گلبدین حکمتیار در ترکیه فوت کرد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ کد خبر: 129140 منبع: پرینت

گلبدین حكمتیار در بیمارستانی در ترکیه جان باخته است.

پس از آنکه حالت صحی گلبدین حکمتیار در پاکستان خراب شده و به حالت کما رفته است، خانواده اش تصمیم گرفتند تا او را به ترکیه انتقال دهند.

هدف انتقال حکمتیار از پاکستان به ترکیه این بوده است که او در پاکستان جان ندهد.

اگر گلب‌الدین حکمتیار در پاکستان جان می‌داد در قطار ملاعمر و اسامه بن‌لادن محاسبه می‌شد و در کشوری جان می داد که متهم به جاسوسی به آن بود.
حکمتیار پس از منتقل شدن به بیمارستانی در ترکیه، جان باخته است.

خانواده حکمتیار مصروف رایزنی در باره تعیینِ جانشین حکمتیار و نحوه‌ی به خاکسپاری جنازه او می باشد.

مرگ حكمتيار اينبار شايعه نيست؛ حكمتيار مرده است، به همين خاطر اعضاي خانواده و اعضاي نزديک به حكمتيار در حزب اسلامي مرگ او را نه رد مي نمايند و نه تاييد.

هياتي از حزب اسلامي براي انتقال جنازه حكمتيار به تركيه سفر كرده است و فاروق وردك در رأس كميسيون دولتي خاكسپاري حكمتيار گماشته شده است.

حامد رهگذر
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نيزه شايد چند روزی باعث تحكيم اقتدار شود اما محبوبيت و جايگاه اجتماعی خلق نمی كند.
باری تاليران وزير خارجه ناپلئون به او گفته بود: " امپراتورا! با سر نيزه هر كاری می توان انجام داد اما سر نيزه نمی توان نشست."
مشكل گلبدين حكمتيار نيز همين است. او روزگاری به قدرت و توانايى نظامی خود غره بود. می پنداشت كه همه چيز موشک است. موشک های او كابل را ويران كرد، اما جايگاهی برايش خلق نكرد. او امروزه آن قدر منفور است كه همه آرزوی مرگ او را می كنند.
شايعات مرگ او ريشه در همين آرزو دارد. خدا آدمی را منفور نسازد.
عبدالشهید ثاقب

>>>   اگر واقعیت باشد معلوم است که این گلبیدین بدون رضائیت پاکستانی ها قصد صلح داشته وپاکستانی ها اورا زهر یا مسموم وبه دنبال ملاعمر ومنصور دیگران فرستاده است
ر

>>>   جهنم جایش.

>>>   انشاءالله این خبر به حقیقت نزدیک باشد تا کابلیان که گوشهای شان از راکت های کور این غدار تا به حال داغدار است مرحم شود.

>>>   سوال خبرنگار پاکستانی از نواز شریف شنیدی میگه گلبدین حكمتیار در
ترکیه فوت کرده خاموش شده -- نواز شریف این خبر دروغه او حق نداره
بدون اجازه ما فوت کند
جاغوری

>>>   جنت فردوس االله ج نصیبش بکرداند. مجا هد بود و کمونیزم را در جهان نیست و نا بودکرد.

>>>   مرگش صد در صد قطعی است که قبل از رسیدن بشفاخانه در کشور ترکیه جان داده است اکنون در برابر اعمال بد گذشته اش که مردم را بخاطر اهداف پاکستان کشت وبی خانه کرد کشور را میدان تاخت وتاز پاکستان و ترورستان تربیه شده در خاک پاکستان گردانید بود که تا هنوز بساط انها از کشور ما بکلی جمع نگردیده و تمام قتل وکشتار مردم و ویرانی کشور پس از سال ۱۳۷۱ هجری شمسی که حکومت مجاهدین بوجود امد ومخالفت گلبیدین نسبت خود خواهی ها و جا طلبی هایش را در پی داشت همه خطا ها و گناه بیشتر ان بدوش مرحوم گلبیدین حکمتیار است و از ان اعمالش اکنون جواب ده است نه پاکستانی که بدستور ان حرکت میکرد و نه مال وزر اندوزی اش و نه اهل و عیالش بدرداش میخورد فقط یگانه چیزی که باعث نجات ان از اتش جهنم میگردد اعمال نیک و رفتار نیک ان در برابر همنوع اش و بسر انجام دستورات الهی است که باعث نجات بندگان الله از اتش جهنم میگردد چیزی که گلبیدین در زمان حیاتش از ان عاجز و غافل بود باید که پسرک جوان اش پند گیرد و اعمال پدر را تکرار نکند چنین روزیبسر انهم امدنی است غافل نباشد.

