رییس مجلس از موضع گیری رییس جمهور قدردانی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۰    ۱۳۹۵/۹/۱۵ کد خبر: 125155 منبع: پرینت

اشرف غنی، رییس جمهور در نشست قلب آسیا کمک مالی پاکستان را به افغانستان رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان، امروز دوشنبه 15 قوس 1395، در صحن علنی مجلس گفت: رییس جمهور، دیروزدر نشست قلب آسیا در پیوند با مداخلات آشکار پاکستان تحت عنوان همکاری با افغانستان، موضعی روشن گرفت و کمک آنها را نفی کرد. با این کار برای اولین بار درد ملت افغانستان را که با توجه با واقعیت های عینی که در افغانستان برخاسته از مداخلات پاکستان در امور افغانستان است مرهم گذاشت.

وی افزود: از رییس جمهور به خاطر این امر سپاسگذاری داریم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قهر غریب نقص غریب !
اگر من میبودم ان مبلغ را میگرفتم حد اقل برای کسانی که توسط انها به شهادت میرسندبه هر کدام مبلغ ده هزار دالر میدادم که برای ۵۰۰۰۰ سرباز شهید کفایت مینمود واگر برای هر شهید بیست هزار دالر میدادیم برای ۲۵۰۰۰ سرباز شهید یک روزگاری خوب میبود میدانید اینهابرای هر سرباز شهید ۵۰ دالر میدهند
میترسم این رد کمک های پیشنهادی هم با موافقه ای جانبین وجهت همدردی به قاتلین ملت ما نباشد زیرا هر عمل اینهاهزار در صد بخاطر نفع رسانیدن به همسایه ای شرقی ما است وریس پارلمان هم از یک نگاه خود طرفدار پاکستان است یکی می ریسد ودیگری می تند وسومی هم می بافت گدای گر وخیرات خور چه غیرت دارد بدون انهم ابروی ملت مارا برده اند خیرات را چه از مزدور وغلام بگیری وچه از ارباب ان به پاکستانی ها چه غم که شما ان مبلغ را نگیرید وشاید هم این پیشنها از سوی انها صورت گرفته ونمیخواستند ان پول را بدهند باین صورت واز طریق اجنت های معلوم الحال خود خودرا از پرداخت پول خلاص کردند
شیخ علی بلخابی سرپلی

>>>   نام خود را از "اشرف‌غنی احمدزی" به "محمد" اشرف‌غنی تبدیل کرد، نشان انتخاباتی خود را "قرآن" انتخاب کرد. در دوران کمپاین "حج" نمایشی ادا کرد. اداهای "مسلمان"مابانه درآورد، بالاخره خدا شرماندش "صلی سلم" "جلاشانهو" "حسین نواسه خدا" و صدها رسوایی دیگر را مرتکب شد. حالا در دعا کردن به‌جای دست بالا کردن به‌رسم نیت کردن آذان داد. در پهلوی آن‌که مشروعیت سیاسی ندارد، اکت رییس‌جمهور درمی‌آورد. تعصب و تقلبش بماند کنار، با همین وضعیت که همگی را "ایزک" ساخته است، نوش‌جانش. هرکسی که بعد از این وی را "متفکر دوم" بگوید، بی‌انصافی است. او به نظر من "متفکر اول" جهان است. زیرا با چنین وضعیت و اوصاف، قدرت‌مندترین انسان‌های این مرزوبوم را یا کنار زده است و یا وادار به‌معامله ساخته است. کسانی را که بار القاب شان را شتر برده نمی‌تواند "مُلی‌سرخک" ساخته است.
زنده‌باد اشرف‌غنی رییس‌جمهور کُل قاره آسیا!
بارور

>>>   اشرف غنى ريس خانه خود هم شده نمي تواند. چه كه ريس قلب آسيا شود.

>>>   اشرف غنى با اين حرفها كه زد اگر تاجك ميبود امروز قهرمان ملى ميشد ولى چون پشتون است و هميشه ت... ميشود، اگر پاكستان را بد هم گفت مردم توهينش كرد اگر به پاكستان دست دوستى هم داد، يك واژه زبان شرين درى است به نام شرم، بخدا اگر شرم و غيرت باشد خو كافى است، حال همين ادم اگر خوب است يا بد است خو دزد نيست دستش در خون مردم الوده نيست در جنگها كابل مانند قهرمان ملى كه بخاطر او از همه چيزيت ميگزى در جنگ نبود، شما مردم شرم داريد يا نى؟؟؟
عمر كابلى

>>>   بارور بچیم از که بارور شدی؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است