استخدام اساتید خارجی در دانشگاه ها ممنوع شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ کد خبر: 127241 منبع: پرینت

استخدام استادان خارجی در دانشگاه های خصوصی منع شد.
وزارت تحصیلات عالی به تمامی دانشگاه های خصوصی ابلاغ کرد که دیگر، از استادان خارجی برای تدریس استفاده نکنند.
گفته می شود این اقدام به منظور استفاده از نیروی جوان کشور صورت گرفته است.






قاریزاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تشکر از وطندوستی شان !
فرزند خودمان بیکار اما نان گرسنگان خودرا به شکم سیران معتبر بدهیم دور ازانصاف بود .
وطندار

>>>   البته نمیخواهم اهانت کنم و خدای ناکرده قصد توهین ندارم ولی اگر مکتوبات به زبان فارسی دری انجام گردد هیچ کسی ضرری نمیبیند و همه متوجه میشود ولی به زبان پشتو اکثریت مردم ما آشنایی ندارند و نمیفهمند.لذا اگر به زبان فارسی باشه کدام اشکالی نخواهد داشت.

>>>   بیکاره های خارجی در کشور ما بنام استاد و غیره با معاش های بلند استخدام میگردند در حالیکه جوان تحصیلکرده ما باتر از انها دانش دارند اما بیکار میگردند وکسانی که از پاکستان بنام استاد و انجینر و مردکار می ایند اکثریت شان وابسته به ای اس ای هستند چنانچه بار هار در گذشته ها این موضوع به اثبات رسیده است .

>>>   عطا صفوی
اظهارات غیرعقلانی «قیوم کوچی » دررابطه به دولت تاجیکستان نیز خشم مسکورا درآورد.
------------------------------------------------------------------------------
برگردان بفارسی - صاحب این قلم.
نماینده روسیه : " آنچه که وی گفته است برای ما غیرقابل قبول ؛ بی اساس واحمقانه است ".
اظهارات اخیر قیوم کوچی سفیر افغانستان مقیم مسکو در رسانه های روسی خبر ساز شاد .. به نوشته روزنامه "ایزوستیا -известия " و به قول از نماینده ویژه رئيس جمهور روسیه برای افغانستان ؛ ضمیر کابلوف گفته است : " با اینکه سخنان سفیر افغانستان نسنجیده میباشد و دولت تاجیکستان یکی از نزدیکترین متحدین استراتژیک روسیه محسوب میشود و هرگونه اهانت به دولت وحکومت تاجیکستان با پاسخ قاطع مسکو روبرو خواهد بود ، آنچه که وی گفته است برای ما غیرقابل قبول ؛ بی اساس واحمقانه است ".
وی میگوید.. ممکن است به پیشنهاد پارلمان افغانستان ومنظوری حکومت عنقریب این شخص دوباره به کابل برگردد ،واین نه تنها توهینی است به تاجیکستان وحتی توهینی است به مسکو. وزارت خارجه روسیه وپارلمان روسیه خشم خود را نیز در این مورد اظهار نموده اند ودولت روسیه مخالف چنین سواستفاده ها وکاربردهای بی اساس است وقاطعانه به آن برخورد میکند.
متکی به اسناداین نشریه قرار است روزجمعه تاریخ 13 سالجاری نماینده پوتین سفیر افغانستان را بوزارت خارجه دعوت نموده است تامراتب اعتراض شدیددولت روسیه را به وی ابلاغ نماید.ماخد - "ایزویستیا ".


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است