امنیت ملی افغانستان بازیچه دست هند است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۲    ۱۳۹۵/۱۲/۶ کد خبر: 129515 منبع: پرینت

پرویز مشرف، رییس جمهور پیشین پاکستان گفته است که سازمان امنیت ملی افغانستان بازیچه دست هند است و از آن برضد پاکستان استفاده می‌شود.

این مقام بازنشسته‌ پاکستانی در گفتگو با یک رسانه‌ پاکستانی گفت: نیروهای پاکستانی در عملیات ضرب عضب تمام لانه‌های تروریستی را که سازمان جاسوسی هند به همکاری افغانستان در وزیرستان شمالی از آن حمایت می‌کرد، نابود کردند.

مشرف می‌گوید که هند با استفاده از سازمان امنیتی افغانستان از گروه‌های تروریستی وزیرستان شمالی حمایت می‌کرد و می‌خواست که مناطق قبایلی را نا‌امن بسازد.

رییس جمهور پیشین پاکستان گفت: در جریان دولت وی، پاکستان به سوی موفقیت در حرکت بود و ما می‌توانستیم که هند را به میز مذاکره بیاوریم و مسایلی را که هند نمی‌خواست در باره آن بحث کند، در میان بگذاریم.

مشرف در جواب سوالی که پرسیده شد چرا در دوران دولتش‌ موفق به این کار نشد گفت: در دوران من این گروهای تروریستی وجود نداشت و این گروه‌های تروریستی تازه به وجود آمد.

شبکه یک افغانستان به نقل از مشرف نوشت: «حافظ سعید» مغز متفکر و رهبر جماعت الدعوه که در اتهام به دست‌داشتن در حمله‌ 2008 دستگیر شده بود، تروریست نیست و فرد خیرخواه است.

وی افزود: حافظ سعید یک تروریست نبود و این باید ثابت شودَ، وی برای کمک به قربانیان سیلاب‌ها و زلزله در پاکستان، یک موسسه خیریه را مدیریت می‌کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مشرف از تجرنه صحبت میکند .مثل isi خودشان که همیشه چوتا بایی ..... موساد و mi6 بوده.اما ایشان غغغلط کرده.

>>>   فیلمی از کارخانه پروسس تریاک حامد کرزی و برادرش در مسیر هلمند و کندهار
امتیاز تریاک این منطقه تریاک خیز مخصوص برادر کرزی است

>>>   پرویز مشرف غلت کرده کی همچین حرفی کفته حمیدزمانی ازتهران

>>>   یکی نیست بگه آخه بی شرف زمان تو پاکستان لانه های تروریست بود و پرویز بی شرف خود بزرگترین حامی تروریست در جهان بود آره حافظ سعید جلاد چون برای پاکستان خیر داشته و ..... پاکستان بود و مردم افغانستان و هندوستان را قتل حام میکند از نظر پرویز بی شرف پنجابی...... خوبه ......پاکستان.....پرویز..... شرف

>>>   این کمپنی خصوصی است ملی نیست ، وقتی یک ارگان هفتاد فیصد از یک ولایت باشسد ملی است؟؟؟

>>>   حالی هند نسبت به پاکستان بهتر است ایندا نمیگم اکر خودت طرفدار پاکستان استی ونماینده داعش وطالب استی وطرفداریش را میکتی شکی نداریم مگر هند بنظر ما بهتر است از پاکستان.
میرویس یاسینی

>>>   خودت خوب و قوی باش!!!، وطنفروشی و چپاول مکن، همه دنیا بشمول پاکستان "اصلاح ناپذیر" خوب خوب میشود!!!
جان کری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است