4 هزار افغانی معاش بروت از ریاست جمهوری(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۵/۱۱/۲ کد خبر: 127585 منبع: پرینت

اداره امور ریاست جمهوری، ماهانه به کاکا گل شوقی بدلیل بروت های درازش ماهانه 4 هزار افغانی معاش می دهد.
شوقی، این موضوع را در برنامه قاب گفتگوی تلویزیون طلوع بیان کرد.


بروت ریاست جمهوری معاش



قاریزاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همه ريش است بروت تنها ازلب بالا حساب ميشود كدام ادم بيسواد ارگ اين را بروت حساب كرده ياالبته خودش كوسه بوده اين راكه ديده وار خطا شده زودكرده معاش تعين كرده يا ماماي غنى جان ميشود ٠مسافر جبرى

>>>   این آدم بروتی از ولایت غزنی پسر بصیر نام قبلآ در مارکیت صنایع دستی لباس وگندافغانی میفروخت آدم بی سواداست.اودریکی از شعبات وزارت داخله وظیفه پیاده دفتری داشت.از آنجا تشویق به گذاشتن بروت شد.نمیدانم چطوری پایش به اداره امور رسید؟ههههههعجب مردم ریشخند پسند است.

>>>   سلام
بنام های مختلف به نام های شورای صلح، سخنگوی ،معاون های سخنگوی ، مشاورین مفتخور وجنایتکار، شخ بروتان وغیره به اقارب وهم پیمان های خود امتیازات ومعاش ،از خون ملت وبیت المال تعین نموده اند. که بخوبی نخورند.نابودی این حکومت فاسد وبی کفایت را آرزومندیم.نفرین به ع،غ ودارودسته شان.

>>>   این وطن همه اش خیانت است اگرهمین بروت بجز ازقوم پشتون به سایراقوام وابستگی میداشت بروت اش را کل میکردند حالاکه پشتون است چنین امتیاز دارد.
ع

>>>   این آدم تقلب کرده ریش رابجای بروت بجان اداره امور زده اینها نیم شان درحقیقت پشم های ریش است ،
همه جا تقلب حتی به ریش بجای بروت
ر

>>>   هو خطری روزش برسد که اینها ازبروت آویزان شوند

>>>   هو خطری روزش برسد که اینها ازبروت آویزان شوند اینها خوازبروت معاش میگیرند چقدرنفرهای دیگر از قتل واخطاف سرقت مردم به انواع واشکال مختلف معاش میگیرند

>>>   نام خدا فقط که پاچه گوسفند و یا بز را در دهانش گرفته باشد.

>>>   اگر بغیر از اقارب ع،غ به بروت منصفانه معاش داده شود. بعد از چند ماه صرف در شهر کا بل بیش از هزاران نفر شیر بروتان را خواهید دید.من از امرود به چرب کردن بروت هایم اقدام نمودم.امید که به اساس قره کشی پول داده نشود ، وگرنه باز هم برنده وابسته گان ع،غ خواهد شد.
شیر بروت از کابل مگر تاجک.

>>>   كه در دهه گذشته حكومت كابل براي ثبت كردن كتاب مذكور به اسم اثر فرهنگي و تاريخي در يونسكو مراجعه نمودند كه از أنطرف رد گرديد دليلش هم اين كه هيچ نشانه از هزار سال بودن اين كتاب وجود ندارد.

>>>   Mutaref heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
فاشيزم قومي در وزارت اطلاعات و فرهنگ بي داد مي كند. از سرپرست گرفته تا معيينان و روساي همه قومي!
گزارش ها حاكيست كه زردشت شمس، معيين مالي واداري اين وزارت به دستور باري جهاني، دست به تصفيه قومي درين وزارت زده است. اين وزارت به جاي رسيده گي به مسائل فرهنگي، بر عكس در گنداب قومگرايي و عصبيت هاي قومي فرو رفته است و به همين دليل يكي از ناكام ترين وزارت ها قلمداد گرديده و كوچك ترين اثري ازين وزارت در زندگي مردم محسوس نيست.

