هیات کاذبی که برای بازرسی از شمال رفته بود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۵/۹/۱۰ کد خبر: 124948 منبع: پرینت

شخصی به اسم "سردار زمری داوود" با تقدیرنامه های جعلی از آدرس شورای امنیت ملی وارد بلخ می شود و خود را نزد قوماندان قول اردو هیات با صلاحیت شورای امنیت ملی می خواند و برای قوماندان قول اردو زون شمال می گوید که برای بررسی ولایات بغلان، قندوز، تخار و بدخشان می رود. قوماندان قول اردو با ترس و لرز دو بال طیاره هیلکوپتر را آماده می سازد تا این هیات دروغین را به بغلان انتقال دهد.

با رسیدن هیاتی به بغلان، والی، قومندان امنیه و رييس امنیت ملی به پذیرایی نزدشان به کمپ های ورزشی شهر پلخمری می روند و با موترهای زرهى و شیشه سیاه استقبال شان می کنند.

گفته می شود که با رسیدن این هیات دروغین به دفتر مقام ولایت، فورا جلسه امنیتی به ریاست همین هیات برگزار می گردد و از کم کاری های مسوولين امنیتی ولایت بغلان شکوه می کند و بعد از آن به دفتر قومندان امنیه بغلان می رود.

عجب اینکه هیات بجز از مقامات حکومتی، با بزرگان محلی دیدار نمی کند و علت اش را مشکلات امنیتی عنوان می نماید. خلاصه اینکه از تقدیرنامه های ایشان تعداد محدودی از بزرگان بغلان مفتخر می شوند که مشمول جنرال گلبهاری قومندان امنیه ولایت بغلان و بابری ولسوالی بغلان مرکزی بغلان می باشند. بعد از تفویض تقدیرنامه ها گفته می شود که کیسه ی دالری جنرال گلبهاری نیز خالی گردیده و پول هنگفتی را به این هیات داده است.

خلاصه اینکه قومندان زون قندوز، جنرال کامه وال هم از دیدار این هیات دروغین بی بهره نماند و با 20 تانک زرهی هیات را از بغلان به قندوز انتقال می دهد که با رسیدن به قندز و با گذشتن دو شبانه روز شورای امنیت ملی آگاهی پیدا کرده و اقدام برای گرفتاری این شخص می کند که بعد از فرار در شهر مزار شریف از سوی کارمندان امنیت ملی کشور گرفتار می گردند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)










مصطفی

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همین هیئت خیالی شاکر کارگر نیست ؟؟ آیا مردم عادی نمیتوانند برای کنترول وبازرسی به ولایات کشور خودبروند؟؟حتما باید درچوکی حکومتی باشند؟؟ این شخص وطندوست است که کاروبار شخصی اش راگذاشته ورفته تا تشویش که از ناحیه قندز وبد امنی بغلان داشته رفع کند این کار کجایش بد است؟؟
ر

>>>   چند چیز سور و حساب‌اش معلوم نیست؛
1- سی دی حاجی ظاهر قدیر
2- کنگره جمعیت
3- چهره نو داکتر عبدالله
4- افشای راز های سقوط کندز از سوی مراد علی مراد

>>>   نجیب‌الله احمدزی کیست؟/ توافق پنهانی عطا و رییس‌جمهور
پیش از این‌که به این بحث برسیم که نجیب الله احمدزی رییس جدید کمیسیون انتخابات کیست، باید ببینیم امرخیل، چهرۀ جنجالی انتخابات قبلی حالا کجاست؟ امرخیل که از اقلیت پشتون بامیان محسوب می‌شود و بعد از انتخابات به عنوان “بابا” ملقب و مشهور شده است، طبق گزارش‌ها در خانۀ اعیانی‌اش با دو موتر زره، دو موتر کمیسیون انتخابات و دو رنجر پولیس به سر می‌برد. با ده عسکری که از ریاست ده به او داده شده و بیست عسکر دیگری که از نیروهای ویژه امنیت برای محافظت از او به امر رییس‌جمهور استخدام شده‌اند. تا این جای کار معلوم می‌شود که اگر او به عنوان سفیر به استرالیا می‌رفت بار کمتری را از بودیجه عمومی برای ملت داشت. میزان دریافتی او معلوم نیست، اما به هر حال او حالا به مدد تبلیغات تیم عبدالله، یک چهرۀ مشهور شوونیسم قومی محسوب می‌شود. پشتون‌های افراطی او را می‌پرستند و در صفحات اجتماعی‌شان او را به عنوان «روسیاه‌کنندۀ گل‌مرجان» می‌شناسند. او حالا حزبی دارد و در پی ایجاد لابی‌های سیاسی در داخل و خارج از افغانستان است...
راه مدنيت.

>>>   همه مردم اوغانستان اوغان نیستند اوغان تنها پشتون ها استند.
حامد کرزی
اگر من جای داکتر سمیع حامد / امرالله صالح / سپنتا / لینا روزبه و آغای پساکوهی بودم از شرم زیر زمین میرفتم.

>>>   چرا هر ولايت افغانستان مزار و هرات نيست؟ به عقيده شما در رشد و شگوفايى اين ولايات چى عواملى نقش عمده داشته است؟ اگر تنها دليل بندر تجارتى باشد قندهار هم دارد، جلال اباد هم دارد، كهندژ و تخار هم دارد . اما پيشرفت وبرترى اين ولايات تنها از نقطه نظر اقتصادى نيست ، نظم، امنيت، مدريت و ديگر ابعاد نيز دارد. ديد شما چى باشد!

