برداشت آزاد: این پولیس باید جریمه شود (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۵/۹/۱۶ کد خبر: 125204 منبع: پرینت


رفع حاجت کارهای غیراخلاقی پولیس افغانستان



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گنایش نیست امنیت مملکت میگیرند

>>>   خخخخ جریمه آبی 50 افغانی بود

>>>   دریورش هم درکنارش

>>>   دیگه وقتی که فرهنک چتلستان را وارد ٱفغانستان کنند از این بهتر نمیشود.

>>>   آن یکی که نشسته است جریمه کود دهی است 100 افغانی

>>>   وقتیکه پولیس این قسم بی فرهنگ وبی خرد باشد از مردم عوام چه گله ؟
این ها تحصیل کرده اند نظام را میفهمند افسوس به شما پولیس های.... چرسی

>>>   پس در کجا تشناب کند !
در شهر کابل چند تشناب است؟

>>>   اول باید ظرفیت سازی کنید بعد بالای مردم جریمه را عملی کنید برای ۵ میلیون نفر حد اقل ۵۰۰۰۰ تشناب در شهر کابل نیاز است اینها میخواهند با چند تشناب محدود بالای مردم نمایش را تطبیق کنند تمام کار های این نظام نمایشی است و مردم را فریب میدند. و چند نفر هم از خود شان در صفحات اجتماعی به اینها تبلیغات میکنند و مردم را با نشر تصاویر بی محتوا توهین و تحقیر میکنند.

>>>   اگه تشناب هم بسازند، کلوخ می اندازند و بند میشه، یگانه راه حل این است که در شهر کابل در هر پنجصد متر خانه و ساختمان و سرک باشه بعد ازآن پنجصد متر دیگه زمین زراعتی تا مردم بتوانند به خیال راحت وطنی قضای حاجت کنند. این طور هم مشکل مردم رفع میشه و هم حاصلات زمین های زراعتی بالا میره در غیر آن باید حد اقل پنج نسل صبر کنیم تا ملت فرهنگ تشناب رفتن در شهر را یاد بگیرند.

>>>   این عکس نشان می دهد در افغانستان هیچکس امنیت ندارد. امنیت از انتحار و کشته شدن. شاید این بنده خدا جای امن تر از این پیدا نتوانسته. بالاخره از انتحار فرار کرده اما از دوربین رسانه هاکه نتوانسته فرار کند.

>>>   در شهر هاي گنده افغانستان بشمول كابل از دوران ظاهر خان تا دير وقت تشناب و بيت الخلاء عامه وجود نداشته و يا بسيار كم بوده، حتي در مساجد جاي وضوء نميبود.

>>>   وقتی سرویس بهداشتی وجود نداشته باشد، این زبان بسته ها تنبان خود را مردار کنند؟
زلمی از بدخشان

>>>   اگر این مسکین تشناب برود انتحاری داخل شهر میشود اگر درپطلون خود بکند شرم بزرگ است ویا نگایش بکند نتقص کلان
قضاوت باشما ازرشوت گرفتن کرده اینکار خوب است.
خلاصه کارمندان دولت معاف استند. خلص مطلب.

>>>   آیا شماکه این قدر از فرهنگ وقانون حرف می زنید آیا چندتا تشناب در داخل شهر ساخته اید؟؟؟ که حتی من در میدان هوای تان هم تشنابی ندی دم پس این مردم بیچاره که نمی تواند در همان لحظه درب منزل باشد و در منزل قضای حاجت کند در سطح شهر چکار باید بکند اول راه را هموار کنید بعد مردم را به طرفش هداید کنید !!!!
طاهر

>>>   شرم آور است
در افغانستان خو همه ملا هستند و در یک ثانیه ....را بالای شما فرض می کنند
این فرهنگ اسلامی افغانی ما است!!!
ههههههههههه

>>>   بخاطریکه روزی که وزیر داخله معرفی میشد سوگند خورد صرف شش ماه پولیس را اداره میکنم مگر برعکس شد

>>>   از ترس طالب شاشش رفته هههههههههههه

>>>   برای پولیس آداب شهروندی درس داده نه شده است ،شحصی که مکلفیت وظیفوی اش تآمین امنیت شهروندان باشد ونداند که وظیفه اش چی اهمیتی دارد حا دارد که از وظیفه کنار رود تا درسی خوبی به دیگر همقتارانش باشد.
ع-ب-کابل

>>>   حیف همان یونیفورم که تو.... به آن ملبس شدی اگر من در دستگاه این حکومت بیکفایت مبودم فورآ این لباس از تنت میکشیدم .... نزد فامیلت روانت میکردم.

>>>   ههههههه
این بی ادب آبروی پولیس را برد.
ع

>>>   بیادر داود خان بیچاره که از همی وضعیت زیاد رنج میبرد در همه جای شهر تشناب عمومی ساخته بود ولی نتانست مانع مردم از کلوخ بردن شود، تشناب ها بعد از یکماه بند و بدون استفاده شدند.

>>>   دوستان با دیدن این عکس یک خاطره جالب یادم امد.
این قصه ای 45 سال قبل است نه یا ده ساله بودم فکر میکنم در اطراف پل باغ عمومی بود که یک توریست خارجی در کنار سرک پطلول کاو بای خود را پایین کشیده به قضای حاجت نشسته بود مردم کمی دورتر جمع شده بودند وبه این خارجی میخندیدند بلاخره خارجی کارش تمام شد دوباره ایستاد ومردم خنده کنان به او نزدیک شدند این خارجی تعجب کرد که مردم چرا میخندند بلاخره یک جوان مکتبی پیدا شد که کمی انگلیسی صحبت میکرد با توریست به تماس شد شاید خارجی پرسیده باشد که این مردم چرا میخندند در اخیر افغان گفت که این خارجی میگوید که بالای خود بخندید که در شهر تان یک تشناب پیدانمی شود.

>>>   اسان است که سري ديګرها انتقاد کرد و خنديد مګر روزي شده که بالاي اعمال خود فکر کرده باشيم خود را زير انتقاد أورده باشيم

>>>   اگه شما جای او ننه مرده میبودید چه کار میکردید؟ کسی برایش نگفته این کار بد است. فرهنگ جامعه هم شاشیدن در کنار سرک را نا هنجاری نمی داند, تشناب هم در نزدیکی اش وجود ندارد , چه کار کند ماهم میبودیم همانجا ... بله.
سید حسینی

>>>   از آنجائیکه حیثیت پولس کشور در نزد مردم ارزش دارد، این عکس را مورد انتقاد قرار داده اند.
پولیس ها بای بدانند که توقع مردم از انها تا کدام اندازه است. یعنی باید فرشته های کشور باشند و الگوی اخلاق وقهرمانی، نه انیکه خدای نخواسته از قطار انسانیت بدور دانسته شوند و اعمالی را انجام بدهند که باعث شرم مردم و خود شوند. تمام پولیس ها اینطور نیستند، آنای که واسطه دارند بی پروایی می کنند و به کسی و چیز اعتنا نمی کنند.
عاقل کاشف
از ده یجیی کابل

>>>   تا زمانیکه در هر 500 متری یک تشناب که با تمام امکانات عین خانه های مود روز ساخته نشود، اگر این اشخاص در لونگی .... بشاشد و در نکتایی ....ملامت نیست....ما در قرن بِـــــــــــــــــست و یـــــــک استیم......
پغمانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است