیان

>>>   اینجا مشاور است آن جا مشاور است
مشاوردانی اشرف هیچ پور نمی شود؟؟؟؟
م بغلانی

>>>   اعضای کمیسیون انتخابات تقلب نکردند تقلب غنی و عبدالله کرده اند
بصیر نظری

>>>   خیانت کنید تا مشاور شوید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است