اجرای ارکست دختر هموطن در داووس (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۱۲    ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ کد خبر: 127474 منبع: پرینت

برای اولین بار در اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس سوییس یک دختر افغانستان هنرنمایی کرد.

به گزارش آسیا، این دختر افغانستانی که زهره نام دارد با سرپرستی یک گروه از دختران، در مقابل هزاران تن از دیپلمات های جهان ارکستر اجرا کرد.

اجلاس داووس ۲۰۱۷ روز گذشته شروع به کار کرد. در این اجلاس سیاسیون، وزرا و مقالات عالیتربه کشورهای جهان حضور دارند.
این اجلاس همزمان با برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا به پایان خواهد رسید.

زهره در در گروهی که ایجاد کرده ۳۵ تن از دختران بین سنین ۱۳ تا ۲۰ عضویت دارند.

کد (4)






این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شاباس!
دختر افغان

>>>   اصلا کار خوبی نکردن با این کار نشان می دهند که زود غربی می شوند ....

>>>   ازیک نسل بخصوص است

>>>   کارنیک وپسندیده شده است.
امازنانیکه درمقابل مردان نامحرم اعضای بدن شانرا رونمامیکنند درقیامت غذاب عظیم را متقبل میشوند.
ع

>>>   در راقاصه گری چه افتخار است ....

>>>   هنر را که رقاصه گفتی باید نامت را هم مینوشتی. معلوم می شود که فرهنگ گنده ی طالبی و قبیلوی بر دماغت تاثیر کرده. بسیار ضعیف آدم بودی. فرهنگ انسانی خوب چیز است.
گلا جان از لغمان

>>>   باید انتحار میکرد افغانی و هنر ؟

>>>   مردان بجز ویرانی آدم کشی دست آوردی ندارند خواهران عزیزما افتخار آفرین اند ، کسانیکه قلب های ناپاک دارند همیشه همه چیز را از عینک سیاه می بینند
ر

>>>   تو رو خدا از حرف های چرت و پرت خود داری کنید ، افتخار است که زنان افغان از یوغ مرد سالاری نجات پیدا کرده و تواسته اند که خودشه رو به جهانیان نشون بده که کشور به نام افغانستان هم در جهان وجود دارد، و نمایندگی از شهامت و بتواند بگویند ما شیر زنان توانسته ایم مردان قدرت مند رو به جامعه تقدیم که تواسته ایم در مقابل اجنبی جنگیده و همیشه فاتحان جهان بوده ایم ، درود به همه زنان خواهران افغانستان.

>>>   اﺯ ﺑﻌﻀﻲ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﻫﺎ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﺗﻔﻜﺮ ﻃﺎﻟﺒﺎﻧﻴﺰﻡ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻛﺸﻮﺭ ﺣﻜﻤﻔﺮﻣﺎ اﺳﺖ

>>>   خیلی زشت است ما غیرت داریم ما مسلمان هستیم ما نماز میخوانیم ما عزاداری میکنیم ما دعا میخونیم ما روزه میگیریم خوب نیست دختر افغان حجاب نداشته باشد ما باید اسلام را تبلیغ کنیم موسیقی حرام است و شیطانی کسانیکه موسیقی گوش میکنند همردیف شیطان هستند ما اگر مسلمان هستیم باید قرآن بخونیم - من خیلی ناراحت شدم خیلی خیلی خیلی جدی میگم

>>>   خاک بر سر جهالت مردمی که رقاصه گری و آوازه خوانی زنان را تمدن مینامند و از دلیل لزوم حجاب و عفت و پاکدامنی بی خبرند یا افراط کرده و طالب آدم کش میشوید و یا تفریط کرده دین اسلام را به کلی رها میکنید و فقط نامی از مسلمانی دارید این اسلام عزیز ما آیین اعتدال است (و کذالک جعلناکم امه وسطا)

>>>   آمریکا روز به روز مردم مسلمان را بی دین تر میکند تا آنجا که فقط نامی از اسلام و مسلمانی باشد و خوی مردمان همچون یهودیت و نصرانیت شود تاسف بر حال این امت که قرآن و سیره اهل بیت پیامبر ص دو ثقل یادگار پیامبر را رها کردند و از خواسته دل خود پیروی کردند.

>>>   در جواب کسانیکه هنر نمایی دختر افغانی را حرام وهم نشین شیطان خطاب نمودند!آیا اعمال ضد انسانی تروریسم طالبان که بنام دین اسلام ومسلمانان را بابمت وانتحار نیست ونابود کردند ومیکنند بد تر از هم نشین شیطان نیستند؟آیا طالبان شیطان صفت بنام اسلام،مسلمانان را آواره،عزت وناموس شان را دراسیر اوباوشان واراذل نمودند بدتر از شیطان نیستند؟یهود ومسیحیها را چرا بد میگید؟یهود ومسیحیها نه دروغ میگند،نه دزدی میکنند،نه غیبت وتهمت میزنند،نه آدم میکشند ونه رشوه میگیرند،هرچه جنایت،خباثت،خیانت،دزدی وشر وفساد نژادپرستی وقوم پرستی هستند توسط همین آدمهای هستند که خودشان را مسلمان ترین مسلمانان میدانند!هر نوع جنایت را مرتکب میشوند وبه اصطلاح جهاد میکنند؟!بهترین خدمت را به مسیحیت مجاهدنماهایی مثل داعش،القاعده وطالب انجام دادند!
نادرشاه

>>>   خارجی ها بسیار کوشش دارند که زنان و دختران افغان را که مردان شان بخاطر ناموس جان میدهند روز تا روز ازاد ساخته و رقاصه تربیه کنند افسوس به این رقاصه ها و ستاره ها .
به دختر افغان مانند ملالی عایشه درانی و غیر دختران قهرمان افغان که ما به نام شان افتخار میکنیم میزیبد. نه رقاصه گری نعلت خدا بسر شان باد .من هم یک دختر افغان هستم طرف دار این همه ازادی نیستم ازادی اسلامی از همه زیبا تر است . رررررر

>>>   سلام بر همه افغانستانی های عزیز و گرامی
من از تهران برای شما می نویسم
خداوند رحمان در قرآن کریمش فقط از ما ایمان به یکتائی خود و نیکی به پدر و مادر و انجام فرایض نماز و زوزه و ... همچنین اعتدال را خواسته است.
من هم همچو شما در زیاده روی از دین بی زاری می جویم.
خواه این مدعی یان مسلمان باشند یا یهود یا مسیحی، فرقی نمی کند به هر حال از انسانیت به دور هستند و مطمئنا از طاغوت می باشند.

>>>   کجا است ان فرهنګ والای سربی !
من از جاهلین وبلاهای ارتجاع شنیده ام که در اخرت در ګوش شنونده عوض موسیقی شنده ګی سرب انداخته میشود!!!!!
حال بګویید که همان لحاف کهنه ارتجاع وراه سقاو عزیز یعنی دشمنی با تمدن بپذیریم یا موسیقی غذای روح
مرګ بر ارتجاع این دنده پنج تمدن

>>>   دوست عزیز از تهران تشکر از شما که نظر ما را تائید نمودید ما و شما مسلمان هستیم و مسلمان خواهم از دنیا رفت کوشش بنده گی خود را میکنیم که خداوند تعالی به ما هدایت کند.
ررر از کارته نو کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است