اشرف غنی: غوری همیشه به فکر سربازان خود بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۵/۹/۱۱ کد خبر: 124981 منبع: پرینت

مراسم خاکسپاری جنرال محی الدین غوری، در ولایت هرات برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، امروز پنجشنبه 11 قوس 95 رییس جمهور و شماری از مقام های بلند پایه دولت به هدف اشتراک در مراسم خاکسپاری جنرال محی الدین غوری به ولایت هرات سفر کرده اند.

رییس جمهور در این مراسم ایراد سخن کرده و گفت: افتخار این را داشتیم که در مدت بلندی از خدمات محی الدین غوری در کشور استفاده کنیم.

اشرف غنی افزود: وی جنرال فداکاری بود که در دوران جنگ هیچ وقت چیزی برای خود نمی خواست، فکرش همیشه پیش سربازان بود.

وی گفت: به من به عنوان سرقوماندان اعلی درگذشت ایشان را به جامعه نظامی و به مردم افغانستان تسلیت می گویم و مراتب غمشریکی خود را به خانواده وی و مردم ابراز می دارم. تشکر می کنم از مردم عزیز هرات که در مراسم شهیدشان شرکت کرده اند. شهادت اینگونه افراد نشان می دهد که نیروهای امنیتی ما از این خاک تا آخرین قطره خون خود دفاع می کنند ودر دفاع از ملت همیشه آماده هستند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دروقیکه زنده بود هیچ یادی از نیرومندان نمیکردی حالیکه شهید شد باز رتبه هم میدهی و چاپلوسی هم میکنی شما مداری ها

>>>   تروریزم امروز هم دامن کیثف خودرا باخون پاکترین فرزند این وطن رنگین ساخت یکی بازهر میکشند دیگری با مین داخل دستارودیگری رادر مسجدی ویکی را هم بایک چرخبال نابود میکنند تا کسی نداند زار شان .... تاجیک
بااندوهودرد فروان امروز هم فتشیزم یکی از فرزانه فرزندان سرزمین خورشید را ناجوان مردانه به شهادت رساند
جنرال محی الدین غوری یکتن از مقاومت گران راستین این سرزمین بی دروازه میباشد که امروز به کاروان شهدا با مردانه گی وغرورپیوست روی سیه رویان ارگ راسیاه تر ساخت این کشتار سازمان یافته وزنجیره یی تازمانی ادامه دارد که تاجیک ها بخود نیایید
این یک فاجعه است بالای ما غیر قبیله های بی ارگ
روح جنرال قهرمان شاد ودشمنانش سیه روی تر

>>>   از غازی های B52 در مراسم خاکسپاری جنرال شهید هیچ کدام حضور نداشت.یا ایشان مصروف مسائل مهمتر بودند.

>>>   شهادت مرموز فرزند با شهامت سرزمین مان تورن جنرال محی الدین غوری ضایعه بزرگی است برای مردم مظلوم سرزمین ما که در تهدید مستقیم تروریستان مسلح و حامیان داخلی ارگ نشین شان قرار دارند .
شهادت ویا ترور این افسر و فرزند با عزت سرزمین ما درست بعد از فعالیت های جدی نابود سازی تروریستا ن در جنوب غرب کشور درین اواخر ،اظهارات اخیرشان اینکه از وجب وجب خان خود مردانه دفاع کرده واین سرزمین را به گور تروریستان و حامیان شان تبدیل می نمایم ، صورت می گیرد و ضمنن شهادت مرموز صرف دو نفر از جمله سر نشینان چرخبال که این فکت ها خود احتمال تداوم قتل های زنجیره یی را نشان می دهد و این واقعه است بسیار درد ناک و بسیار خطر ناک برای داعیه ضد تروریزم و عدالت خواهی .
ضمن ابراز تسلیت برای خانواده ، دوستان ،علاقه مندان و تمامی مردم محکوم و مظلوم سرزمین ما برای مرحومی بهشت برین و برای بازماندگان شان صبر جمیل از خد اوند بخشاینده و مهربان استد عا می نمایم .
روح شان شاد ، یاد شان گرامی ،راه شان جاودان ودشمنان و قاتلین شان نابود باد .

>>>   هر كى سر بالا مى كند وپوز طالب را به رمين مى زند حذف مى شود ، مردان سربلند وطن قربانى دسيسه هاى وطن فروشان جا كرده در ارگ و اى ارگ به خانه قصاب تبديل شده و مركز دسيسه هاى پنهان و اشكار

>>>   چرا داكتر عبدالله در مراسم تشيع جنازه ژنرال محي الدين غوري شركت نكرد؟

>>>   همگیش بدست همین مداریهای است که حتی وطنفروشی کارساده است برایشان حتی قهرمانان اینکشور را هم میفروشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است