حنيف اتمر مار در آستين!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ کد خبر: 126927 منبع: پرینت

در خارج از كشور زندگى مي كردم و خيلى ها راحت و آسوده بودم، زمانيكه مغز متفكر به قدرت رسيد، بنا بر روابط و شناخت قبلى ما، برايم احوال فرستاد تا به كابل بياييم و با او كار كنم.

چون يك افسر مجرب و مسلكى در امور استخبارات بودم، خواستم اگر خدمتى به مردم و كشورم كرده بتوانم، قبول كردم و چندى بعد اش به كابل رسيدم و بالاخره بعد از يك هفته انتظار، مغز متفكر را ملاقات نمودم البته در حضور جناب تيكه دار اتمر.

مغز متفكر بعد از به معرفى گرفتن من به جناب تيكه دار اتمر، گفت... اتمر صاحب، ښاغلی فهیم نظمي زما ‌‌‌‌‌‌ډیر کلک ملګری دی او فعلاً په ملي امنیت شورا کي مناسبه دنده وروسپاره څو بیا ورسته یوه ښه وظیفه ورته پیدا کړو....

جناب تيكه دار با لحن خيلى نرم اما رند و چالاك، مغز متفكر را قناعت داد تا فعلاً من را بحيث مشاور ارشد شورای امنيت در امور استخباراتى مقرر كند تا من با اوضاع او شرايط حاكم در افغانستان بلديت پيدا كنم. خوب روى همرفته قبول كردم چون پيشنهاد معقول معلوم مي شد، اما خبر نبودم كه كاسه زير نيم كاسه است.

سر از فردا همان هفته به كار خود آغاز نمودم و مغز متفكر امر صادر كرد كه روزانه بايد او را از مسايل امنيتى و چالش هاى موجود در ارگانهاى امنيتى و كشفى آگاه بسازم... در ماه نخست طبق هدايت مغز متفكر به كار خود ادامه دادم و بررسى هاى همه جانبه را در امور ارگانهاى امنيتى و كشفى انجام دادم و همه را در نوشتار درآوردم، اما ناخبر از اينكه من به دهان اژدها دست انداخته ام.

در ماه دوم ملاقات ها و راپورهاى كارى ام نبايد به ميز مغز متفكر مي رسيد و هميشه احساس موانع مي كردم تا يكى از روزها توسط محافظين جناب تيكه دار اتمر توهين و تحقير شدم البته اتهام جاسوسى... تعجب كردم كه چرا اينگونه برخورد با من صورت گرفت. آهسته آهسته درك كردم و عملاً ديدم كه تيكه دار اتمر مانع كارم مي شود و اصلاً حضورم را در ارگ و در نزديكى به مغز متفكر نمي خواست.

حنيف اتمر را شخصى مغرور و غلام صفت يافتم و ديدم كه چگونه فعاليت هاى شورای امنيت و در كل ارگان هاى امنيتى و كشفى را به طرف ضعف سوق مي دهد و تا حد طرح، تدوين، امضای تفاهمنامه با (اى اس اى) و تعقيب بر اجرای آن مشغول بود.

شاهد حال بودم كه اتمر چگونه رياست امنيت ملى را متلاشى از افراد مجرب و مسلكى ساخت و ديدم كه چگونه تمام آن اداره را به خواست (اى اس اى) تضعيف و ناكاره ساخت.

دها بار خواستم تا با مغز متفكر از يك طريقى اين مسايل را مطرح كنم اما تمام درهاى اميد بالايم بسته شده بود و بالاخره مجبور شدم تا وظيفه را ترك گفته به دنيای مهاجرت خود برگردم تا از گزند شياطين مانند حنيف اتمر، سلام رحيمى، اكرم اخپلواك و تعداى ديگرى از افراد كه به (اى اس اى) پاكستان بسيار نزديك بودند، در امان بمانم.

مخلص سخن اينكه شورای امنيت ملى بازى هاى خيلى خطرناك را روى دست داشت و دارد كه نبايد آن همه را ناديده گرفت و بايد جلوی حنيف اتمر اين مار آستين و پلان هاى شوم او را به ﻫﺮ قيمتى كه مي شود گرفت، چون خوب مي دانم كه افغانستان به اتفاق و اتحاد ضرورت دارد اما كودكستان ارگ (شورای امنيت) سبب ايجاد بى اتفاقى و تعصب در تمام دوایر دولتى و اقشار مختلف جامعه افغانى شده است.

