مخالفان در شش ولایت سرکوب شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۵/۱۱/۳ کد خبر: 127641 منبع: پرینت

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله، در یک نشست خبری، در مورد بهبود وضعیت امنیتی و آمادگی نیروهای پولیس ملی در جهت سرکوب هراس افگنان، سخن گفت.

سخنگوی وزارت امور داخله، با اشاره به راه اندازی عملیات های ضد هراس افگنی در هلمند، قندوز، ارزگان، غزنی و فراه گفت که نیروهای پولیس ملی در همکاری و همآهنگی با سایر نیروهای امنیتی، به گونه جدی سرگرم مبارزه با هراس افگنی بوده و در طی چندین عملیات ضربات سختی را به دشمنان مردم افغانستان وارد نموده و نقاط مخلف ولایات نامبرده را از وجود هراس افگنان طالب پاک سازی کرده اند.

سخنگوی وزارت امور داخله، تصریح کرد که نیروهای مشترک امنیتی 30 عملیات تصفیوی را در مربوطات ولسوالی های آلچین، حضرت سلطان و چندین نقاط مختلف ولایت قندوز به راه انداخته اند که در نتیجه ی آن 43 هراس افگن طالب با سرگروه های شان به هلاکت رسیده اند.

همچنان سخنگوی وزارت امور داخله، به اعزام بیشتر از 20 تیم کاری به منظوربررسی چالش ها و نیاز مندی نیروهای پولیس ملی در ولایات کشور، اشاره نموده افزود که رهبری وزارت امور داخله، تلاش دارد تااقدامات لازم را درجهت تقویت نیروهای پولیس ملی، انجام دهد.

وی افزود که در قسمت چگونگی ظرفیت سازی، اکمالات و احیای مجدد نیروهای امنیتی در تمامی نقاط کشور به ویژه نقاط آسیب پزیر، اقدامات جدی صورت گرفته و جهت سرکوب هراس افگنان، نیروهای بیشتری در این ولایات مستقر گردیده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است