واشنگتن در آستانه مراسم تحلیف دونالد ترامپ
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۵/۱۱/۱ کد خبر: 127527 منبع: پرینت

واشنگتن در حالی آماده مراسم تحلیف دونالد ترامپ می‌شود که پولیس در این شهر تدابیر شدید امنیتی برقرار کرده و بسیاری نیز پیش‌بینی‌هایی در مورد برپایی تظاهرات در این روز انجام داده‌اند.

به گزارش ای بی سی، واشنگتن در حالی آماده مراسم تحلیف دونالد ترامپ می‌شود که پلیس در این شهر تدابیر شدید امنیتی برقرار کرده و بسیاری نیز پیش‌بینی‌هایی در مورد برپایی تظاهرات در این روز انجام داده‌اند.
پولیس واشنگتن پیش‌بینی کرده است که حدود 900 هزار نفر از هواداران و مخالفان در روز تحلیف وارد واشنگتن خواهند شد.

علاوه بر این پیش‌بینی‌هایی در مورد برپایی تظاهرات شده است و برخی پیش بینی کرده اند که تظاهراتی با حضور 250 هزار نفر در روز تحلیف انجام خواهد شد.

ای بی سی در گزارش خود نوشته است که بسیاری از افرادی که در این مراسم حضور خواهند داشت معترضانی هستند که از سیاست‌های ترامپ در مورد مسایلی مانند مهاجرت، دیوار مکزیک، سیاست زن ستیز وی و لغو بیمه درمانی اوباما خشمگین هستند.

یکی از مقامات پولیس در این باره گفته است: بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم طرفدار ترامپ و بسیاری نیز مخالف وی هستند و حضور این افراد در کنار یکدیگر شاید تبعات خوبی نداشته باشد.
این در حالیست که پولیس اعلام کرده است که 28 هزار نیروی امنیتی در سراسر واشنگتن و به خصوص در مسیرهای ورودی به محل مراسم تحلیف مستقر کرده است.

از طرف دیگر سازمان دهندگان تظاهرات در مراسم تحلیف نیز پیش‌بینی کرده اند که حدود 270 هزار نفر در تظاهرات روز تحلیف شرکت خواهند کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است