(فهيم نظمى)

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   .... خوب شد رفتی

>>>   اتمر صاحب اگر بتواند که همین دزد های جنگی را مهار و یک یک از صحنه خارج سازد بزرگترین خدمت را انجام داده ومیدان هوائی کابل باید بنام باشد خداکند که کامیاب شود تاگریبان مردم از دست این دزدان وغاصبان رها شود
ر

>>>   اقای نظری .فکر نمیکنم که اتهامات شما علیه اتمر صت داشته باشد .زیرا از لحنت نمایانگر است که ازجمله ماجرا جویان بی سویه وناکار امد .تنبل هستی .وقتی که این شناخت قوی را با غنی داشتی .حتما جیب کته به فرو بردن دارایی شورای امنیت را دوخته بودی که اتمر بموقغ مچ چپاولت را گرفته .پول خریداری دکان پیزه را به دیار غرب بدست نیاوردی .که داد و ویلا داری .به ظرف شویی ات ادامه بده که شما تیپ انسانها وظیفه خواهان اماتور بیش تیستید .
کببر

>>>   اتمر صاحب چنان خونسرد است اگر از دستش گرفته از شعبه استخبارات پاکستان بیرون بیاورند باز هم چیزی نخواهد گفت اما اینکه مغز متفکر چرا خاموش است خودس سوال بر انگیز است. هر بای که جرم انجام میدهد مدال میگیرد.

>>>   تشکر

>>>   چطورباید جلو این خاین راگرفت؟

>>>   اتمر بيسواد در سدد انتقام از مجاهدين است، چون هر لحظه پايش و آله تناسلي نا كاره اش با عث رنج وي ميگردد، و به هر قيمتي كه باشد حتي به بهاي ... خود (كه ندارد) در پي بربادي ملت است، و شايد كه غني هم از عين مرجع اتمر استخدام شده باشد، چون با رياست اين بي تجربه سياسي، دفتري، نظامي و بي مغز ملت قهرمان رو به نابودي است، ملت بايد دست بكار شود، و اين باند خائن به وطن و دشمن دين را سرنگون سازند. مجاهدين متحد شوند در غير آن يكه يكه نابود ميشوند.

>>>   همین که محافظین اتمر، به بیچاره مهر و تاپه جاسوسی را زدند، این یک نهمت کاملآ ناحق است که خداوند آنها را هیچ وقتی نخواهد بخشید. فقط که ای بیچاره کدام مامور استخبارات باشد و سابقه کاری در استخبارات داشته باشد!!!

>>>   حنيف اتمر را شخصى مغرور و غلام صفت يافتم و ديدم كه چگونه فعاليت هاى شورای امنيت و در كل ارگان هاى امنيتى و كشفى را به طرف ضعف سوق مي دهد و تا حد طرح، تدوين، امضای تفاهمنامه با (اى اس اى) و تعقيب بر اجرای آن مشغول بود.
ع

>>>   حينف چوچه جاسوس بود واست جاسوسي اش به عادت تبديل شده است چه جاسوس سرخ باشد چه جاسوس سياه به هر صورت يك انسان جنايت كار است.و بك خاديست هيچوقت خدمت به مردم نميكند به غير جنايت

>>>   ما درکشور ما ماشاءالله اینقدر قشر تحصیل کرده از قبل داریم حالا نفر قطي بوده . که این بیسواد در مقام شورای امنیت رسیده .

>>>   اشخاصی که در دراس دولت داری قرار میگیرند باید تمام مردم افغانستان قبولش داشته باشند تنها راهی حل این موضوع نظر سنجی دربین مردم افغانستان است

