جانشین محی الدین غوری به پیشنهاد غظیمی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۵/۹/۱۱ کد خبر: 124969 منبع: پرینت

پیشنهاد جنرال ظاهر عظیمی بحیث قوماندان قول اردوی 207 ظفر پس از شهادت جنرال محی‌الدین غوری.

دولت وزیری خوگیانی و معصوم استانکزی لوگری بر جنرال ظاهر عظیمی هراتی چه برتری هایی دارند؟ من رشادت ها و قدرت فرماندهی جنرال ظاهر عظیمی را در دوران جهاد و نیز جنگ با طالبان از نزدیک دیده‌ام. او شیله به شیله و دره به دره چندین هفته مورد حملۀ طالبان قرار گرفت ولی با زیکزاک های تاکتیکی خویش چنان بر آنان یورش برد که زخمی ها و کشته‌های‌شان از ادرسکن هرات تا حوالی قندهار در دو طرف جاده تا چند روز افتاده بودند.

من یقین دارم و مطمینم که خود ایشان نیز حاضرند چنین ضمانتی را به مردم بدهند که اگر امکانات و اختیار عام و تام در فرماندهی جنگ علیه طالبان و اجازه استفاده از سلاح های سنگین در برابر برادران کرزی برایشان داده شود در مدت کمتر از 6 ماه حتی یک جوجه‌مرغ هم از طالبان در سرزمین ما جیک جیک نخواهد کرد.

زرکوب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جنرال عظیمی دیگر به سوی تقاعد است

>>>   ظاهر عظیمی بیچاره سر سفید است و به تقاعد برابر است، اما برادرش طاهر عظیمی که مو های سیاه دارد و چند وقت به عوض برادرش در وزارت دفاع به حیث سخنگو کار میکرد، میتواند که در عوض جنرال غوری مقرر شود.

>>>   هراتی ها خودی را نمیخواهند باید از جنوب یا جای دیگری باشد

>>>   برادراين حكومت فاشيستي اصلا دري زبان را دوست نداردبخاطري كه درك فهم و شعور شان بسيار از زبان و اخلاق بشتونها قويتر و روشنتر ميباشد
ح..... أمريكا

>>>   جنرال عظیمی بجای قرزند وزیری و استانکزی از نگاه سن شمرده نمیشود اینها باید تقاعد نمایند نه عظیمی - کسیکه چشم ندارد لیاقت عظیکی را به بیند کور شود شما به مویش چه کار دارید که سفید است یا سیاه استعدادش مورد نیاز است شما همیشه انسانها را از روی استایل میبینید نه از روی لیاقت این است که وطن پیش نمیرود و اینکه هراتی ها خودی را نمیخواهند یک حقیقت است .
آر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است