قطع معاش 30 هزار سرباز خیالی اجرایی می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۵/۱۱/۲ کد خبر: 127555 منبع: پرینت

آمریکا، معاش 30 هزار سرباز خیالی را قطع خواهد کرد.

به گزارش وال استریت، جنرال ریچارد کایسر اعلام کرده است که از ماه جاری تنها به سربازانی از نیروهای امنیتی افغانستان معاش پرداخت می شود که نام شان در سیستم بایومتریک ثبت و کارت هویت دارند.

این جنرال می افزاید: با جلوگیری از پرداخت معاش به سربازان خیالی افغانستان، از ضایع شدن میلیون ها دالر آمریکایی نیز جلوگیری می شود.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این سربازان خیالی را خود امرذیکائی ها ایجاد نمود حالا چرا خوش شان نیامد البته که به دل شان کار نکرده اند .ررر

>>>   درموردسربازان خیالی پولیس ملی هم باید همچوبرخوردشود

>>>   معاشات مشاورین خیالی چطور میشود؟؟؟

>>>   مه فكر ميكنم كه ريس جمهور اين مملكت خيالى است زيرا كارهايش بخيالى ميماند نه به اصلى تحقيقات كنيد معلوم ميشود ٠
مسافر جبرى

>>>   درهمه ادارات دولتی کارمندآن خیالی سربازان خیالی ریسان خیالی صاحب منصبان خیالی معلمان خیالی دانش آموزان ومحصلین خیالی بخاطر دزدی کردن معاشهای معلمین خیالی حتا درقصرارگ هم خورد وبورد وچور چپاولهای بزرگ وکلان کلان وجود دارد چون همگی تلاش
دارند که زود زود جیبهای خودرا پر از زر ودالر کنند تاشاید دیگر چنین حکومتی وچنین فرصتی گیرشان نیاید
بخاطرهمین است که همه کارمندان حکومت فعلی غرق در
چور وچپاولگری هستند ومردم رعیت ازگرسنگی وبیکاری
مجبورهستند که به بدترین عمال دست بزنند اماامیدوارم
که کسانیکه به عنوان کمک به مردم افغانستان پول ودالر
در اختیار این دزدهای حکومت وحشت ملی قرارمیدهند هوشیار شوند ونگذارند که جبیهایشان توسط دزدان افغانستان دزدی وبریده شود وبه نام همه مردم افغاسنتان
ختم شود واگر قرار است کمک را به مردم افغانستان اختصاص بدهند باید مستقیم وتوسط خود موسسات مسول خارجی صورت بگیرد نه اینکه کمکهای بین الملی را در چنگال دزدان حکومت وحشت و دهشت ملی قرار بدهند. میثم

>>>   باید خاینین که در قسمت بوجود آوردن این عساکر خیالی دست دارند را باید به جزای اعمالشان برسانند بخاطریکه کشور را از روز اول تاکنون در پرتگاه نابودی و بی امنیتی قرار داده اند. و در پهلوی ان دارایی های عامه را چور و چپاول کردند.

>>>   درواقع سربازان خیالی درتمام ولایات افغانستان به صراحت دیده میشودکه خودم نیزشاهد هستم فردی بودکه همزمان درمکتب مصروف درس خواندن بود وهم نامش درصفوف پولیس درج شده بود ودرهرماه معاش خودراازطریق کابل بانک دریافت مینمودکه این خودیک نشانه از قانون شکنی است .
محمدی ازهرات

>>>   مسءل کیست کسیکه فعلن وزیر دفاع است در دوره چژند وال وزارت دغاع بود ازایشان باید پرسان شود یانه؟سی هزارسرباز خیالی درزمان پیژندوالی این عالی جناب بوده هست.

>>>   پول های که تا به حال به سربازان خیالی پرداخت گردیده است به جیب کدام اشخاص سرازیر شده است؟ وزیر داخله یا وزیر مالیه؟ یا کدام شخص دیگر.

>>>   باد زدن وچارزانو نشستن!
به ما مردم خو روی نماندید ای مسلمانان کافر!

>>>   عنقريب معاشات دالرى اين مزدوران و دست نشانده ها هم از جانب بادار هايشان قطع مى شود واين دولت مزدور خود بخود سقوط مينمايد زيرا تهداب وبايه هاى اين دولت مزدور دالريست نه مردمى . وقتى كه معاشات دالرى شان قطع شود همه شان فرار مى كنند .

>>>   این معاض ها شاید قطع شود و دوباره آغاز شود. هیچ کس نمی پرسد که درین سالهای که این معاشات خیالی پراخته شده است کی و یا کی ها مسئول اند؟
عابد ولی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است