>>>   جناب نظیمی صاحب : بنده منحیث همکار نزدیک بشما در دوران فعالیت کاری تان بحث مشاور در دفتر شورای امنیت ملی ، ترا بخدا سوگند که چقدر مورد عزت و احترام قرار گرفتید ، خانه ، موتر ، مهمانخانه در خدمت تان نبود در ظرف 4 ماه دوبار به کمک مشاور امنیت ملی به کشور انگلستان در نزد فامیل سفر نکردید ، و متاسفانه چندین بار بخاطر امتیازات تان که کم است شکایت نکردید ، و نوشتن گزارشات که شما مبتنی بر تحلیل بخش استخبارات ترتیب میکردید ، آیا بحیث یک تحلیلگر اوضاع سیاسی قابل قبول بود . در اخرین روز های که از سوی سفارت انگلستان در کمپ جلال استخدام شدی از جلال ایاد تا کابل حتی در جنازه والده تان اشتراک کرده نتوانستید جای تاسف نیست ، بواقعیت که شما دچار تکلفیف روانی و روحی هستید جناب نظیمی صاحب . باز هم برای تان تاسف میکنم که از واقعیت ها چشم پوشی کردید .
همکاران تان

>>>   معاش خور های فیسبوکی های اتمر شیان خادیست بمجردی که در مورد اتمر این شخص مهیل فریبکار نرم بر چیزی بنویسیفورا همان معاش خوران اش با ده هااتهام نادرست بر بالای ان شخص راستگوی منتقعد به اتمر را چسپ میزنند و در جریان نوشته های شان صفت های کاذبان را بطرف حنیف اتمر رول میدهند وازاین خادیست یک فرشته نجات افغانستان میتراشند مغز متفکر را هم اتمر چنان گول میزند و کشت ومات کرده که اصلا در مقابل حنیف اتمر زبان وقلم اش کاملا بسته شده وحتی گاهی هم مغز متفکر هم بدون هیچ کار نیکو مدال را حاتم بخشی میکند .

>>>   اتمر شوونیست است درسقوط شمال هم کوشش دارد داعش را هم تاپنجشیر نجراب تگاب رسانیده وکمک میکند

>>>   فهیم: تو باید اول سلسله مراتب اداری را یاد میگرفتی تو چگونه گزارش نوشته می کردی بدون اینکه آمر تو از متن گزاش تو بی خبر بوده و به ریاست جمهوری روان می کردی خوب شد که یک فاسد را از اداره به این مهمی کشیدند.

>>>   درمورد خود نظمی شناختی ندارم و نمی توانم قضاوت کنم از قدیم گفته اند به ملا نبین و به حف هایش گوش کن! تحلیل آقای نظمی تا اندازه ای درست است . اتمر یک جاسوس چند بعدی معلوم الحال است هم چاپلوس است و هم خود خواه ،خواب ریاست جمهوری را می بیند. اشرف غنی بیجا نگفته است که: دیپلمات هارا به عوض اروپا باید به لغمان زادگاه اتمر صاحب جهت اموزش روان می کردیم تادیپلماسی را بهتر یاد می گرفت. مثل اتمر صاحب!
بیگانه-کابل

>>>   قابل توجه حاكم ارگ كابل و فرمانرواى قصر سپيدار !
دولت جمهورى هند طرح صدور شناسنامه هاى الكترونيكى را به هشتاد و هشت ميليون گاو در دست اجرا گذاشت .
اكنون يك گاو هندى نسبت به رئيس جمهور ما داراى شناسنامه اى معتبر ترى است .

>>>   اقای فهیم نظمی!
مضمون شما را خواندم و به عمق مسایل که شما به ان نگران استید پیبردم شما هم هم پی ستراتیژی خود استیدکه به یقین اتمر در مقابل ان قرار داردو سد ان میشود. پس ایجاب میکند که ستراتیژی شما را زیر سوال بگیریم که چقدر فرا ملیتی است؟ شماحق دارید چنین ستراتیژی داشته باشیدولی اگر ستراتیژی شما در تقابل به منافع ملیت های دیگر این سرزمین باشدباید حق ان را داشته باشند که با طرز دید شما مخالفت کنند.
بیجهد خود را درد سر ندهید زور رییس جمهور هم به اتمر نمیرسد.

>>>   حنيف اتمر مار در آستين غارت گران کابل !

