زکی: امنیت الحاقیه شورای ملی در خطر است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۵/۹/۱۷ کد خبر: 125256 منبع: پرینت

بادیگاردهای وکلا حق ندارند با سلاح های سنگین و سبک در الحاقیه شورای ملی گشت و گذار کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، جنرال نظیفه زکی عضو مجلس نمایندگان امروز چهارشنبه 17 قوس 95 در صحن علنی مجلس در انتقاد به زیاده خواهی برخی وکلا و سناتوران گفت: از 91 نفر پولیس امنیت الحاقیه شورای ملی، 47 نفرشان در خدمت شخصی وکلا و سناتوران قرار دارند.

جنرال زکی افزود که امنیت الحاقیه شورای ملی در خطر است و با سی و چند نفر امکان تامین امنیت نیست و باید این 47 نفر جمع آوری بشوند و اگر وکیلی احساس خطر می کند شخصا محافظ بگیرند و بگذارند پولیس به مسوولیت شان در الحاقیه بپردازند.

کد(26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نمونه ى از عدالت اجتماعى در درون به اصطلاح خانه ملت ، جاى كه مى بايست سمبول عدالت ملى مى بود ، شوربختانه تبديل شده است به ابزار برترى طلبى . در اين لست اگر حقيقت داشته باشد اكثريت كارمندان آن از يك تبار اند و رييس پارلمان هم سهم خود را بدست آورده است ، از هزاره و تاجيك ها اثرى نيست . از چنين دستگاه انتظار نداشته باشيد كه قانون را پاسدارى كند.

>>>   تصفيه قومي و تاجيك ستيزي در بخش هاي اداري شوراي ملي بي داد مي كند!
يادمان باشد كه اين رويكرد فاشيستي و نژادپرستانه ثبت حافظه اي تاريخي مان مي گردد و به اين بي عدالتي روزي پايان خواهيم داد؛ اما كارتن كلان هاي تاجيك كه در چوكي هاي مجلس نماينده گان لميده ايد و درين مورد واكنشي نداريد، به خاطر داشته باشيد كه اين روزهاي تان گذشتني است.

>>>   نظر دهنده دومی اخطاریه اش را بخاطری صادر کرده که اوازه امدن گلبیدین از پاکستان به شهر جلال اباد افغانستان بگوش میرسد و امیدواری اش از بر چیدن واز بین بردن هزاره ها وتاجک ها را وابسته به افکار گندیده و زور گویان گلبیدین دانسته انهم بکسی دلبسته که بودنه بگیل شده و از روی ناجاری و ناتوانی وبه انزوا کشنده شده از هر جانب سر تسلیمی را خم کرده تا اجازه امدنش به این کشور داده شود نازیدن به ان خیانتکار جانی قاتل که الله متعال همه توان جسمی وروحی رااز وی گرفته ومانند یک مرده مومیایی شده به حیات ننگین اش با روی سیاه و شرمساری ادامه میدهد نازیدن به ان احمقانه است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است