یکی دیگر از تقاضاهای گلبدین حکمتیار
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۲    ۱۳۹۵/۹/۱۷ کد خبر: 125289 منبع: پرینت

گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی در روزهای نه چندان دور از پاکستان به شهر جلال آباد خواهد آمد.

تعمیر ریاست اقوام و قبایل ننگرهار که بزرگترین تعمیر در آن ولایت است و صدها نفر می توانند در آن بود و باش نمایند، در اختیار آقای حکمتیار قرار داده می شود، تا زمانیکه نام حکمتیار در
لیست سیاه باشد در آن ولایت خواهد ماند بعد از آنکه نام وی از لیست سیاه بیرون شود چهار صد نفر از محبوسین پلچرخی که حکمتیار تقاضای رهایی شان را دارد نیز رها گردند و حکومت وحدت ملی یک تعداد تعهدات دیگری را که به حزب اسلامی داده عملی کند.

در حال حاضر ننگرهار آباد هم آب و هوای گرم دارد هم به پاکستان نزدیک است. از طرف دیگر حداقل هوتل کابل سرینا که تقریبا از یکسال بدینسو مهماندار ده ها نفر از حزب اسلامی بوده است چند روزی نفس به راحت خواهد کشید و به وظایف دیگر خود رسیدگی خواهند نمود.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ترس بکار است از این مارهای زخمی

>>>   تاصف با حال مردم که سرنوشت شان به دست ۴ نفر کوچی های غلام و برده امریکا افتیده اند . ۴۰۰ نفر تروریست را حکومت به کدام دلیل رها میسازد آیا با مردم مشوره صورت گرفته است ؟ یا تنها قوم مطرح است که پشتونش خوش باشد همه گپ ها حل است . ....فاشیزم و پشتونیزم.

>>>   ﺁﻳﺎ ﻋﺪاﻟﺖ اﺳﻼﻣﻲ ﭼﻨﻴﻦ اﺳﺖ?
ﺁﻳﺎ اﻳﻨﻬﺎ ﻭﺟﺪاﻥ ﺩارﻧﺪ?
ﺁﻳﺎ اﻳﻨﻬﺎ ﺑﺮاﺩﺭي و ﺑﺮاﺑﺮﻱ ﺭا ﻣﻴﺪاﻧﻨﺪ?
ﺁﻳﺎ ﺷﻌﺎﺭ ﻫﺎﻱ اﻳﻨﻬﺎ ﻫﻤﻪ ﻋﻮاﻡ ﻓﺮﻳﺒﺎﻧﻪ ﻧﻴﺴﺖ?
ﺁﻳﺎ ﺗﻔﻜﺮ و اﻧﺪﻳﺸﻪ ﻋﺪاﻟﺖ و ﻣﺴﺎﻭاﺕ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ اﻳﻨﻬﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﺩ?
ﺑﺪاﻧﻴﺪ ﻛﻪ ﻣﻴﺎﻥ ﺷﻌﺎﺭ و ﻋﻤﻞ اﻳﻨﻬﺎ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﺩ,
ﺻﺪاﻗﺖ و ﭘﺎﻛﻲ ﺩﺭ ﻭﺟﻮﺩ اﻳﻨﻬﺎ ﻳﻚ ﺯﺭﻩ ﻫﻢ ﺩﻳﺪﻩ ﻧﻤﻴﺸﻮﺩ,
اﻳﻤﺎﻥ ﺷﺎﻥ ﺿﻌﻴﻒ, ﻧﻴﺎﺕ ﺷﺎﻥ ﺧﺮاﺏ و ﻓﻜﺮ ﺷﺎﻥ ﻣﻤﻠﻮ اﺯ ﺗﻌﺼﺐ اﺳﺖ

>>>   حکومت کشورهای دیگه جنایت کاران ومجرمین را دستگیر،محاکمه وزندان میکنند اما در افغانستان به جنایتکاران پاداش،ساختمان وآزادی آنها،نادرشاه

>>>   تمام افغانستان وطن حکمتیار است هرجای دلش باشد میتواند بود باش نماید.

>>>   اگر مصلحت اين است لعنت خدا بر همين گونه مصلحت و......كننده.

>>>   اشرف غنی اصلا کشور را بهتر است تسلیم حکتیار کند تا هر چه میخواهد انجام دهد!