>>>   شورای امنيت ملى بازى هاى خيلى خطرناك را روى دست داشت و دارد كه نبايد آن همه را ناديده گرفت و بايد جلوی حنيف اتمر اين مار آستين و پلان هاى شوم او را به ﻫﺮ قيمتى كه مي شود گرفت، چون خوب مي دانم كه افغانستان به اتفاق و اتحاد ضرورت دارد اما كودكستان ارگ (شورای امنيت) سبب ايجاد بى اتفاقى و تعصب در تمام دوایر دولتى و اقشار مختلف جامعه افغانى شده است.
ع

>>>   از تحریری همکار نزدیک آقای نظمی برمیآید که آقای نظمی یک شخص سست عنصروبی کفایت بوده که نتوانسته با محکم کردن میخ خودبه انجام کار موثربپردازد وبگزارشهای مستند مثبت کاری خود مغز متفکررا اقناع سازد
چون نداری ک...کاری +چراارزن میکاری

>>>   به همه صاحب نظران وهموطنان عزیزسلام عرض میدارم:
شایعات دراصل دروغ است شما چرا دروغ را خیلی جدی وبه واقعیت تصور ،ومبدل مینمائید.از تفرقه افگنی خودداری صورت گیردنشر این شایعه را درحق اتمر صاحب شخصیت کشی میدانم
قادری

>>>   اتمر صا حب برای ما لغما نیها به خدا قسم اګر یا اجتما عی و یا هم طور انفرادی هیچ خد متی نه کرده دیده میتو انید ایا کدام لغما نی وزیر است مردم میګو یند اکلیل حکیمی از لغما ن ؟ او برادر اکلیل حکیمی متو لد از والده تا جک در شهر کا بل بوده نی لغما ن در زنده ګی خود راه لغما ن را بلد نیست هیچ لغما نی تا هنوز در مقام بلند دولت جا ندارد نه کدام والی نه معین نه وزیر نه ریییس عمومی نه سفیر نه غیره غیره با آنهم ما لغما نیها با وجود آن نمی پسند یم کسی به آدرس جنا ب حنیف اتمر صا حب که تما م زند ه ګی خو د را وقف منا فع ملی افغا نستا ن نموده دشنا م بګویند
در بالا تذکر رفته یکی از همکاران نظیمی ګفته که در درفتر شورای امنیت با امر اتمر صا حب عزت شان شد دوبار به کمک اتمر صا حب طی ۴ ماه به لندن سفر کرد نزد فا میل خود موتر و معا ش و مها منخا نه درخدمت اش بخدا اینقدر که با نظیمی شده دهم حصه اش با من شد غیر از تشکر از اتمر صا حب چیزی دیګری نمی کردم .
لغما ی خفه از اتمر صا حب

>>>   محمد عثمان "بابری" معین علمی وزارت تحصیلات عالی از مقامش استعفا داد.
خبر های تایید ناشده حاکی از آنست که خانمی از بالا کرز قندهار به حیث معین علمی وزارت تحصیلات عالی تعین خواهد شد.

به این ترتیب ترکیب قومی وزارت تحصیلات عالی از این قرار شد:
وزیر تحصیلات عالی - پشتون
معین علمی - پشتون
معین محصلان- پشتون
سرپرست معینیت اداری- پشتون
ریس اداری - پشتون
ریس تضمین کیفیت - پشتون
ریس موسسات تحصیلات عالی خصوصی - پشتون
ریس کانکور - پشتون
ریس نشرات - پشتون
.
.
.
ریس دانشگاه کابل -پشتون
ریست دانشگاه پولی تخنیک کابل - پشتون

ما که میگوییم ریاست اجراییه در این میان چون (مار آستین) عمل میکند،که مستند میگوییم.
حدود یک و نیم سال است که پست معینیت اداری وزارت تحصیلات عالی که حق ریاست اجراییه است،(خالی) است..

حال تو حدیث مکمل خوان از این مجمل.

>>>   اعتراض علیه قوم گرایی و تعصب
چرا #رهبري_بانك_مركزي فقط مختص يك قوم خاص است؟
سالهاست كه رهبري بانك مركزي افغانستان بدست يك قوم خاص است و در اين نهاد ملي، نه بحث مشاركت قومي مطرح است و نه تقسيم قدرت بصورت فيفتي فيفتي ميان رهبران حكومت وحدت ملي!
#رييس_بانك_پشتون، #معاون_اول_پشتون و #معاون_دوم_هم_پشتون!
آيا اين تركيب و اين گزينش بر كدام مبنا صورت مي گيرد و اين انحصار از كجا ناشي ميشود؟
آيا واقعاً مي شود درين نهاد ملي عدالت و مشاركت را يافت؟

