مردم سیدآباد علیه نیروهای دولت تظاهرات کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۵/۹/۱۵ کد خبر: 125133 منبع: پرینت

ﺑﺎﺷﻨﺪﮔﺎﻥ ﻭﻟﺴﻮﺍﻟﯽ ﺳﯿﺪآﺑﺎﺩ ﻭﻻﯾﺖ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻭﺭﺩﮒ، ﺑﺮ ﺿﺪ نیروهای دولت، ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺗﻈﺎﻫﺮﺍﺕ ﺯﺩﻧﺪ.

به گزارش سایت امارت اسلامی، ﺍﯾﻦ ﺭﻭﯾﺪﺍﺩ ﺑﻌﺪﺍ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﺥ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ سربازان دولتی ﯾﮏ فرد ﻣﻠﮑﯽ (ﻣﻠﻨﮓ اقا ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺍﻟﻒ ﮔﻞ ﺍقا) ﺭﺍ ﺑﻪ قتل رساندند.

ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺗﻈﺎﻫﺮﺍﺕ ﺻﺪﻫﺎ ﺗﻦ ﺍﺷﺘﺮﺍﮎ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﻭ ﻣﺪﺕ 2 ﺳﺎﻋﺖ ﺷﺎﻫﺮﺍﻩ ﮐﺎﺑﻞ_ﻗﻨﺪﻫﺎﺭ ﺭﺍ به رﻭﯼ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﻣﺴﺪﻭﺩ ﺳﺎﺧﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﺮ ﺿﺪ دولت ﺷﻌﺎﺭ ﻣﯽ ﺩﺍﺩﻧﺪ. خواست مردم این بود ﮐﻪ ﻫﺮﭼﻪ ﺯﻭدﺗﺮ ﻗﺎﺗﻠﯿﻦ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﮔﺮﺩند ﻭ ﻭﺣﺸﺖ ﻫﺎﯼ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﺍ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪ.

باید خاطر نشان ساخت که در ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ سربازان دولت، ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻧﯿﺰ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ ﺭﺍ ﻫﺎﻭﺍﻥ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ 9 ﻃﻔﻞ ﻭ ﺟﻮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ قتل ﺭﺳﺎﻧﺪند.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید تمام تظاهر کنندگان قتل عام میشدند چون علنی از طالبان که نوکر پاکستان است حمایت کرده اند .

>>>   مردم سیداباد اګر غیرت میداشت چرا بر ضد وزدوران پاکستان اعتراض نمیکند

>>>   سال قبل هم هاوان نبود از طرف دولت بلکه ماین جا سازی شده بود از طرف محالفین این حرف ریس شورای علما است که درداخل ولایت از دهن اش برامد گفت هاوان اگر میبود چره ان ان سرتا پا را میگرفت ولی ماین بود زیرا فقط مادرزادی و الی زانو کسانیکه کشته شده بود گرفته بود . بعد ها معلوم شد که واقعا ماین ازقبل جا سازی شده بود . فقط دونفر سرباز به ناحق جزا داده شد همه انها وفامیل شان طالب و طرفدار طالب است . این هم یک دسیسه است

>>>   عساکر وحشی و غلامان استعمار همیشه برای خوش نمودن باداران شان مردم بیگناه را میکشند.

>>>   این مردم بی غیرت چرا بر ضد طالبان که انجینر را اعدام کرد تظاهرات نمی کنند.... ها در دل طالب را بد می بینند از ترس زبان شانرا شور نمی دهند. روزانه صد ها فجایع از سوی طالبان صورت می گیرد اما وقتی یک نفر از سوی دولت کشنه می شود به جاده می برآیند. به جرم.... باید همه شان دار زده شود. هیچ قتلی قابل توجیه نیست، پس در برابر دولت که زبان شان دراز است ده مقابل طالب چرا نیست؟
پغمانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است