رفتار غیر دیپلماتیک سفیر افغانستان در واشنگتن
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۵/۱۱/۲ کد خبر: 127548 منبع: پرینت

عمل غیر دیپلماتیک سفیر کشور در هنگام مراسم سوگندنامه ترامپ مایه شرمساری می باشد.
حمدالله محبی، سفیر افغانستان در واشنگتن در مراسم سوگندنامه ترامپ، هنگام ورود وی به دهلیز مشایعت کنندگان، عکس سلفی از خود گرفته است.
به اعتقاد برخی این عمل محبی مخالف با عرف دیپلماتیک می باشد.


افغانستان واشنگتن امریکا ترامپ حمدالله محبی سفیر



کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   لالا تو شکم تو میریزه، کو سفیر! کو وطن! فعلا کشور کشور خربوزه است
غمخوار

>>>   سفارت کودکستان شده این نادیده را چی به سفارت

>>>   انتخاب این چنین اشخاص کاری غیر عاقلانه بوده خداوند بالای این ملت رحم کند واین چنین اشخاص را نصیب هیچ کشور دگری مسلمان نسازد حتی ما که روی در جهان نداریم
فضلی

>>>   شوراى امنيت ما به كودكستان مبدل شده و سفارت ما در واشنگتن هم به اوشتوك خانه، اين سفير يكروز هم قبلا كار سياسى نكرده و سابقه فعاليت قبلى در وزارت ندارد.

>>>   تو عکس سلفی بگیر پاکستانی ها بالابیگری وسیاست گری سرنوشت تو ووطنت را تعیین میکنند
ر

>>>   چون روز خوشی بود وهر کس یک نوع خوشی میکرد و سفیر افغانستان نیز از این لحظه استفاده کرړه و سلفی ګرفت دل دشمنان به ترقیدن امده است. دل ایشان روز رخصتی بود لذت بردند چون دزد نیست که در ان لحظه به فکر دزدی و کیسه بری میبود.

>>>   هرچه بچه واسطه دار است می رود سفارت افغانستان در امریکا و عکس سلفی می گیرد و خاک بر سری این بی شعور آبرو برای افغانستان نماند

>>>   لعنت گفتن و لعنت کردن مسلما ن هرگز مچاز نیست اما هزار با ر لعنت و میلیون بار لعنت خدا ورسول و ملایک و ملعونین بالای کسی یا کسا نی که این کودک کودن و خلمو را در سطح سفیر در چنین کشور گما شته اند .
هر زما نی که حکومت قانونی مردم افغا نستان جای حکومت دست نشا نده امریکا به ریا ست اشرفک احمق را گرفت با ید از مردم امریکا معذرت خوا سته شود نسبت تقرر طفلک مسمی حمد الله محب خوگیا نی که شرف رها نمودن زن خود را نیز دارد و فارغ کمپیو تر سا ینس بوده در سطح سفیر در کشورمهم جها ن چون امریکا
سیف الاسلام

>>>   در کشور ایکه روابط بر ضوابط ارجحیت داشته باشد و تعیینات نه بر اساس شایسته سالاری ،بلکه بر اساس سهمیه سالاری باشد ،چه توقع دارید ،مگر صلاح الدین ربانی ظرفیت و اهلیت وزارت خارجه را دارد ،در حالیکه صد ها دیپلومات کارکشته مانند آقای سعیدی ،ملک ستیز ... آریم ،اما عمو اشرف غنی سفیر مسکو می شود و این کودن دیگر سفیر در آمریکا می شود و خسر بره بی تجربه کرزی سارق ، دپلومات در سفارت افغانستان در آمریکا می شود و صد ها مثال دیگر وجود دارد. گفته اند سر خطا جمله خطا .
شمس تمنا

>>>   هر .....امروز دیپلمان میشود

>>>   اين سفير مطلقا" بيسواد است.

>>>   محبي يك تكنيشن انتخابات بود كه بعد از جعل كاري و ازدياد گوسفندان در بدل سفارت برايش داده شد واقعا شهر خربوزه است
چر چرك از بيخ بته

>>>   لطفاً به دانش استعداد وشخصيت سفير صاحب ارج بكذاريد
درست است كه دزد رهزن و تروريست نيستند اما يك انسان وطن دوست وصادق نمايندة مردم شريف أفغانستان هستون و ميباشند
سيد افضلى. لندن

>>>   این "دپلومات جوان"!!! در واشنگتن به تعقیب "دپلومات عارق مرده در مسکو" خیشتک خود را از .. پر کرد!!!
مگر نشنیده اید که .. که از .. پس ماند
گوشش از بریدن است!!!!