>>>   حق گفتید. از ماست کا برماست. شما یک بار سری به وزارت مالیه بزنید. بانک مرکزی هم یک نمونه دیگر انحصار طبی است. ولی از پشتونها خوشم میایید. با جرات و بی حیایی به پیش می روند. در ادارات خود شان توازن اصل نیست، "تخصص " اصل است. در ادارات دیگران "وحدت" ملی

>>>   كساني كه منافع شان در "نفهميدن" و "نپذيرفتن" نهفته است، محال است كه حقيقتي را -هرچند مبرهن- بفهمند و بپذيرند.
تلاش ها در اين راستا بي نتيجه و بيهوده است.
براي انسان هاي ضعيف، سست عنصر و كم ظرفيت، مصلحت در منفعت، حقيقت در معيشت و عزت در ذلت معنا ميابد و پذيرفتني ست.
آنها همه حقيقت هاي عالم و همه ارزش ها و درستي ها را فداي استحقاق و معاش و وظيفه خويش مي كنند.

>>>   رئیس پوهنتون کابل هم پشتون.
ع

>>>   امروز به تمام هموطنان ما ثابت شده که یک تیم مشخص در تضاد با منافع مردم ما قرار دارند هر چند سالها پیشبه این موضوع اشاره های شده است اما کسی باور نمیکرد خوب شد امروز از طرف همکار نزدیکش بار دیگر این موضوع یاد اوری گردیده بود این تیم کسانی هستند که سالها در کنار هم در انجو های خارجی به نفع همان کشور ها دستورات شانرا عملی مینمودند وحلا مستقیم این وظیف را انجام میدهند

>>>   مار هم مار دم بریده ای دوسر .

>>>   .... همان هایئکه قوم گرائی میکند مهم نیست که از کدام قوم است مهم این است که او یک ....باشد و به افغانها خدمت کند .

>>>   این است آزادی بیان که به خاطر افشای 150 ملیون دالر چور بیت المال . این خبرنگار بندی شده است! ریس جمهوری کشورمان دوز است زنی ریس جمهوری کشورمان دوز است وزیر کشور دوز است وکیل کشور دوز است!

>>>   برادر دوز نوشن غلط است باید دزد بنویسی.
و.د

>>>   فقط همان یک گروه ... هیچگاهی دست از تمامیت خواهی خود نمیکشند۰ خلقی گلبدینی طالب تکنوکرات اوغان ملیتی همه متحدانه در جهت تمامیت خواهی قومی ایشان کار میکنند۰ بر تمام غیر پشتون ها لازم است که تمام تفاوت های دیگر را با حوصله مندی کنار بگذارند و علیه این ..ت ها متحد شوند۰

>>>   راه نجات از جنگ و وحشت خاتمه ناپزیر اوغانها
رهبران اوزبیک، هزاره، تاجیک، ترکمن، بلوچ، و بقیه همه رهبران غیر اوغان ها (غیر پشتونها) کشور باید درین مرحله اساس هر فکر دیگر را کنار بگذارند، باهم متحد شوند، وآشکارا تجزیه کشور را از اوغانها عملی کنند۰ وحشت و خشونت و جنگ دائمی اوغانها خاتمه پذیر نیست و درین آتش جهالت و زورگوئی آنها غیر اوغانهای کشور برای همیشه خواهند سوخت و برای همیشه قربانی خواهند داد۰
مثل امیر عبدالرحمن و بقیه نمونه های تاریخی اوغانها، این گروه از طالب، داعش، تکنوکرات، دموکرات، و همه باقی جهت حفظ سلطه قومی خودشان در خدمت هر خارجی قرار خواهند گرفت، تا بتواند سلطه و زرگوئی و اضافه خواهی بیجای ایشان را در برابر غیر اوغانهای کشور تضمین کنند۰
مثلیکه تاریخ گواه است که عبدالرحمن خان نیم خاک و استقال کشور را به انگلیس فروخت، و در مقابل از انگلیس سلاح و پول گرفت، و با آن پول و اسلحه همه اقوام دیگر کشور را سرکوب و مطیع خودش ساخت۰ همه ما شاهد هستیم که اولاده همان عبدالرحمن خائن همه آن کار های عبدرالحمن را بنام ایجاد اوغانستان نوین یا ایجاد اوغانستان مدرن تمجید کردند، و آن همه ظلم ها، نسل کشی ها، و کله منار سازی هایش را بنام از بین بردن ملک الطوائفی در کشور تا امروز پشتیبانی میکنند، و تا امروز از آن دفاع میکنند؛ آن همه در حالیکه وطنفروشی های شرم آور او را چون معائده های ننگین چون معائده پنج ده، و مخصوصن معائده دیورند او را انکار میکنند۰ به همین قسم امروز طالبِ اوغان، داعشِ اوغان، تکنوکرات و دموکرات اوغان هم عمل خواهند کرد، ودر جهت حفظ اهداف پشتونولی بدوی خود از خودفروشی ها و تن فروشی های سیاسی در مقابل پاکستان، عرب، امریکا، انگلیس، و حتی روس، ایران، و چین دریغ نخواهند کرد٬ تا این سلطه و ظلم خودشان را بر مردمان مختلف اصیل این خطه (خراسان باستان) ادامه دهند، با هر وسیله ممکن، و با هر خیانت ممکن۰
تجزیه کشور در مسیر اوغان و غیر اوغان بهترین قدم ابتدائی در جهت نجات اقوام غیر اوغان از چنگال این اریمن ها است۰
بناعن رهبران غیر اوغان روز شان را دیگر تلف نکنند و از این ببعد نه خود و نه هم مردمان خودشان را فریب بدهند۰

