چراغ سبز جنرال دوستم به اشرف غنی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۴    ۱۳۹۵/۹/۱۵ کد خبر: 125183 منبع: پرینت

جنرال دوستم در دیدار با اعضای حزب جنبش ملی اسلامی گفته است که انتقادات اخير وي به خاطر آوردن اصلاحات هر چه بيشتر و پایان دادن به نارسايي هاي موجود در كشور بوده است.

دوستم تاکید کرد که هيچگاهی طرفدار ضعيف شدن حكومتي كه در ساختار آن شخص خودش نقش اساسي بازي كرده، نبوده است.

او گفت که قرار بود، رییس جمهور غنی به هدف افتتاح آرامگاه شهدای آزادی به جوزجان بیاید اما به علت تکمیل نبودن این آرامگاه سفر رییس جمهور غنی به تعویق افتاد.


جنرال دوستم رییس جمهور غنی



قاسانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جنرال دوستم بااین موضعگیری اخیرش اش بااینکه حین صحبت زبانش کلالت مینمود ؛ معلوم میشود که مریضی اش خیلی جدی است ، دقت کنید :
"من قولی که به رییس جمهور غنی داده بودم تا هنوز پابند هستم ؛ وهیچگاهی ام طرفدار تضعفیف شدن حکومت نیستم."

>>>   بی تمیزی های عالم از سخن پیدا شود
پسته ای بی مغزاگر لب بازکندرسواشود
پبات وپایداری برای همه بالخصوص انهای که در صدر گروه ها قرار دارندچیزی حتمی وضروری میباشد نه به ان حدت وشدت انتقاد واعتراض وبد ورد گفتن ونه هم تا این اندازهچراغ های سرخ وسبز نشان دادن ها اگر جانب مقابل ارزش این را میداشت که با او از در صلح ونرمش پیش امد خوب بود معلوم است که انها نیزبه .... نمی ارزندواینها هم پشت ورو ندارند هر روز عوض میشوند وتغییر میخورنداز دست اینها به هواداران وطرفدارنش ابرو حیثیت نمانده است خداوند هردو طرف را هدایت نماید وبه اصلاح اورد
معلم داود از لیسه ای صمیم

>>>   یگانه مشکل جنرال دوستم مشاوران بیسواد واطرافیان جیره خوراش میباشد, به صداقت, احساس و نیت پاک جنرال دوستم هیچ شکی نیست در راستای خدمت گذاری, اما مشکل اساسی فقط اطرافیان جنرال است که هیچگاهی برای جنرال راه درست و مشورده درست نداده اند.
بنده به حیث یکی از حامیان وهواخواهان جنرال از حلقه تشکیل یافته اطراف جنرال دوستم کاملا نگرانیم, و نمیدانم چرا جنرال دوستم درمورد این حلقه تجدید نظر نمیکند.
جوزجان, سانسیز

>>>   آیا در قوم شریف ازبک قحطی است؟ یک نفر جوان، آگاه و ذکی را رهبر خود تعیین کنند که اقلاً حرف خود را گفته بتواند.
لالا لغمانی

>>>   هریک رهبرخودخوانده قومگرا و مذهبگرا ازتحصیلکرده میترسد چون تحصیلکرده عاقبت کاررامیسنجد اما قومگرا عایدات معامله رادرنظردارد .قانون و روان جامعه برایش اهمیت ندارد پس روشنفکرصاحبنظر هرگزباچوپان گوسفندان جورنمیآید .سالهاست قومگراین پیروان خودرا بارهافروختند خونبهایش راملیونهادالرساخته بجیب خودزد هنوزگوسفندانش امیدواراست .به عین ترتیب حزب جنبش هم گله گوسفندان بیفکررا دچرخوددارد هیچگاه پرسان نمیکند چرارفتی چه شد پس آمدی ؟ گویا دوستم راراضی کردی...د راضی است .
وطندار

>>>   هركس عضو جنبش است هم آدم نيست كه شخصيت باشد اكثرشان همان بوتل خوران است ، ازاين كرده .... هندوستان هوشيار خواهد بود ولي چه كنم !
فاريابي

>>>   گفته اند که : همین آش و همین کاسه
همین ریس جمهور و همین معاون اولش....... مردم قضاوت میکنند !

>>>   دوستم در راس قوم شریف و زحمکش ازبک جفا در حق این مردم است البته نه تنها بلکه توهین است در میان ازبکها بسیار افراد لایق و شایسته وجود دارد که میتواند این قوم را رهبری و از ایشان نمایندگی کند.

>>>   مرد مردانه باش همیشه یک جهت این چی وضع است که تو داری.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است