صدیق افغان را نگیرید، او یک دانشمند دیوانه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۵/۱۱/۲ کد خبر: 127567 منبع: پرینت

صدیق افغان را به جرم مسدود کردن راه سرک به روی مقام ها به زندان انداختند؛ آیا قدرتمندان و زورمندانی که 15 سال سرک های پایتخت را به روی میلیون ها شهروند کابلی مسدود کردند نباید زندانی شوند.

جای صدیق افغان زندان نیست؛ او اگر دیوانه است یا هوشیار، کسی را نکشت، انتحار نکرد، مافیای آدم کشی ایجاد نکرد و در معاملات بزرگ مواد مخدر و تجارت اعضای انسان اشتراک نکرد.

او فقط دانشمند دیوانه ای است که دیوانگان بدتر از او با افتخار کامل افغانستان را به ویرانی کشانده اند؛ حکومت در ابتدا دیوانگان خود را با بادیگاردها و موترهای زرهی شان جمع کند که مردم را همه روزه به بینی رسانده اند...

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما مردم همین گونه هستیم دانشمندان را در زندگی شان دیوانه خطاب میکنیم و بعد از مرگ و چندین سال بعد همه قدر ان شخص را میداند .
خداوند ما مردم را هدایت کند.

>>>   دراصل افغان ها مرده برست است ،وقتيكه زنده است ديوانه ميكه وقتيكه مرد دانشمند .اين را ميكه مردم دو روي از اين لحاظ أفغانستان هيج وقت أرام نخواهد شد ...تشكر

>>>   علت اصلی پس ماندگی و ناکامی مردم ما همین است که یک ذیوانه زنجیری را دانشمند خطاب می کنیم. یک مغز تهی را مغز متفکر جهان خطاب میکنیم، هر آوازخان که سالخورده گردد استاد خطاب می کنیم...از داکتر ها و انجنیر های خیالی و سمبولیک وطن پر است.
جای صدیق این ...و از بقایای دولت مزدور کمونیستها دیوانه خانه است نه زندان. افسوس به حال آنانیکه نه خود دانشمند شدند بلکه دیوانه ها را دانشمند خطاب میکنند.

>>>   صدیق افغان داشمند نیست محض یک دیوانه است . داشمند باید اسناد از وکت کشور بزرگ مانند روسیه امریکا و کشور های اروپای داشته باشد.

>>>   زماني در مورد پابلو پيكاسو ، نقاش چيره دست و بنيان گذار سبك كوبيزم، در جايي خوانده بودم : " پيكاسو : نابغهء ديوانه يا ديوانهء نابغه ؟! "
اين سخن در مورد صديق افغان هم صدق ميكند . قدر اين ديوانهء نابغه را در همين زمان حياتش بدانيد. ما و شما كه او را ديوانه خطاب ميكنيم بايد بدانيم كه IQ آقاي صديق افغان ، خيلي بالا تر از ما أست .

>>>   انقلاب در مقابل حکومت انتخابی جـرم است
ر

>>>   به نظر من صديق افغان ديوانه نيست. شايد او از بي بند باري ها، فساد هاي گوناگون ، جنگ و نابرابري هائيكه در كشور ما در جريان است به ستوه امده باشد. Arib

>>>   دانشمند است یا دیوانه؟؟ یکی ازانهاباید باشد

>>>   ما را خدا زده است دیوانه مغز متفکر گفته قبول میکنیم اما مغزهای متفکر اصلی و دانشمندان را دیوانه . چون مان خود عیب داریم میخواهیم اشخاص را انتخاب کنیم که مانند خودمان عیبی و معلول باشد مانند ریس جمهور ِ ریس شوربای امنیت و ریس امنیت مولی.

>>>   دراوغانستان اول باید اوغان باشی دوم لوگری و سوم لنگ این همه خصوصیات دانشمند بودن تان را نشان میدهد.

>>>   او برادر او بخاطر دیوانه ساخته اند که یک تاجک است!
اگر از لغمان و یا جلال آباد میبود چی پیشوند ها و پسوند های عالی الشأن برایش میدادند!؟
دیوانه چی میکند او یک فیلسوف است، دلش درد دارد!

>>>   من به صدیق افغان احترام دارم وباید هر افغان وی را احترام کند!
دولت فعلی به مقامی نرسیده لایق دستګیری صدیق افغان ما باشد! به درد دل وی برسید!

>>>   صدیق خان دیوانه نیست ما دیوانه هستیم که قدر یک دانشمند را ندانستیم حکومت وهشت ملی از این مامر مصتصنی است حچ گله نیست زیرا اشخاص بی سواد و ناچیز دامن گیر ماست

>>>   در افغانستان هوشیار ها دارای جمع میکنند و در خارج از کشور زندگی درست میکنند وطن و مردم حقی بالایشان ندارد چون هوشیار هستند مادر برایشان از طفولیت نصیحت کرده که مال و ثروت اندوزی کن مهم نیست حلال است یا حرام یعنی نمک میخورند و در نمک دان .....
برعکس دیوانه های افغانستان وحدانیت خدا را با ۱۲۳ به اثبات میرساند زبان ریاضی اش به کسی قابل فهم نیست و از نافهمی و جهل میگوید دیوانه است.
بلی دیوانه است که حرف حق را در مجلس نمایندگان گفته گفته گلویش میدرد و با تمسخر یک عده اوباش و دزد و خاین روبرو میشود .
این است داستان غم انگیز میهنم ای کاش مرا نیز در صف دیوانه گان افتخار بخشند قرار بدهند.
دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد

>>>   واقعا" صدیق افغان یک شخصیت علمیست که روش جکومت ها اخیر اورا دیوانه کرده است نباید اورا بزندان انداخت

>>>   درد رنج ملت صدیق افغان وادار به این ساخته که تمثیل حقایق را کند.
صدیق افغان باید زندانی شود هر کس که درین وطن درد ملت را تمثیل کند دیوانه خطاب میشود مثل داکتر رمضان بشردوست او را نیز دیوانه می گویند در پارلمان غیر آن کسی دیگر را دیدید که همان گونه شعار حقیقت سر دهد زندان به این ها بس نیست باید اعدام شوند.
یک متل است که میگن (جزتابع کل) این ها هم باید زره وزره بازی دالر ودالر بازی بلند منزل و بلند منزل بازی می کردند.

>>>   کتابها تاریخ مکاتب را اوغان با جعل کاری خود دست نزدند ؟ دزدان و لواطت پیشه گان قندهاری را برای ما قهرمان و بابا خطاب نکردند ؟ هرکه اوغان نباشد او دیوانه است و دزد است . اگر اوغان باشی خیر که لوده و احمق هستی اما قوم پشتون لقب بابا و نیکه را برایتان میدهد . شما تاریخ را مطالعه کنید که احمد شاه بابای پشتونها چی کاره بود یک مفعول بود دوم میرویس نیکه اوغانها یک دزد بود دزد هادی نه بلکه دست کلان که ما هنوز نظیرش را ندیده ایم. هرگز ما باید فریب اوغان را نخوریم مشت نمونه خربار است همین اشرف غنی مغز متفکر اینها از احمد شاه بابایشان و میرویس خان شان هیچ فرق ندارد همه تکلیف روانی و تعصب داشته و دارند.

>>>   در این که آقای افغان فردی مسعد و فرهیخته است شکی نیست . اما نحوه اعتراض او دور از ذهن و غیر متعارف بود. میتوانست با جمعی از هم عقیدهایش اعتراض صلح آمیز داشته باشد . حداقل این نوع اعتراض را به عنوان آخرین حرف و نظر خود اعلام میکرد بهتر بود...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است