>>>   راه نجات از جنگ و وحشت خاتمه ناپزیر اوغانها

رهبران اوزبیک، هزاره، تاجیک، ترکمن، بلوچ، و بقیه همه رهبران غیر اوغان ها (غیر پشتونها) کشور باید درین مرحله اساس هر فکر دیگر را کنار بگذارند، باهم متحد شوند، وآشکارا تجزیه کشور را از اوغانها عملی کنند۰ وحشت و خشونت و جنگ دائمی اوغانها خاتمه پذیر نیست و درین آتش جهالت و زورگوئی آنها غیر اوغانهای کشور برای همیشه خواهند سوخت و برای همیشه قربانی خواهند داد۰
مثل امیر عبدالرحمن و بقیه نمونه های تاریخی اوغانها، این گروه از طالب، داعش، تکنوکرات، دموکرات، و همه باقی جهت حفظ سلطه قومی خودشان در خدمت هر خارجی قرار خواهند گرفت، تا بتواند سلطه و زرگوئی و اضافه خواهی بیجای ایشان را در برابر غیر اوغانهای کشور تضمین کنند۰
مثلیکه تاریخ گواه است که عبدالرحمن خان نیم خاک و استقال کشور را به انگلیس فروخت، و در مقابل از انگلیس سلاح و پول گرفت، و با آن پول و اسلحه همه اقوام دیگر کشور را سرکوب و مطیع خودش ساخت۰ همه ما شاهد هستیم که اولاده همان عبدالرحمن خائن همه آن کار های عبدرالحمن را بنام ایجاد اوغانستان نوین یا ایجاد اوغانستان مدرن تمجید کردند، و آن همه ظلم ها، نسل کشی ها، و کله منار سازی هایش را بنام از بین بردن ملک الطوائفی در کشور تا امروز پشتیبانی میکنند، و تا امروز از آن دفاع میکنند؛ آن همه در حالیکه وطنفروشی های شرم آور او را چون معائده های ننگین چون معائده پنج ده، و مخصوصن معائده دیورند او را انکار میکنند۰ به همین قسم امروز طالبِ اوغان، داعشِ اوغان، تکنوکرات و دموکرات اوغان هم عمل خواهند کرد، ودر جهت حفظ اهداف پشتونولی بدوی خود از خودفروشی ها و تن فروشی های سیاسی در مقابل پاکستان، عرب، امریکا، انگلیس، و حتی روس، ایران، و چین دریغ نخواهند کرد٬ تا این سلطه و ظلم خودشان را بر مردمان مختلف اصیل این خطه (خراسان باستان) ادامه دهند، با هر وسیله ممکن، و با هر خیانت ممکن۰
تجزیه کشور در مسیر اوغان و غیر اوغان بهترین قدم ابتدائی در جهت نجات اقوام غیر اوغان از چنگال این اریمن ها است۰
بناعن رهبران غیر اوغان روز شان را دیگر تلف نکنند و از این ببعد نه خود و نه هم مردمان خودشان را فریب بدهند۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است