>>>   اگر راست باشد خداتوانا این دفعه نفرین مردم مظلوم را قبول کرد غنی قاتل مردم مظلوم را بخشید و خدا نبخشید عزرائیل رافرستان که قاتل را مجازات کند

>>>   انالله وانا الیه راجعون

>>>   هرگاه واقعیت داشته باشد به خیر مردم است

>>>   این .... چرا اینقدر مهم باشد مرد که مرد، حالا خودش جواب ان همه قتل و خانه خرابی مردم را در پیشگاه خداوند بدهد....

>>>   گلبدین و نیروهایش هیچگاه با روسها و خلقی ها نجنگید بلکه همیشه مزاح مجاهدین به خصوص نیروهای جمعیت اسلامی بود. اما وقتی که کشور به دست مجاهدین افتاد به مسلمان کشی رو آورد و مابل را با حاک یک سان کرد.

>>>   خدا کند که این خبر مطابق با واقع باشد...
ض

>>>   گلبدین خسرالدنیا و الاخره است
گلبدین شخصی بود که میگفت آرزودارد روزی به افغانستان با عزت برگردد. اما خدا نخواست که این آرزویش براورده شود. زیرا وی لیاقت افغان بودن رانداشت. سالها در دامان پاکستان نان و آب خورد و بشمول ضیا الحق اورا در بغل گرفته بودند. اما گلبدین که انسان جاه طلب بود، هروقت موضعش تغییر میکرد و از هرطریقی که ممکن بود میخواست بانظر ماکیاول خود را به قدرت برساندکه خدا نخواست.
اخیرا" او میخواست که با افغانستان یکجا شود درحالیکه پاکستان چنین حرکات را خوش نداشت و مانند صدهانفر دیگر که آرزوی صلح را داشتند، ازسر راه خود دور کردند. گلبدین را هم اصلا پاکستان کشته و برای دورکردن بدنامی خود اورا به ترکیه فرستاد تا در ترکیه بمیرد. چه میدانیم که اورا اول زهر داده بعد به ترکیه اعزام داشته تا در آنجا بدوزخ برود.
حالا که فاروق وردگ همکاسه او مسئول تدفینش شده دیده شود که اورا در کجای افغانستان مانند تره کی و امین مخفیانه دفن میکنن تا مردم افغانستان بالای قبرش کراچی های ....خالی نکند و یا کدام نفر با بمی فبرش را انفجار ندهد. یقین است که جای او در افغانستان نیست و همانطور که انشاءالله در دوزخ میسوزد در دنیا هم سوزانده خواهد شد. الغیب عندالله
هموطن مصیبت دیده از راکتهای آن راکتیارو قصاب مردم کابل.

>>>   یکی از بزرگترین مزایای دموکراسی همین است که رهبر، مسئول و پاسخگو می باشد!

>>>   خداوند اورا در زندګی شرماند! این مزدور نمیمیرد این روباه وارو زندهګی کرد

>>>   الله همرایش محاسبه کند

>>>   نباید بمیرد چند روزباید صبر کند
هنوز تپه خاص بنامش گرفته نشده و باید یکی از تپه بنامش شود
باید شش روز عزا ملی اعلان شود
پسرش مشاور ریس جمهور شود
دختر هایش سفیر و قنسل شوند
پنچ وزارت برایش داده شود
دامادش وزیر داخله یا دفاع شود
ده ولایت برایش داده شود
شش سفارا برایش داده شود
یک از ریاست های مستقل دارای عواید برایش داده شود
تمام دشت های خالی در هرات کندز مزار بغلان جلال اباد و کابل نمرات زمین به رده های بلند حزبش داده شود.
بعد از طی مراحل این کار ها حق مردن دارد.

>>>   یک منبع موثق گفت گلبیدین دروصیت نامه اش نوشته است که در تپه زنبورک که ازانجابالای کابل راکت انداخت میشد دفن گردد

>>>   انشاالله که مرده ودر قسمت تهتانی دوزخ جایش قرار دارد

>>>   بلاخره يك خبر خوب وخوش.
به احتمال قوى راكتيار در چتل استان زادگاه اجداد خود....
واين سناريو كه او را به تركيه ببرند ودوباره وكشور ما بياورند ساخت وسار
مزدوران و بازمانگان ....اين قاتل است.
..........
ح ع

>>>   خداوند همرایش محاسبه عادلانه میکند حتمن.

