اشرف غنی کمک 500 میلیون دالری پاکستان را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۵    ۱۳۹۵/۹/۱۵ کد خبر: 125149 منبع: پرینت

رییس جمهور کشور کمک 500 میلیون دالری پاکستان به افغانستان را رد کرد.

به گزارش ریاست جمهوری، پاکستان برای کمک به افغانستان مبلغ 500 میلیون دالر را متعهد شده بود و حال اشرف غنی رییس جمهور کشور در سخنرانی خود در ششمین کنفرانس قلب آسیا در هند این کمک را رد کرد.

غنی اعلام کرد تا پاکستان این مبلغ را برای مهار افراطیت به مصرف برساند چرا که در نبود امنیت هرگونه کمک به ما نتیجه مطلوبی را نخواهد داشت.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این عمل ریس قابل قدر است. زیرا پاکستان به خاطر مقاصد شوم شان این مقدار پول را میدهد، کوشش میکند مناسب افغانستان را با هندستان خدشه دار بسازد، و خود را پیشقدم کند. اما مردم افغانستان اکنون میدانم که این کمک پاکستانی ها هم در پی خود هدف خصمانه خواهد داشت.

>>>   جناب ریس جمهور غنی کار خوب کرده که پول کمکی پاکستان را رد کرده و برای پاکستان گفته که اینپول را در مهار افراطیت بمصرف برسانید هدف ریسجمهور این بوده که ترورست پروری وافراطگری را در خاک پاکستان بسته کو و از طریق ان در کشور ما دست درازی نکنید ما پول تانرا نمی خواهیم فرستادن ترورستان را از جانب تان بکشور قطع کنید .
نواز شریف پاچه گیر خپ گیر ما را خیر تان بکار نیست از شر رسانی وضرر رسانی تان در برابر خاک ومردم ما دست بردار شوید منافقت تان از حد گذشته است .

>>>   زنده باد اشرف غنی ریئس جمهور جمهوری افغانستان.

>>>   درود فراوان بر اشراف غنی رئیس جمهور افغانستان - خوشم آمد از اشراف غنی که حقیقتا مرد پاک - با سواد - با شخصیت - صبور - فروتن - آزاده است - مشکلات افغانستان زیاد است و همه ما ملت انتظارات خود را از اشراف غنی داریم فکر میکنیم چون رئیس جمهور است باید به تک تک ما افغانها رسیدگی کند - خب دچار مشکلات زیاد است که قدم قدم باید حل شود مشکلات اقتصادی - امنیتی - اجتماعی - فرهنگی و صدها مشکل دیگر

>>>   این اقدام ریس جمهور ما که از قلب هر شهروند افغانستان بیرون می آید واقعا قابل ستایش و تحسین است
زنده باد ریس جمهور محبوب ما))

>>>   بعضی از عملکرد ریس جمهور ما آن چنان که مردم میخواهد انجام می شود من این اقدام ریس جمهور را تحسین می کنم

>>>   زنده باد رئیس جمهورافغانستان محمداشرف غنی زنده باد

>>>   رهبران مجاهدین را خبر نکنید اگه نی !

>>>   بیشک ریس صاحب والله هیچ دوستت نوشتم حالا نور چشمم استی جناب ریس صاحب

>>>   زنده باد غنی!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است