50 پناهجوی افغانستانی از آلمان اخراج می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۳    ۱۳۹۵/۱۲/۴ کد خبر: 129436 منبع: پرینت

یکی از سخنگویان پولیس آلمان با اعلام خبر باز گرداندن ۵۰ پناهجوی افغانستانی به کشورشان خاطرنشان کرد که «آلتمایر» رییس دفتر صدر اعظم آلمان موافقت خود را با این امر اعلام کرده است.
این تعداد از پناهجویان قرار است از فرودگاه مونیخ به افغانستان بازگردانده شوند.

رییس دفتر صدر اعظم آلمان در گفتگو با رادیو دولتی این کشور در اینباره اظهار داشت: تاکنون هیچ واکنشی در راستای مخالفت با این اقدام از هیچ نهادی در آلمان دریافت نشده است.

گفتنی است «توماس دمیزیر» وزیر داخله آلمان در گفتگو با شبکه تلویزیونی «آ ار د» اظهار داشت: انتظار داریم در شرایط کنونی پناهجویان افغانستانی به کشور خود بازگردند.
وی در ادامه افزود: بارها وزارت دفاع از ما خواسته تا برای بازگرداندن پناهجویان افغانستانی دست به اقدام بزنیم، اما ما خواهان آن هستیم که در وهله اول آنها به صورت داوطلبانه خاک آلمان را ترک کنند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در انتقال پناهندگان حد اقل یکصد هزاردالر مصرف میشود هرگاه این مبلغ را برای مهاجرین داده میشد که خودشان از هر طریق ممکن المان را ترک نمایند یک کمک خوبی برای انها میشد این بیچاره ها هریک بیش از ۵ هزار دالر مصرف نموده خودرا تا انجاها رسانیده اند بهرصورت المان وانگلیس وامریکا وهمه اروپا در جنگ های افغانستان ودوام این درگیری ها ودر بدری ها نقش دارند اگر انها از افروختن اتش در کشور ما جلو گیری نمایند دیگر کسی حاضر نیست تا خانه وکاشانه ای خودرا ترک نماید وبخاطر یک لقمه نان در زندان های بزرگ که اسمش را المان گذاشته اند بروند وجای ارام خودرا نا ارام واهل وفامیل خودرا رها نمایند اگر دیگر کشور ها تا اندازه ای طعم تلخ جنگ وهجرت ومتلاشی شدن هارا ندیده اند ویا فراموش کرده اند المانی ها رنج وزحمات مستبدین را لمس کرده اند امید در پی ازار مهاجرین افغان نباشند
شیخ علی بلخابی سرپلی

>>>   پُست_موقت
تا به حال صد پُست تسلیت به #استاد_مسعود تگ شده و همه کس تسلیت عرض کرده.
استاد مسعود شما بهتر از ما پارتی دارید، هم شناخت زیاد در بین اراکین و افراد بلند پایه دولت دارید و هم واسطه زیاد و فضل خدا جایگاه اجتماعی خوب.
شما خود تان پیگیر قضیه شوید از تسلیت، تعزیت و دشنام فرستادن به تاریکی نه چیزی جور میشود و نه دل شما صبر میگیرد.
بروید قضیه را به طور جدی با شخص خود رئیس جمهور درمیان گذاشته و پیگیری کنید.
اگر فرخنده را تکه تکه کردند، اگر رخشانه را سنگسار کردند و اگر هزاران دختر دیگر ظالمانه به شهادت رسید خوب پدران و فامیل هایشان نه واسطه داشتند، نه شناخت داشتند و نه جایگاه اجتماعی خوبی مثل شما.
شما دیگر چرا؟
باور کنید اگر نیرو های امنیتی اقدام کند در شهر کوچک چون کابل زود تر از بیست چهار ساعت عاملین قضیه دستگیر میشود.
بجای لعنت فرستادن به تاریکی شمعی روشن کنید.
یا هو

>>>   جناب عابد نوشته اند كه تعداد سهميه حجاج به ٣٠ هزار تن رسيده است.ايا بهتر نيست اين پول توسط همين مردم در كشور سرمايه گذارى شود ؟ اگر هدف ثواب است بمراتب بيشتر از حج در ساخت مكتب، كمك به محرومان، بيوه ها و يتيمان ، در ساخت در مانگاه و غيره بدست مى ايد. نه تنها اين كار شما ثواب بلكه صدقه جاريه برأى تمام عمر خواهد بود. خداوند برأى چنين كار خيريه همه گناهان شما را خواهد بخشيد چون عملاً نيت خير تان را به اجرا گذاشته ايد در حاليكه بسيارى از مردم نمى توانند بعد از حج به توبه خود وفا كنند و توان توبه نصوحا را ندارند و فقط از حج انچه برايشان مى ماند نام حاجى است كه فعلاً از كش افتاده است!
البته كسانى كه هر دو را انجام مى دهند با انها حرفى ندارم.

>>>   نظر دهنده دومی فکر کنم اشتباه نظر داده است چون نظر ایشان با متن بالا که اخراج پناهندگان از آلمان است هیچ ربطی ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است