>>>   دقيقأ.
وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان يكي از بي فرهنگ ترين وزارتهاي افغانستان است. چشم ديدهاي ما بيشتر از اين هاست. در اينجا حرف اول را قوميت ميگويد.

>>>   در كجاي اين كشور رد پاي ناقلين كم پيداست ؟
كه در وزارت خرهنگ ( وزير پيشين ) نباشد .

>>>   قواره اش به انسان نميماند ، أداره امور هم از همچو لوچكها ساخته شده، خداكند كه طالب در غزني گيرش نمايد، و بروتش را خشك تراش نمايد.

>>>   فقط يك حيوان دريايي را ميماند.

>>>   بروت این نفر چندان بروت نیست که لیاقت معاش چهار هزار افغانی را داشته باشد. بروت از جنرال کریم بروت بود خداوند غریق رحمت اش کند.
ګل سمن از خوست

>>>   این دولت رشخند و این بروتی رشخند وقتیکه بطرف این مرد ببینیم دل ما بد میشود افرین خانم وی قهرمان است بخدا که از این قهواره بد 10 اولاد به دنیا اورده است قابل خنده است . ها ها ها چه بد رنگ . مرد مردار خوار به مسلمان خوب معلوم نمیشود صرف برای هندو ها است.
ر

>>>   این ادم دروزارت داخله اجیر است شاید دروغ باشد که از خاطر بروت معاش می گیرد.
فواد

>>>   خیلی یک قیافه چتل دارد.
ع

>>>   برادر محترم شما را به خدا قسم که دیگر زیادتر از این به موضوع پشتون و تاجک دامن نزنید. کوچکترین گپی که میشود از قوم و ملیت بحث میکند ما همه افغان استیم و هیچ کس نمیتواند در بین ما تفرقه بیاندازد.
نذیز (وفا) ازهرات

>>>   چهره اش به آدم نمیماند مانند یک خون آشام و آدم کش معلوم میشود خلاف شریعت اسلام موی های چتل و کصیف را بنام بروت نگاه کرده غذای که او میخورد حرام است

>>>   در ریاست حقوق بشر یک تعداد ازافرادی هستند قبل از دوره کرزی در پا کستان خشت مال ویا جوالی گیری می کرد حال ۲۵۰۰ دالر معاش دارند

>>>   اینگونه کارها را برای کشور هایی چون بریتانیا، فرانسه، جرمنی... بگذارید که توان مالی برای پرداخت پول برای مردم مدل را دارند. برای ما که توانایی پرداخت معاش ناچیز کارمندان دولت را نداریم و پول آنها را کشورها و سازمان های خارجی میدهند اینگونه مصارف شرم است شرم

>>>   نذیر وفا تو اگر خواهی افغان باشی خود را افغان نام کن اما بدان پس هیچ حق نداری دیگر مردم را به اجبار افغان نام کنی ماافغان نخواهیم بود و هیچ آبا و اجدادم هم افغان نبودند.
افغان بودن صدقه سر خودت باشد.

>>>   اوغان یا افغان یعنی پشتون و پشتون یعنی اوغان، و ما همه شکر اوغان نیستی۰
اوغانها یا پشتونها به مساوات برابری و احترام ارزش های متقابل دیگر اقوام باور ندارند. بهترین کاری که آنها میکنند اینست که بزور ویا به رضا یکسان سازی میکنند و اسمش را هم گذاشته اند وحدت ملی. هویت دیگران را هذف میکنند و همه را به جبر افغان نامگذاری میکنند و این یکسان سازی جبری را وحدت ملی تلقی میکنند.

>>>   قواره خطر ناک دارد اما آدم غریب وبی سوادوبیچاره است اودر سرک دهم وزیر آباد زندگی میکند پیاده دفتر است.رویه واخلاق خوب دارد.به کدام جناج از جنایت کاران وابستگی ندارد.

>>>   کسانیکه نمیخواهند افغان باشد و یا اجداد آنها بینام و بی وطن اند لطف نموده مهاجرت خویشرا از سر آغاز و به کوه های همالیا و هندوکش پناه ببرند.
کسانی باید در افغانستان زندگی نمایند که افغان اند، نه غیر افغان.
افغان از افغانستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است