حمله محافظان وزیر مالیه به ماموران امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۵/۹/۱۱ کد خبر: 124970 منبع: پرینت

جبران خسارت اخلاقی توسط اکلیل حکیمی وزیر مالیه یک امر اجتناب ناپذیر است!

محافظان وزیر مالیه، ماموران امنیتی را که مشغول نظم و امنیت شهر بودند در منطقه وزیر اکبرخان مورد اهانت قرار داده و آنها را لت وکوب کرده اند.

وزیر مالیه یکی از مهم‌ترین و عالی‌ترین سمت‌های حکومتی است. تخطی حقوق بشری شهروندان توسط رهبران حکومت بلندترین جرم علیه ارزش‌های حقوق مدنی به‌حساب می‌آید.

بر بنیاد قانون اساسی و میثاق جهانی حقوق مدنی و سیاسی، دولت مکلف به جبران خسارت اخلاقی به قربانیان و پوزش‌خواهی رسمی و جبران خسارات صحی از سربازان امنیتی توسط وزیر مالیه می‌باشد.

از وزیر مالیه می‌طلبم تا هر چه زودتر در این زمینه مداخله کند در غیر آن با استفاده از میکانیزم‌های حقوق بشری و حقوق بین‌الملل با ایشان برخورد صورت خواهد گرفت.

کرامت انسانی بزرگترین و والاترین ارزش انسانی است که دولت‌ها را به زانو درمی‌آورد.

ملک ستیز


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کسی مرد است از ملا تــــــــــره جنایاتش رابپرسد

>>>   وزیر مالیه از کدام کرامت انسانی بر خور دار است که بالایش حساب میکنید خودش باید از قانون پیروی و معذرت خواهی میکرد که نکرد جبران خسارت برایش مفهوم ندارد چون تمام بودجه در اختیارش است هر چه بخواهد میکند فروش چوکی ها اخذ مالیات غیر قانونی گرفتن پروژه های کلان بدون تکس وغیره مسائل داشتن حسابات در چندین بانک - آیا او از حال یک فرد غریب که برای دفاع از وطن شب و روز جان را فدا میکند آگاهی دارد نه خیر ندارد پس ازین چنین افراد توقع انسانیت نباید داشت .
آرزو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است