غنی: افغانستان از هیچ کشوری صدقه نمی خواهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۵/۹/۱۷ کد خبر: 125269 منبع: پرینت

با دیدن جوانان مطمئن شدم که افغانستان در دست های سالم مدیریت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، اشرف غنی رییس جمهور کشور امروز چهارشنبه 17 قوس 95 در مراسم تشویق جوانان برای کاریابی گفت: جوانان با سهم گرفتن در اردوی ملی و امنیت ملی از خود شجاعت زیادی نشان دادند و امروز افغانستان در محور توجهات زیادی قرار دارد.

وی افزود: افغانستان خاک ماست و ما این کشور را می سازیم.

اشرف غنی می گوید: افغانستان امروز صاحب واردات برق است، از هیچ کشوری صدقه نمی خواهد، با اشتراک در 2 کنفرانس مهم، توجه جهان را به خود جلب کرده است.

غنی بر بی توجهی خود به جوانان اعتراف کرد و گفت: قبول دارم که در دو سال گذشته وقت زیادی برای جوانان اختصاص نداده ام و ارتباطی با جوانان نداشته ام چرا که در دو سال گذشته در طی روز 4 تا 10 ساعت من برای تامین امنیت افغانستان گرفته می شد.

وی افزود: سال 94 سال بقای ما بود و دشمنان ما می خواستند تا موجودیت افغانستان را به عنوان یک دولت از بین ببرند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما تنها قرضه وکمک می خواهیم نه صدقه وخیرات

>>>   "اشرف غنی می گوید: افغانستان امروز صاحب واردات برق است، از هیچ کشوری صدقه نمی خواهد..."
شرایط افغانستان نزدیک است حتی "متفکر دوم جهان" را به دیوانه گی برساند. آخر "واردات برق" با اینهمه منابع آب در کشور چه افتخاری دارد اگر "تولید برق" میبود باز یک گپی!!!
با احترام
گل آغای دیوانه

>>>   منظور رئیس جمهور از مسایل امنیتی انتقال داعش و طالب بجهت تخریب شمال از طرف رئیس صاحب امنیت ملی است شخص رئیس جهمور و رئیس امنیت ملی تمام وقت خود را در انتقال جنگ بشمال و تخریب شمال و غرب مصدف کردند

>>>   آیا صدقه فقط پول است؟ و اگر پول هم باشد که به نام کمک های بلاعوض(صدقه)به افغانستان آمد! کشوری که نتواند امنیت جانی، مالی و ملی نداشته باشد و گداگونه دستش دراز باشد که در امنیت،اقتصاد، سیاست و فرهنگ دیگران به او کمک کند به نظرم گدا است.

>>>   از نظر اشرف غنی صدقه چیست؟ شما که کاسه گدایی راپیش تمام جهانیان گرفته اید اگر این پولهای گدایی نباشد دولت تان یک روز هم دوام نمی آورد.

>>>   غ تنها از یهو د و نثارا پول می گرید
مگر از مملکت اسلا می نمی گیرد زیرا او تمام زندگی خو د را در کشور های
کفری سپری نمو ده و از دین انقدر اگاهی ندارد فقط مردم گو سفندی افغا نستا ن را بازی می دهد

>>>   بلی برادر صدقه که شاخ دم ندارد. کشوری ما کشور غنی همه چیز دارد . فقط غیرت وشهامت میخواهد.ما مردم افغانستان حالا چه بیسواد و چه باسواد از این گپ های سرفاليز زیاد میزنیم ما هر چه تحصیل کرده و روشنفکر باسواد در کشور ما داشتیم قبل 38 سال وجود داشت اکثر آنها به بهانه های مختلف توسط انسان های. جاهل خودخواه در کشته شدن و یا آخر های عمری خود را می گذرانند دراین سال جنگ ما که تحصیل کرده نداریم

>>>   محترم گل آغای دیوانه!
به او دیوانه دیگیت بگو که تمام مکروریانها از 15 قوس تا حال صرف 4 ساعت مرکز گرمی داشتند و بقیه اوقات مردم از خنک میلرزند و افتخار میکنند که "ما برق وارداتی داریم"

>>>   یک باد اتم زا کافیست که افغانستان از سر از قرون وسطی شروع کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است