>>>   باز کدام جاده را بروی مردم خواهند بست؟!
مانند کرزی که سرک شاه محمود خان را بند ساخته است. یا مانند سفات انکلستان که تمام پیاده رو را در وزیر محمد اکبر خان اشغال کرده است. نمی دانم در لندن هم همین طور می کنند؟؟؟
عاطفه از دهمزنگ

>>>   جای این جانی زندان پلچرخی است ،نه مهماناخانه دولتی . عجب ملکی داریم ، جنایت کن و پاداش بگیر ،این امیر بگیل و نرمش او مکر بیش نیست ،دیگر نه قدرتی و نه آبرویی برای او باقیمانده است. و حالا به لست تقاضا های خود افزوده و درخواست آزادی زراد را از زندان انگلیس با وساطت دولت نامنهاد وحدت ملیرا نموده است. حالا تا پاک شدن نام او از لست سیاه در ننگرهار اقامت خواهد کرد ،تو گویی که ننگرهار جز خاک افغانستان نباشد.
شمس تمنا

>>>   صد ملیارد دالر آمریکایی را چور کردید، دونیم ملیون جریب زمین چور شد، رشوت، جور کردن هزار ها بلند منزل، مغازه ها، تانک های تیل، پول ملیارد دالری ذخیره شده در دوبی، تاجکستان....ولی از تخصیص یک تعمیر به حکمتیار فغان شما بلند شده. .... عجیب مردم بی سر هستید

>>>   چگونه جمعیت اصلاح، دانشجویان دانشگاه‌های افغانستان را تندرو می‌سازد؟
جمعیت اصلاح یک جنبش سلفی‌گرای مربوط به حزب اسلامی است که با ادعای اصلاحات اجتماعی، ایدیولوژی‌های سیاسی خود را از طریق فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی پیاده می‌کند. حوزه اصلی فعالیت‌های این جمعیت را نسل جوان دانشگاهی به‌ویژه در کابل و ننگرهار و برخی از مراکز آموزشی خصوصی تشکیل می‌دهد. یافته‌های این پژوهش فعالیت‌های این گروه را به‌عنوان تهدیدی جدی در افراطی کردن افغان‌ها به‌ویژه دانشجویان می‌داند و آن را نه یک نهاد اجتماعی که یک تشکل سیاسی به‌خصوص «سیاست دانشجو» می‌شمارد.
در سال جاری با خروج نیروهای بین‌المللی از افغانستان، رادیکالیسم چالش‌برانگیز می‌گردد. با توجه به گذشته تاریخی افراطیت، حافظه جمعی متاثر از جنگ‌های داخلی مبتنی بر قوم و مذهب و موجودیت جنگ‌سالاران و زورمندان ساحوی، امکان از دست رفتن دست‌آوردهای سال‌های اخیر به‌شدت و جود دارد. دولت افغانستان باید مواظب تهدیدهای این‌گونه‌ی نیز باشند.
Parwani

>>>   شتر را پرسیدند که چرا گردنت کچ است، گفت کجایم راست است که گردنم باشد.
اگر ....جنایت کار هستند همه اینها نظر به صلاحیت، قدرت خود و به کدام ملک وابسته بودن در حق ملت مسلمان افغان جفا کردن لازم نیست کس صفای خوبی دهد..
در ملک که..
رهبر دوزد، دولت دوزد، پارلمان دوزد شورا دوزد پس هر دوزد چپاولگر که باشد از هر قوم که باشد اگر دوزد دین فروش معامله گر باشد باز از طرف یارانش قهرمان ملی تایید میشود چرا که نی؟:: کدام پارلمان کدام لوی جرگه از الله سبحان تعالی ترس ندارید این دوزدان بنام کمونیست، مجاهد طالب دین از نام خدا و دین مبین اسلام استفاده کرده بنام قوم خون مظلومین بیچاره افغان را ریختاندن از امر صاحب معامله گر پل پران گرفته تا راکتیار، شیخ دروغ گو که فتوای جهاد بر برادر مسلمان خود صادر میکند و بنام جهاد مقدس صاحب قدرت شدن کدام رهبر قهرمان است جز خیانت ملی قاتلین ملت جنایت کاران دوز و راهزن او برادران از مرده پرستی دوری کنید. اگر دیروز با روس ها جهاد روا بود پس چرا امروز با کافرین یکجاشدید خون ملت مسلمان افغان را میریزانید، یا این که امروز صاحب پول شدید جهاد بخاطر پول بود لعنت الله تعالی بر منافقین کدام مقاومت اگر طالبان پاکستانی بود پس چه قهرمانی کرد امر پل پران ... رفت کولاب با رفیقای روسی خود پناه برد هههه آفتاب به دو انگشت پنهان نمیشود هر رهبر خاین دین از هر قوم که باشد به بنده گان مسلمان الله و الله مهربان معلومدار است.
اگر اینها به حرف من تو الله سبحان تعالی این قاتلین ملت را که قهرمان ملی یا شهید ملی میگوید ببخشد باز انشاءالله در اخرت خواهی دیدکه کی مسلمان حقیقی است و کدام رهبر مجاهد حقیقی ما صبر به خدا میکنیم چون این انشاءالله در اخرت حساب ذره ذره کار خیر و شر خود را خواهی داد اگر من باشم یا تو..
او برادر انسان پاک و مسلمان کسی است که هرگز ایمان خود را با کافران از خاطر قدرت معامله نکرده خون برادر مسلمان خود را نمیریزد.

