تاثیر چای سبز بر سرطان مغز استخوان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۴    ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ کد خبر: 128727 منبع: پرینت

دانشمندان دانشگاه واشینگتن در سنت لوییس آمریکا به این نتیجه رسیدند که چای سبز می تواند به طول عمر بیماران مبتلا به مولتیپل میولما (سرطان مغز استخوان) بیفزاید.

نقش اصلی را در این زمینه ماده ای به نام اپی‌گالوکتشین گالات ایفا می کند که در برگ های چای سبز موجود است. این مقاله در مجله Journal of Biological Chemistry منتشر شده است.

در این بیماری با به وجود آمدن ایمونوگلوبولین ها در بافت های قلبی و کلیه باعث آسیب رساندن به این اعضا و در نهایت مرگ انسان می شود.
محققین این آنتی بادی ها را از ۹ بیمار مبتلا به سرطان مغز استخوان خارج کردند و در طی آزمایشاتی طرز تاثیر چای سبز را بر این سلول ها مطالعه کردند. بعد ار این مشاهدات حاصل به عمل آمد که اپی‌گالوکتشین گالات از حرکت نادرست آنتی بادی ها و تشکیل ساختارهای فیبریلی در بدن جلوگیری می کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این جمله واضح نیست میشه کمی معلومات در باره این نوشته کنید که آیا چای سبز به این مرض خوب است یا نخیر هدف درست نگرفتم چیزیکه من از این متن گرفتم این که چای سبز خوب است برای بیماران مغز استخوان سرطان آیا طول عمر شان دراز میکند یاخیر اما دقیق واضح نشده برایم لطفا میشه کمی معلومات بدهید.
تشکر شهرک آریا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است