>>>   امرالله صالح گفته دولت عليه پاكستان بسيج ملى راه بيندازد!
من موافقم، بچه هاى غنى، امرالله ، قانونى، سياف، عبدالله ، أتمر، خليلى، محقق، ستانكزى، دوستم، يون، كمال اصولى، و بقيه مفت خوران و حواريون دربار پيش من از پشت شان !
چيطور است؟
شما.... خور سالهاست خون بچه هاى غريب را بخاطر رشد پروفايل سياسى تان مى نوشيد، و تاوان ان را بچه هاى غريب ميپردازند. اگر رأست مى گوييد و وطن پرست هستيد و واقعاً تا پل اتك از خود مى دانيد بِسيج را از خود شروع كنيد و پيش قدم شويد.
Zahir Ariaie

>>>   او غريب، پا برهنه، شكم گرسنه و با دست هاي خالي اما با همت و عزم قاطع، ايمان راسخ و عشق به خدا، وطن و مردمش زندگي كرد، غرور انساني، عزت نفس و قامت اش استوار تر از بُلندي كوه هاي هندوكش و پامير بود !
درود بر روح قهرمان ملي كشور شهيد احمد شاه مسعود (رح) !
¡ مسعود از نسل كرباس پوشان الماس خروش بود !

>>>   پلان های نابودی ما از طرف فاشیست های انگلیسی به اشیوه ها و نام های گوناگون طرح و سرخود ما عملی می شود .
وای به حال ما

>>>   علت اصلی این که نگذاشتند در پاکستان وفات نمایداین است که هرگاه اودر پاکستان وفات میکرد جنازه ای اورا یا مخفیانه دفن میکردند ویا اساسا به اهلش نمی سپردندچون سروکله ای بن لادن از پاکستان پیداشد وملا عمر هم ظاهرا در پاکستان وفات نمود واین واقعه هم اگر برملا میگردید روی سیاهی پاکستانی ها سیه تر میگردید وبازاگر اورا ولو یصورت مخفی در انجا دفن هم مینمودند جنازه ای کسی را در خاکشان مدفون مینمودند که در ادم کشی ریکارد داشت انها خواستند تا این رکارد را افغانها نگیرندومختص به پرویز مشرف باشد که درمسجد سرخ اسلام ابادیک مرتبه بیش تر از یکصدو چند ملا را به قتل رسانید
لالی از ننگرهار

>>>   اولا از خداوند ميخواهم كه اين خبر رأست باشد. ثانيا خدا را شكر كه انتقام خون شهداي كه بدستور اين بي دين بناحق شهيد شدند را كرفت از خداوند عذاب شديد و جهنم دايمي برايش خواهانيم

>>>   خدا را شکر که یک آدم کش حرفوی ، یک جاسوس تمام عیار ، یک راکت پران فاشیست ، یک معامله گر ویک انسان تشنه قدرت در گذشت ، گرچه به مرگ هیچ انسانی نباید خوش شد ولی راکت یار شیطان در لباس انسان بود .
کابلی

>>>   هر قدر که راکت زدی نه قدرت را بدست اوردی و نه هم عزت را هردوی انرا از دست دادی.
اگر راست باشد بالاخره به جهنم فوراً پس از مرگ رفته ای.
ظلم بلاخره از بین میرود.
توصیه مه برای سایر ظالمین خدا.... اینست که از گلبدین خان پند بگیرند.
با احترام
شاهین شمالی

>>>   جایش درآخرین جهنم باد.
ع

>>>   ملا و اینقدر طالع!!!!

>>>   شایعه خودش دروغ است انشاالله درهمین نزدیکی ها برمیگردد.

>>>   جشن استقبال که افراد وابسته به گلبیدین ازان یاد میکنند در حقیقت جشن خوشی برای آسیب دیدگان راکت ها و جنایات است و در عین زمان جشن استقبال از نعش گلبیدین است که طرافدارانش بیصبرانه منتظرش استند در حالیکه استخوان هایش نیز فرسوده شده است.

