طالبان یک دانشجو را اعدام کردند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۵/۹/۱۳ کد خبر: 125047 منبع: پرینت

طالبان یک دانشجو را بدون وجود دلیل خاصی اعدام کردند.
دانشجوی پلی تکنیک کابل که باشنده میدان وردک بود، پس از اتمام امتحانات خود، در مسیر بازگشت به خانه طعمه طالبان گردیده و به دست آنها اعدام شد.










کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند لعنت ایشان کند

>>>   طالبان اعدام می کنند اما دولت آنان راآزاد می کند.

>>>   اقای یوسفزی:
چرا!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   خداوند اگر این برادر که به گمان اغلب بیگناه بوده باشدوصرف بنام محصل دانشگاه و روشنفکر بودنش اعدام شده است،جنت برین برایش از پروردگار عالمیان آرزو میکنیم.وما تجارب زیاد داریم که در طی این 40 سال گزشته اکثریت جوانان ما به همچو سرنوشت وطُعمه انسان های درنده صفت گردیده است.
کابل......

>>>   پاکستانی نمیخواهد درافغانستان افراد تحصیل کرده موجود باشد این دلیل واضح است حتی اگر آن فرد با سلاح درکنار شان باشد بازهم اورا قبول ندارند چون آنها صرف به جاهل دوپا نیاز دارند
ر

>>>   هر چه بی رحمی ست ما در طالبان میبینم
جاغوری

>>>   ..... خداوند برطالبان و عامیان این گروه فاسد باد

>>>   الان فهمیدم طالبان پشتونها را هم اعدام میکنند/سابق ګفته میشد که اینها پشتونیزم میکنند وفقط مردم دیګر اقوام را میکشند
حسن

>>>   این دولت فساد پیشه و ناکارآمد زندانیان جنایتکار حزب اسلامی را که مسول جنین جنایات هستند از بند رها می کند . نمیدانم که آینده مردم و کشور چگونه خواهد شد. گلبیدین نا قدر هم احمق نیست که به کابل بیاید و صرف سر این حاکمان فساد پیشه کلاه می گذارد . این جانیان که این جوان نامراد را بدار آویخته اند ، حتما توسط غنی و یا کرزی از زندان رها شده اند...
شمس تمنا

>>>   غنى چهار صد طالب تروريست را درهمين روز هاى نزديك إز زندان آزاد ميكند ء كه مرگش باد

>>>   من از جنایت و کشتار دفاع نمی کنم، و حس خیلی خیلی بدی دارم نصبت به کسانی که میخواهند افراد تحصیل کرده و مغز های سرزمینم را هدف قرار دهند . گرچه هنوز اطلاع درستی از این جنایت ندارم ، ولی بدانید شما دوستان را از جنایت اگاه خواهم کرد . لطفا زود قضاوت نکنید تا ببینیم که چه کسانی پشت پرده در این جنایت هولناک دست دارند . طالبان هرگز و در هیچ شرایط به انسان های بی گناه اسیب نمی رسانند .
حبیب الله یوسف زی

>>>   اشرف غنى و اتمر فاسد كجايند؟

>>>   خب انهایی که به پشتون ها دایما انواع توهین و فحش میدهند باید گفت این دانشجو پشتون بود پس چرا اعدام شد توسط طالبان - پس حساب طالبان را با پشتون جدا کنید مردم پشتون کم کشته ندادند از دست طالبان جنایتی که طالبان علیه پشتون ها انجام دادند فراموش نشدنی است - اینها در مدارس دینی پاکستان و با پولهای عربهای حاشیه خلیج پرورش دادند .
اسکندر - قندهار

>>>   ....ریس جمهورافغانستان چرا طالبان را از کشورافغانستان بیرون نمی کنی اینم شد ریس جمهور افغانستان

>>>   طالبان به هیچ قومی تعلق ندارد . انها مهره های دست دشمنان دین و سرزمین ها هستند. که به منظور بد نامی اسلام و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هموطن ما به اشاره باداران خبیث شان عمل میکنند. تا آب همواره درین کشور گل الود بوده و استعمارگران به خواسته های شوم خویش در منطقه برسند. لطفن از برچسپ زدن طالب به این قوم وان قوم دوری کنید . بیائید اصلن کلمه قوم را فراموش کنیم و بگویم ملت افغانستان.
ح.ب

>>>   مگر دولت نمی تواند میدان وردک را از وجود چند تا طالیب پاک سازی کند چرا نمی خواهد دولت دوست دارد این جوانها کشته شود باید خود مردوم به فکری خودی شان باشد حیف صد حیف این جوانها
مزاری

>>>   من با اقای اسکندر از قندهار موافقم.
هزاره

>>>   خداوند او را مغفرت کند. واز الله متعال صبر جمیل برای خانواده محترم شان خواهنم وکسانیکه او را به قتل رساند وشهید ساخته همیشه در ....باشند ،البته واضع است که این کار طالبان بی فرهنک اجام داده اند ،آنها همیشه خلاف موازین اسلامی عمل میکنند ،قتل وکشتن در اسلام گناه بزرک جواب دادن در بارگاه الهی بسیار سخت است .
عبدالله ریحان

