بودجه سال 96 دقایقی پیش در مجلس تصویب شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ کد خبر: 127333 منبع: پرینت

دقایقی پیش مجلس نمایندگان بودجه سال 96 را تصویب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، طرح بودجه سال 96 که از یکماه پیش به شورای ملی فرستاده شده بود و پس از تایید مجلس سنا به دلیل ناماوازن بودن از سوی مجلس رد و برای تصحیح به حکومت فرستاده شده بود، پس از آوردن تغییرات امروز به نشست عمومی مجلس ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

بودجه سال 96 در مجموع 429 میلیارد افغانی است که 268 میلیارد افغانی آن بودجه عادی و 161 میلیارد آن بودجه انکشافی می باشد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وجدان بیدار
یکی از اطفال روی سرک، در قوای‌مرکز از راننده‌یی خواست بگذار برایت مسافر جمع کنم، راننده گفت نیاز نیست و شروع کرد کوته‌سنگی کوته‌سنگی. در پشت کودک بکسی بود، گفتم بکس مکتب است، گفت نه بوت‌پالش می‌کنم یا بوت‌رنگ می‌کنم. گفتم پس چرا این‌جا ایستادی برو به‌کارت برس، گفت رنگ بوت خلاص کرده‌ام می‌خواهم موترصدا کنم تا پیسه یک دوبوتل رنگ براید. گفتم دو بوتل رنگ چند می‌شود، گفت ۶۰افغانی. ۱۰۰افغانی برایش دادم گفتم برو رنگ خریداری کن، رفت لحظه‌یی برگشت ۴۰افغانی در دستش به‌سوی من پیش کرد، گفتم این را چرا آوردی، گفت رنگ بوت ۶۰افغانی می‌شود، شما ۱۰۰افغانی دادید. رویش را بوسیدم گفتم برو ۳بوتل رنگ خریداری کن.
پ.ن: او با آن‌که پولی نداشت، اما اضافه از آن‌چه نیاز داشت را قبول نکرد. اما شما کثافات نزدیک خانه‌های اربابان را ببینید، به‌میزانی که انسان‌ها گرسنه می‌خوابند نان شان را آن‌ها به پشت دروازه می‌اندازند

>>>   عالی خوب شد

>>>   خداوند اجرش را نصيبت بدارد. انشالله.
ح ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است