حزب سبزهای آلمان با اخراج پناهجویان موافق است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۴    ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ کد خبر: 127299 منبع: پرینت

خبری که به سود پناهجویان افغانستانی درالمان نخواهد بود و اخراج آنها را آسان ترمی سازد. حزب سبزهای آلمان با شرایطی با اخراج پناهجویان افغانستانی موافق است.
یکی از احزاب مخالف اخراج پناهجویان افغانستانی به کشور شان بود، حزب سبرها درپارلمان آلمان بود. حالا حزب سبزها از اجراج پناهجویان رد شده افغانستانی جلوگیری نخواهد کرد.

درنوشته اشپگل آنلاین روز جمعه ۱۳ جنوری آمده است که حزب سبز ها دریک بیانیه مشترک نگهان موقف قبلی خود راد تغییر داده با ده ایالت دیگرالمان توافق نموده اند از اخراج پناهجویان افغانستانی جلوگیری نکنند، به شرط آنکه حکومت آلمان مرتب ضعیت امنیتی در افغانستان را مورد بررسی قرار دهد.

اجراج پناهجوان افغانستانی در المان همواره بحت برانگیز بوده است، چون در بخش زیادی از افغانستان جنگ بین نیروهای دولتی و به نوشته اشپیگل آنلاین طالبان رادیکال وجود دارد که همواره باعث حملات انتحاری می شود. ولی حکومت فدرال آلمان بعضی مناطق را در افغانستان به اندازه کافی امن می داند و می خواهد پناهجویان رد شده افغانستانی را به آن مناطق بفرستد.

سند امضا شده سبزها برای اخراج پناهجویان رد شده افغانستانی از المان را اکثر ایالات از قبیل بادن-وورتمبرگ، برلین، برمن، هامبورگ، هسن، نوردراین-وستفالن، راینلاند-فالتز، زاکسن-آنهالت، اشلسویگ-هولشتاین و تورینگن امضا نموده اند فقط ایالت نیدرزاکسن آنرا امضا نکرده است.

در این گزارش به نقل از سازمان ملل متحد آمده که افغانستان یکی از خطرناکترین کشورها در جهان است. حزب سبزها از ده ایالت فدرال آلمان می خواهد در ارزیابی خود در مورد افغانستان گزارش سازمان های غیر دولتی و سازمان ملل را در نظر بگیرند، بر اساس این گزارش ها صد ها هزار نفر در داخل افغانستان در حال فرار هستند و تعداد آوارگان به ۶۲۰ هزار نفر از آغاز سال ۲۰۱۵ افزایش یافته است. (امنیت افغانستان را جناب رییس جمهور غنی در سفرسال گذشته به برلین با خانم مرکل و مقام های المانی مطرح نمود و گفت افغانستان حاضر است پناهجویان رد شده افغانستانی را بپذیرد)

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روند سبز ما مخالف است

>>>   خوب می کند ه اخراج می ند

>>>   آقای منجم زاده!
خودت خو به تشکیلات پارلمان آلمان شاید آگاهی داشته باشی که در آن اکثریت اعضأ پارلمان از اعضأ حزب دموکرات های مسیحی و سوسیال دموکرات ها هستند که شامل دولت اعتلافی آلمان میباشند و حدود هشتاد فیصد اعضای پارلمان را تشکیل میدهند .
حزب سبز ها ده فیصد اعضای پارلمان را تشکیل میدهند. بنأ مخالفت و یا موافقت آنها با خروج و یا بودن پناهندگان در آلمان،هیچ تاثیری ندارد.
زیرا حزب سبز ها نه در پارلمان اکثریت هستند و نه هم در تشکیل دولت اعتلافی هستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است