>>>   هر ذره خاک او بود مهر وگیاهی بیهوده چنین مهروگیاه را مفروشید
اندر پی مستی به یکی جرعه خوناب بیهوده چنین پیک صبا را مفروشید
احکام خدا جمله به اغماض وگذشت است با حکم خود آئین خدا را مفروشید
سودای شما غارت وقتل است وخیانت این امتعه پر ز بلا را مفروشید
از بهر دو روزی که سوار خر خویشید تاریخ پر از عز وکیا را مفروشید
تقوا که ندارید به سودای دیانت چون زهد فروشید ریا را مفروشید
اکنون که خریدند شما را به زر وجاه شرمی ز خدا کرده وما را مفروشید
آئین خدا را که زدید چوب حراجش ارزانتر ازین شخص خدا را مفروشید
حلاج

>>>   نه تنها که مردم تاجک وهزاره وازبک و سایر اقوام دیگر امدن قدم منهوس گلبیدین جاسوس کهنه کار ای اس ای را پر کشور ما نا میمون میخوانند بلکه اکثر مردمان پشتون با احساس وطندوست مسلمان واقعی امدن حکمتیار جنایت کار خاین قاتل مردم را سه ضر کشور ومردم این سرزمین میدانند امدن این خاین بکشور ما وایجاد دفتر ان در این کشور درحقیقت امدن یک قسمت از دفتر ای اس ای با بک جاسوس کلان کهنه کار ای اس ای پاکستان در این کشور میدانند این حرف نه از روی تعصب است ونه از روی خصومت شخصی بل این یک حقیقت مسلم تاریخ زندگی وعملکرد گلبیدین است که از خود نشان داده است .

>>>   از نيت شوم اين بيمار بار ديگر طالب و يا داعش كابل را خواهد گرفت ، باز ببنيم كه چطور از كابل دفاع مينمايد، از لافوك هيچ چيز جور نميشود، و بد بختانه پسرانش از خودش كرده لافوك هستند.

>>>   وسیله ارتباطش با آی اس آی چی است ؟ توسط مخابره یا تلفون های محلی یا انترنت؟

>>>   امید قصر دلگشاه برای رهبران بوده باشد ازکشور بیگانه ها بهتر خواهدبود دروطن وآبائی پدران ونیکان خویش قرارگیرد بلکه جای بودوباشددائیمی باشدبرای رهبران دیگربازیچه کشورهای اجنبان قرارنگیرد واین راپروسه را تاریخ فراموس نکند
بااحترام
توریالی نعیم

>>>   ماگلبدین وطالبان راخاعن میدانیم چون خون هزاران نفرراریختن وتمام زیربناهای اقتصادی کشورراخراب کردن وملت مارااواره کردن وحالا هم قدرت وثروت میخواهن به جای اینکه اعتراف کنن وبه خانواده های شهدا کمک کنن وازانها عذرخواهی کنن ارامش خودرامیخواهن ایادردین اسلام بایدبه قاتل پاداش داد؟؟؟؟ایاملت. ماحق ندارن به اینده خودتصمیم بگیرن ؟؟؟؟؟
ایادردین اسلام به زورحکومت کردن درست است؟؟؟؟

>>>   چرا اعضاي هيات حزب إسلامي در هوتل كابل سرينا بودو باش دارند . به جز از آقاي أمين كريم كه فَاميلش در اروپا است ، ديگران شان از سال ٢٠٠١ تا حال در اينجا هستند خريد و فروش دارند تجارت موتر و پرزه موتر را مي كنند خود و فاميل هاي شان در شهر كابل و جلال أبلد خانه ها دارند . براستي كه شرم و ننگ است به اين مردم كه از نام حزب إسلامي سو استفاده مي كنند ، حالا شب وًروز در فكر پر كردن شكم و جيب خو د هستند. شكم هاي شان شكل كندو را گرفته از هوتل سرينا دفتر تجارتي تيار كردند . و مشغول عيش و نوش و تجارت خود هستند .

>>>   نزدیک است جرم و جنایت کاری درین کشور به حیث یک عمل قانونی در قانون اساسی کشور اضافه گردد.
گلب الدین قاتل میلیون ها انسان درین سرزمین است نباید ازو به حیث یک شخصیت استقبال گردد باید او به خانواده های شهدا تسلیم داده شود از طرف مردم به بیرحمانه ترین شکل از بین برده شود.
خدا کسانیرا که ازین آدم نما کورکورانه حمایت میکنند هدایت کند.
سانسیز
جوزجان
B-T


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است