>>>   طعمه دزدان نشويد!
دقت كنيد كه اگر درحين رانندگي در شب مورد اصابت تخم مرغ به شيشه جلو قرار گرفتيد از زدن برف پاك كن و پاشيدن آب به شيشه بپرهيزيد!!زيرا تخم مرغ با آب مخلوط شده و بصورت يك مخلوط شيري مي گردد كه تا 92.5 درصد ديد شما رااز بين مي برد سپس شما مجبور به توقف در كنار جاده ميشويد و در اين موقع تبديل به يك قرباني براي دزدان خواهيد شد اين يك تكنيك جديد مورد استفاده توسط دزدان است اخيرا سه مورد از اين گونه سرقت در جاده هاي اطراف گزارش شده است. لطفاً قضيه را جدي گرفته و موضوع را براي تمامي دوستان حتي كساني كه رانندگي نمي كنند نيز بفرستيد.

>>>   شیرمادرش دریک کشور که گرگ وچوپان شناخته نشود همین است دیگه
مه میگم بیشکش هههههههههههههههه
ااووووووووو
بحال این ملت هم باید خندید وهم گریست
شفق

>>>   ماشا الله به این ابتکار وصد آفرین به این ارگان های کشفی اگر ریاست بال شکستهامنیت ملی نباشد چه خواهد شد عاقبت بخیرذسمنگانی

>>>   من به این گفتکو ها از دهن پاکستانی ها باور ندارم. پاکستانی ها مثل پشتونستهای افغان در دروغگویی و مغز شویی قدرت های بزرگ بویژه آدم های دمدمی مزاج مثل ترامپ مهارت و استاد هستند.
اینها با مهارت های مظلوم نمایی دپلوماتیک تجارب زیاد دارند. هر که در واشنگتن و لندن به قدرت برسند پشتونیست ها و پاکستانی ها غلامان حلقه بگوش و مرزا قلم شان میشوند.
تا حال غنی و کرزی و حتا گلبدین از کانال های مختلف با ترامپ تماس گرفته اند تا پیش از رفتن به کاخ سفید وارد معامله شوند.
خلیلزاد یک غنیمت بزرگ برای پشتونست ها در نزدیکی با ترامپ است. این در حالیست که آی ای آی مثل خلیلزاد ده ها تن در زیر بینی ترامپ نفر دارند.
لابی های پاکستانی و پشتونیزم درین روز ها یگانه مشغله شان گپ دادن ترامپ به نفع شان اند.

>>>   پشتونستهای افغان ماهر تر از پاکستانی ها و شیطان هستند. سه سده است که اینها از دربار صفوی ها و نادر افشار و بابرشاه گرفته تا روس، انگلیس، سعودی و امریکا نان می خورند.

>>>   در مملکت که از خاین ملی اش بابا می سازند، طوریکه از امر خیل گوسفندی که با تقلب رای دونیم ملیونی انتخابات ریاست جمهوری را به بحران کشاند ومرتکب خیانت ملی درین کشور گردید، به جای اینکه به پای میز محاکمه کشانده می شد، بر عکس او صاحب امتیازات می شود وبه گفته شما او را بابا می سازند، پس چه گونه انتظار اصلاحات، ترقی وپیشرفت را داشت؟

>>>   یک نماینده جعلی "شورای امنیت ملی" یک هفته با دو چرخبال ارتش سمت شمال را چکر زده و سه وقت مهمان ویژه والی و قومندان امنیه و دیگر مقامات دولتی بوده است.
راستی هیچکس نگفت که دکاندار کویته چند میلیون روپیه دولت افغانستان را بنام نماینده "شورای کویته" برده بود.
شورای امنیت ملی هم #باد کرده.

>>>   این هم یکی از بازی های استخباراتی شبکه حنیف اتمر در درون نیروهای امنیتی دولتی است.
سردار ملک نام مستعار او است. وی از خویشاوندان نزدیک حنیف اتمر از ولایت لغمان شریف است.
شبکه تروریستی اتمر مثل این شخص ده ها تن دارد از ملا گرفته تا فرمانده تا فیسبوک چلونکی. وقتی ماموریت آنها پایان یابد و یا افشا شود، اتمر انکار نموده آنها را شخص خیالی و تقلبی می نامد. مگر درین دولت ازرییس جمهور گرفته تا قانون اساسی تقلبی نیست؟
درین دستگاه اخیرا جنرال گلابزوی هم وارد شده است و انتظار می رور جنرال تنی هم بپیوندد.
اگر در کشوری دیگری چنین حادثه ای اتفاق می افتید، حنیف اتمر به دادگاه فرستاده میشد، اما در افغانستان رییس جمهور بوی مدال داد و گفت هر که سیاست میاموزد به لغمان نزد اتمر صاحب و یا برادران کبیر رنجبر ، بصیر رنجبر و یا نزد ظهور رزمجو و یا بشرمل لغمانی بروند نه امریکا و نه بریتانیا.

>>>   حنیف اتمر مشاوراست نه رئیس مسئولان امنیتی که تقدیرنامه را بدست گرفته بودندبایدمتوجه این جه میشدند.
ع

>>>   تشکر ازین فرد وطنپرست که نیرو های امنیتی را تقدیر کرده
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است