عایدات برخی از پروسه صلح با حکمتیار
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۵/۹/۱۴ کد خبر: 125107 منبع: پرینت

پروژه صلح با حکمتیار، برای چند تن از مقربان دربار ارگ و بعضی از نمایندگان حزب، میلیون ها دالر عاید آورده است.

بربنیاد خبرهای درز کرده از جانب انجنیر فرهادالله فرهاد معاون دارالانشای شورای عالی صلح و عضو هیات اجرایی کمیسیون تطبیق توافقنامه با حزب اسلامی، تاحال این کمیسیون مبلغ ۱۱ یازده میلیون دالر را از حساب پول های اپراتیفی (یعنی بی حساب و بی پرسان) خرج کرده و معلوم نیست برای چه خرج شده است.

فرهاد در یک مجلس خودمانی اظهار داشته است که داکتر اکرم خپلواک رییس کمیسیون تطبیق توافقنامه با حزب اسلامی تعیین شده و ایشان درکارهای خود سریع عمل می کند؛ چنانکه به دستور وی روزانه برای ۷۰۰ هفتصد نفر از اعضای حزب غذا آماده می شود.

هیات حزب اسلامی و شماری از دانه درشت های دوطرف، در هوتل سرینا مستقر هستند و به همین بهانه روزانه برای یک صد و پنجاه نفر مصارف به نام هوتل سرینا حواله می شود.

آیا حکمتیار و نماینده های وی از این مسابقه دالر بازی که به نام آنها به راه انداخته شده و دامنه آن هر روز کلان تر می شود؛ مطلع هستند و یاخیر؟

این کمیسیون تا حال درحدود ۳۵ نفر مشاورین استخدام کرده است که معاش هر کدامش از دوهزار دالر کمتر نیست که به این نام خیلی دوستان خود را جابجا کرده اند.
آنها می گویند که بسته های دالر را در اختیار فرماندهان حزب اسلامی که از ولایات به کابل و دیگر جاها رفت و آمد می کنند؛ قرار می دهند اما قوماندانان از این چور و چپاول خبر ندارند.

حکمتیار یک آدم اطلاعاتی است و آیا از این گردبادی که برخاسته خبر ندارد؟ اگر تا این حد تشنه دالر بود، چرا پانزده سال پیش در جرگۀ «تقسیماتی» ها حضور نیافت.

این پول های مردم افغانستان برای کسانی مصرف می شود که می گویند این حکومت اسلامی نیست.

نعیم رحیمی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این خائنین وطن فروش چرا افغانستان را تباه وبربادمیکنند.
ع

>>>   خدایا توبه میکنم دیگر این فرهاد الله کیست که اینقدر پست کلان برایش داده شده است.
جاسوس شناس

>>>   به میلیارد ها دالر را دزدان مسلکی به غارت برد ړ چور کرد چرا شکایت نشد ولی فعلا راه مصرف پول معلوم است انتقاد صورت میګرد.

>>>   کدام یک ازاین ...اوطالبان خداره میشناسند. سالهاست که مردم ره به نام دین فریب داده واز آنهاه سوه استفاده مینمایند. به امید اینکه مردم ما یک روز بیدار شوند ودگر فریب این شیاطین ره نخورند. در یک جامعه عقب مانده پردرآمدترین تجارت است.

>>>   زنده باد انحنیر گلب الدین حکمتیار امیر حزب اسلامی ، موسس نهضت اسلامی و مجاهد کبیر
با احترام
قوماندان زرداد

>>>   جنایتی دیگر از شهروندان درجه اول از نوع احمدزی!
قاتل دختر آلمانی رحیم احمدزی و از شهروندان درجه یک و اتل فراری اوغانستان است.
غربی ها خواهند دانست که حکومت چه موجوداتی را در کشور تحمیل کردند!

>>>   سالها درازی که اریکۀ قدرت بودند اهلی نشدند، این ها فقط با سنت های قبیلوی وجاهلیت عادت کرده اند.

>>>   تاجایکه بنده معلومات دارم فعلا از حزب اسلامی به پیمانه که از ان بنام خرچ غذا استفاده میشود نیست نمیدانم که این نوع خیانت ها تا چه وقت دامه پیدا خواهند کرد خداوند این خاینین را در امراض محلک گوناگون دچار کند .

>>>   فرهنگ
پارسی زبان های گرامی برای رشد فرهنگ خود همانا زبان مادری تان است پارسی بی کوشد تا فرهنگ وزبان تان رشد کنند برای رشد فرهنگ عربها ها نکوشند
بجای نام عربی نام پارسی بمانید
برای رشد فرهنگ و زبان خود مبارزه کنید شما مبارزان امروز هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است