ورزش افغانستان در حال فروپاشی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۵/۱۲/۷ کد خبر: 129534 منبع: پرینت

حمله‌ لالی حمیدزی و عبیدالله باركزي بالاي فدراسيون فوتبال افغانستان بخاطر تعيين بچه لالي در اين سمت نهايت ضعف مان را نشان می‌دهد.

زمانيكه لالي با ساز و برگ نظامي خود وارد فدراسيون فوتبال مي شود به مسوولين فدراسيون واضح مي گويد: سال ها يك تاجيك ریيس بود ما ديگر نمي گذاریم كه بار دیگر يك تاجيك ریيس فدراسيون شود، زورگويی های اخیر نشان مي دهد كه ارگ و شورای امنیت با حمایت از گروه های تندرو قومی مي خواهند حضور اقوام دیگر را در اداره های دولتی محدود کنند.

اگر بجاي افراد ملاتره خيل يكي از فرماندهان شمالي يا از وكلای ما رنجر پوليس را به آتش می‌کشید، گارنيزون کابل تمامی نیرویش را برای بازداشت و شکنجه‌اش بسیج می‌کرد. گارنیزیون کابل که بیشتر به سپاه قومی غلزایی ها شباهت دارد، از بدو تاسیس فقط در سرکوب تحرکات و اعتراض های غیر پشتون ها از خود کارنامه نشان داده است. درحالیکه در مهار کردن رخدادهای امنیتی ناکام مطلق بوده است.

اگر شما از ریاست یک تاجیک در فدراسیون فوتبال شاکی هستید، چند تاجیک در کریکت بورد افغانستان یا هم تیم کرکت کشور حضور دارند؟

حامد رهگذر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در افغانستان پس از مجاهدین، همه چیز در حال فروپاشی است!!!!

>>>   گپ حق را گفته! سالها کارگر و کرام الدین و اغبر و پنجشیری ها جز فساد کاری نتانستند حالی چند سالی هم به پشتونها ایلا کنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است