>>>   نفهمیدم ستاره ای که جناب سفیر بر سینه زده است چه معنی دارد. سفرای سایر کشورها معمولاً نشان رسمی و یا بیرق مملکت خود را بر یجن کرتی می آویزند. این آقای ستاره ای را که مشهابهت به نشان سیهونیستی اسرائیل دارد به سینه آویخته است. من بی عفل از این مطلب سر در نیاوردم. کسی می تواند توضیحی ارائه کند؟
گلداد

>>>   بچه است جدی نگیرید از پیر مرد کاکای رئیس جمهور بگوید که چه چتیات در روسیه سر هم کرد وقتی چوپان وکودک سفیر می شود همین است که می بنید.

>>>   هر جا ضوابط وجود نداشت ومقرری ها به اساس روابط بود درانجاازین نوع اعمال وکردار های غیر معروف ومعارض با عرف دیپلوماتیک به کثرت واقع میشود اینها نه درس دپلوماسی خوانده اند ونه از کوچه دپلومات ها گذشته اند تابدانندیک دپلومات چطور حرکات را انجام دهند
ادمیت نه به نطق ونه به جان
طوطی نطق ویزهم ریش وخرهم جان دارد
یکی از بزرگان دریک مجلس از حاضرین سوال کرده که در رادیو تلویزیون کدام نفر مسلکی که است؟یکی از حاضرین دست بلند کرد که من مسلکی هستم شخص پرسید چطور مسلکی رادیو وتلویزیون هستی گفت من در رادیو وتلویزیون ده سال دریور مامورین بودم
حال این دپلومات هاهم کمتر ازان دریور نیست هرکدام چند سال دز خارج ظرف شسته اند ویا سگ هارا صفا نموده اند
غم زده

>>>   سفرای افغانستان دردوکشورابرقدرت مثل امریکاوروسیه گه گاه مایه شرمساری مردم افغانستان می شوندچرا؟پاسخ این راازمتفکردوم جهان اقای غنی پرسید ومسئولیت همه ابتزال وشرمساری مستقیمابه دوش متفکراول درافغانستان ومتفکردوم درجهانی می شود.
ججج

>>>   از گوسفند چران چه توقع دارید.

>>>   این تصویر را بخاطر گرفته که ارگ را قانع سازد که درمحفل اشتراک نموده وغیرحاضرمحسوب نگرددبیچاره ...........
بنده خدا

>>>   تمامش از دست ربانی بی عقل و کم سواد که افراد همچون مثل خودرا به سفارت گماشته است.

>>>   همي عكس خو به شكل سلفي گرفته نه شده . اگر دقت كنيد هر دو دست محبي پايين هستند. شايد آقاي سفير تليفون همراهش را به كس ديگري داده و از او خواسته است كه هنگام ورود ترامپ به دهليز ، يك عكس " بكَنَد" كه همزمان هم خودش و هم ترامپ در آن ، حضور داشته باشند.

>>>   او برادر اخر می شناسید که اصل و نصبش از کجاست هویتش چطور است بنظر مه هم رنگ دوغش پاغندیش هههههه

>>>   عکس سلفی میگرفت که بوبویش ببیند که بچیش چقدر مهم شده که در مراسم بابه کلانش شرکت کرده نعلت خدا بسر این بینی بریده های نادیده سفیر لشمک . ر وطن دوست .

>>>   بیچاره خدا میداند از آدرس کدام زور آور به زور واسطه درین پست کلیدی مقرر شده و با دیدن ترامپ هیجانی شده. وای به حال ما......

>>>   مثل اینکه در کدام پارک با دوست دخترش رفته باشد.
اصلا هیچ اخلاق و شخصیت سفیر را ندارد.

>>>   هنوز هم وقت است چون این سهمیه به پشتونها رسیده سفا رت افغا نستا ن در واشنگتون در بدل صیقل در ملل متحد با ید هر چی زودتر ریس جمهور و ریس اجراتی این ... را بر طرف نموده یک فرد شا یسته را در انجا مقرر نما یند و دیده شد که موصوف طی دو سال سفارت فقط ... کرده و بس
شیر افغا ن

>>>   زمانه اخر شده نه ديپلومات به ديپلومات مى ماند و نه ريس جمهور به ريس جمهور. ديگه ريس جمهور اجباري افغانستان كه طفلى ٧٣ ساله باشه ديگه از ديپلومات اش چه توقع ؟؟؟؟؟

>>>   زمانه اخر شده نه ديپلومات به ديپلومات مى ماند و نه ريس جمهور به ريس جمهور. ديگه ريس جمهور اجباري افغانستان كه طفلى ٧٣ ساله باشه ديگه از ديپلومات اش چه توقع ؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است