>>>   خداگو با خداجو فرق دارد
حقیقت با هیاهو فرق دارد
بسا مشرک که خود قرآن بدست است
نداند در حقیقت بت پرست است
خداگو حاجی مردم فریب است
خداجو مومن حسرت نصیب است
خداجو را هوای سیم و زر نیست
بجز فکر خدا،فکر دگر نیست

>>>   روزی گذشت پادشهی از گذرگهی
فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست
پرسید زان میانه یکی کودکی یتیم
کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست
آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست
پیداست آنقدر که متاعی گرانبهاست
نزدیک رفت پیرزنی گوژپشت و گفت
این اشک دیده ی من و خون دل شماست
ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است
این گرگ سالهاست که با گله آشناست
آن پارسا که ده خَرَد و مُلک، رهزن است
آن پادشا که مال رعیّت خورد، گداست
بر قطره ی سرشک یتیمان نظاره کن
تا بنگری که روشنی گوهر از کجاست
پروین، به کجروان سخن از راستی چه سود
کو آن چنان کسی که نرنجد ز حرف راست

>>>   حبیب الله یوسف زی بنظرشما اشخاص وافرادیکه تحصیل نکرده باشند کشتن شان جوازاست ویا اینکه گفته اید طالبان این کار رانمیکنند اول خودت بدون اینکه درک مسلمانی داشته باشید ابراز نظرمیکنید که ازاین نظر بی اساس تان تاسف میکنم وای بحال ما که همچوتوانسانهای .... داریم ودیگرحمایت ازگروه طالب پست....که تمام عمل کردایشان ازنظرقران حدیث مردود است وتو....ازآن دفاع مکنی ویک گروی وحشی را برائت میدهی توبه کن ازخداآمرزش بخوا درغیرآن درتمام جنایات گروهای وحشی حصه معین دارید.وازجمله همین .....حشرمیشوید.
حق شناس

>>>   یوسفزی
منابر مساجد شهر افراد مزدورکا و.. را که شما می کشید همه شان گنهکار اند ؟
..... خدا به شما........ تاریخ
بدخشی

>>>   هیلاری کلینتون گفت طالبان و داعش ره ما جور کردیم. ننگ بر رژیم امریکا و چتلستان ( 2 رژیم تروریست پرور دنیا)

>>>   کسانیکه درمقابل اسلام وملت افغانستان می جنگند دشمن سرسخت ما است مانند طالبان مزدور آی اس آی
اما برادران ناراضی کرزی و مخالف سیاسی اشرفو هستند بخاطریکه حکومت فعلی خودش مزدور و اجنت است بنام ملت وکشور چیزی را نمی شناسد باید مردم افغانستان بسیج شوند ارگ را محاصره کنند پارلمان را محاصره کنند واین وطن فروشان وقاتلین ملت را به دار اویزان کنند .
کجاست او غیرت افغانی تان ؟
کجاست آن کسانیکه خودرا مجاهدین مینامند ؟
حالا قوم گرایی و تعصب به اوج خود رسیده ملت ازهم پاشیده اصلا ملتی وجود ندارد که چنین.... بالای ما حکومت میکنند.

>>>   من خانم رولا غنی که ملقب و مشهور به بی بی گل غنی بوده وخانم اول کشوری بنام افغانستان هستم ودر ضمن عیالداری محمد اشرف غنی ریس جمهور اسلامی افغانستان و بوبوی مریم جان غنی و طارق جان غنی میباشم ازین عمل وحشیانه بشری بردران ناراضی کرزی صاحب و مخالفین سیاسی پدر اولاد هایم سخت متاثر شده و انرا به شدید ترین الفاظ انسانی و حیوانی تقبح می نمایم فکر میکنم که به پسرم طارق جان قندول مندول وسمندول را به جزای اعمالش رسانده اند و از دل مادر این جوان نامراد برمی ایم که چه رنجی را تحمل می کند چون من پیرو دین کرستین سایسمانیتور میباشم شفاعت عیسی مسیح ومغفرت خداوند را برایش ارزومند .

>>>   دراین کشور مخسره بازی شروع است. دولت دیگه شورش را دراورده ونه دولت کرده میتواند ونه هم خدمت به مردم.ومن از ملت گیله دارم که چرا براین دولت قیام نمیکند. وهرچه سرتان بیاید کم است. ملت عزیز این سکوت شما ما جوانان را کشته قیام کنید امریکا را بیرون کنید که غده سرطان است در کشور ما ودوم این دولت را نابود. وبه خواست خودتان یک کشور دارای استقلال پاک واسلامی بسازید. وبا جهان رقابت کنید. واگر سکوت کنید.وهمه تان دراین اتش خواهید سوخت. وامروز من فردا شما وتنها راه حل برای کشور همین است.
یوسف ازفراه

>>>   ..... به این شیاطین.

>>>   خداوند ان نا مردان ظالم را جزا بدهد این بچه مسلمان چه کرده بود که به این شکل اعدامش کردند این جوان چه ارزو های داشت که با خود به زیر خاک برد خداوند مانند این پسر این خون خوار ها را ارمان به گور کند .
روح ان جوان شاد انشا الله که روزی میرسد که این ....های ظالم از بین بروند .....
مهری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است