در پاسخ به زاخیلوال سفیر افغانستان در اسلام آباد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۵/۱۲/۷ کد خبر: 129559 منبع: پرینت

ایشان گفته اند که بعد از حمله تروریستی در زیارت لعل شهباز قلندر در کابل بوده و از این رو حرف من که گفته ام فوج پاکستان ایشان را احضار کرده بی اساس است.

تصریح می نمایم که فوج پاکستان دوبار سفارت افغانستان را احضار کرده است. اول بعد از حمله لاهور که در ان شخص زاخیلوال به مقر اردو در راولپندی خواسته شد و قرار معلومات من جلسه نزدیک به سه ساعت دوام کرد و دوم بعد از حمله در ایالت سند که در آن موقع زاخیلوال در کابل بود و به عوض شان معاون سفیر به روالپندی احضار شد.

به جای زاخیلوال هر کس دیگر که می بود من این اعتراض را می کردم که هیچ دیپلمات نباید به مرکز نظامی احضار گردد. باید اعتراض و پروتیست کند و نرود. حالا اگر زاخیلوال نبود و کدام نفر پنجشیروال و یا شمالی وال هم می بود من همین اعتراض و انتقاد را می کردم ِ؟!

این حق را دارم و بخود محفوظ می دارم که به دفاع از کشورم بر کار غلط منسوبین دولت اعتراض نمایم. برای اثبات حرفم هر نوع ثبوتی که محکمه نیاز داشته باشد در اختیار دارم. برای این آقا آسانترین دفاع این است که مساله را قومی بسازد و بعد در عقب ادبیات پر تعفن و پر تعصب قومی خودش را پنهان کند.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این حق را داری اما این حق را هیچکس ندارد که وقتی از ریاست دور شد شش ملیون دالر پول اپراتیفی را هم باخود ببرد
ر

>>>   تمام اتباع که در یک مملکت زندگی میکنند حق دارند خوب را از بد تفکیک کرده و در صورت عاجز بودن دولت اقدام نماید. به دولت که حق خیانت راداده که از دگران حق دفاع را سلب کرده؟ کوچک ترین و فقیر ترین و عاجز ترین اتباع یک کشور حق دارد که بر علیه خیانت استادگی نماید ولو اگر تنها هم باشد تا از کشیدن عذاب وژدان نجات پیدا کند. این حق تمام اتباع یک مملکت است. چه کارمند باشد جه کارگر چه در ادارت وجود داشته باشد چه بازنشسته شده باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است