>>>   جناب رهبر حزب اسلامی!!! خیلی پیشتر وفات نموده دفن گردیده بود حال که صلحی ظاهری را سروصورت دادند ومحبوسین را به همین بهانه رها نمودند وامتیاز های زیادی را به روا داری به انها اهدا نمودند کنون تنها جنازه ای اورا انتقال میدهند جنازه هم حتما در اسلام اباد است ان را شاید توسط ترکیش ایرلین از اسلام اباد انتقال داده اعلان میکنند که گویا او در ترکیه وفات نموده است وفات جناب حکمتیار برای همه یک ضایعه ای بزرگ است خصوصا برای ای اس ای وپاکستانی ها که بهتری منبع اقتصادی خودرا از دست دادند چون بنام او بیش از ۷۰ درصد تمام کمک های مجاهدین ومهاجرین را تصاحب مینمودند وبعد ازان نیز ملیارد ها دالر را از وازارت معارف وسایر منابع داخلی و... حاصل میکردند
انا لله وانا الیه راجعون
معلم محمد داود بیک از لیسه ای صمیم سانچارک

>>>   اگر بر بگردد هم برای مردم افغانستان وخت مرده بود

>>>   Arianfar
درد دل دوست شکسته دلی از ویرانستانی به نام افغانستان
دوستی نوشته اند، که 35 سال پیش در پاکستان آواره بودم.
تیکه داران جهاد مانند سیاف، حکمتیار، مجددی، ملا خالص، ملا وقاد، مولوی نبی و ... پیوسته تبلیغ می کردند که سرزمین مقدس اسلامی افغانستان را کفار روس اشغال کرده اند. جهاد بر پیر و برنا فرض است. بروید در برابر کفار و محلدان جهاد کنید. در حضور کفار نمازهای تان پذیرفته دربار حق تعالی نمی شود و زنان تان بر شما حرام است.
من ساده دل هم رفتم و برای این که زنم بر من حلال شود، جهاد کردم. متاسفانه در اثر انفجار مهمات پاهایم را از دست دادم و اله تناسلیم معیوب شد. سپس یکی از مولوی صاخبان فتوا داد چون توان انجام تکالیف زناشویی را ندارم، زنم بر من حرام است و باید وی را طلاق بدهم و من هم چنین کردم.
دیری نگذشت که آگاهی یافتم که همان مولوی همسرم را به عقد نکاخ خویش درآورده است.

اکنون من معیوب و معلول در کنج پیاده خانه یکی از خویشاوندان بی کس و کوی و نومید و بی پناه افتاده ام. اما تعجبم در این است که چگونه نمازهای سیاف و مجددی و ..... در حضور لشکر نصارا و یهود و کفر و الحاد فرنگی پذیرفته می شود و زن های شان بر آنان حرام نیست و از برکت جیره یی که از کفار دریافت می دارند، صاحب کاخ های مجلل و صدها میلیون دالر ثروت شده اند.
مگر خلفای راشدین و پیشوایان دین که زندگانی فقیرانه و درویش ماآبانه داشتند، چنین بودند؟

افسوس که فریب این شیادان و دکانداران دین را خوردم و زندگی خود را تباه و برباد کردم. اکنون شب و روز به درگاه خداوند دعا می کنم که کاخ های دین فروشانی چون سیاف و حضرت را ویران و با خاکدان خاک برابر کند که مردم را فریب دادند و میلیون ها نفر را تباه و برباد و نابود ساختند.

>>>   اینها که خود را بجاهد میگویند کور خواندن مجاهد دزد نبود ولی اگر دزد نیستند این سرمایه را از کجاه بدست اوردند
دزدان قرن بیست و یک

>>>   این حرف های بیهوده و میانتهی است و مردمانی این پروپاگند ها را به راه می اندازند که یا از بقایای کمونیزم هستند یا تکنوکرات های غربی مشرب هستند و یا هم از جنایتکاران و چپاولگران بیت المال می باشند. خارج از این سه گروه نیستند. حکمتیار صاحب انشالله به زودی در کابل ظاهر خواهد شد و به داد افراد بی دین و جنایتکار خواهد رسید.
به امید پیروزی حق بر باطل

>>>   اگر واقیعت باشد بسیار سخت تمام میشود به مردم بیجاره ای که سالها در انتظار محاکمه شدن این جانی بودند
نور پنجشیر از کابل

>>>   هر چه در دنیا کرد باید در آخرت درو کند این است رسمدنیا

>>>   این آرمان را ده گور خواهد بردند
شهلا کریم

>>>   خدا کند راست باشد که اګر او بار دیګر به این کشور بیاید بالای این مردم بیچاره چی مظالم را روا دارد.
محفوظ الله از بدخشان

>>>   اسراییل‏ ‏هم‏ ‏یک‏ ‏روز‏ ‏از‏ ‏بین‏ ‏میرود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است