سیاست قاطع در مقابل پاکستان بهترین گزینه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۸    ۱۳۹۵/۹/۱۶ کد خبر: 125241 منبع: پرینت

من منتقد عملکرد های نادرست رهبران حکومت وحدت ملی بوده و هستم اما سخنان آقای اشرف غنی رییس جمهور در مقابل سرتاج عزیز مشاور سیاست خارجی نواز شریف در ششمین کنفرانس کشور های قلب آسیا در هند خیلی خوشم آمد.

سیاست قاطع در مقابل پاکستان بهترین گزینه است. به عقیده من پاکستان دست از شرارت پیشگی بر نخواهد داشت، به این آسانی بنا حالا وقت آن رسیده که تمام نیرو های سالم اندیش و ترقی خواه کشور به خاطر جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته و نجات از وضع دشواری های خونین موجود مطابق به شرایط زمان و مکان استفاده لازم نموده دست اتحاد و دوستی و همکاری را در مبارزه بر ضد هراس افگنان تروریستان مافیای مواد مخدر اقتصادی غاضبین ملیون ها جریب زمین عاملین فساد گسترده عاملین دامن زدن و انواع خشونت ها خصومت های قومی، زبانی، سمتی، مذهبی، تنظیمی، حزبی، قانون ستیزان، مردم ستیزان، زن ستیزان، فرهنگ ستیزان و مداخله کشور های متجاوز بسوی هم دراز نماییم تا با پیروز شدن حق بر باطل بتوانیم روح و روان شهدای واقعی راه آزادی وطن را آرامش دهیم.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رد كمك پاكستان توسط اشرف غني كه عده از دوستان را ذوقزده كرده است، بيانگر وفاداري اشرف به كشور آبايي اش پاكستان است. اشرف غني از آنهايي نيست كه از خانه پدر بزند و به خانه پدر زن (خسر) بياورد.

>>>   هر زمانی راه های تجارتی با سایر کشورهای همسایه همه مشکلات تجارتی افغانستان را برطرف ساخت باید سرحدات تورخم وبولدک توسط دیوارهای سمنتی مسدود گردد
ر

>>>   دو ستان عزیز !
من زمانی که دوره سر بازی(مکلفیتم) را سپری مینودم خوب بیاد دارم که شهید داود خان با اعضای حکو متش در روزهای اول ریاست جمهوری اش طی جلسه ای با اواز بلند گفتند ( ان حکومت در افغانستان موفق است که از در مخاصمت با دولت پاکستان نه مردم ان حرکت نما ید . زیرا حکومات پاکستان از بدو تاسیش به افغانستان چشم طمع دارد . ومن از دیر زمان دشمنی پاکستان را نسبت به مردم افغا نستان خوب در ک می نما یم .
ک.م از کابل

>>>   سعیدی صاحب! شرط اول توبه است که باید مفسدین ما توبه بکشد وبعد در مقابل دشمن وظن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است