سعودی ها با رقص به مقابله با کنفرانس فلسطین رفتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۹۵/۱۲/۸ کد خبر: 129612 منبع: پرینت

یک تحلیلگر عراقی روز شنبه در یادداشتی که رسانه های عراقی آن را منتشر کرده اند، به برنامه 'آراب ایدل' (استعدادهای عربی) کانال MBC سعودی اشاره کرد و نوشت: سعودی ها در واکنش به کنفرانس فلسطین در تهران و برای تضعیف محور مقاومت، تلاش دارند از رقص و آواز بهره بگیرند.

'باسم العوادی' در یادداشت خود نوشته است، ایران هفته گذشته با کنفرانسی با حضور 80 کشور به دفاع از آرمان های فلسطین پرداخت و در مقابل سعودی ها در برنامه تلویزیونی آراب ایدل به صورت حساب شده تلاش کرده اند مساله مقاومت را در منطقه بزعم خود حل کنند.

در برنامه MBC دو جوان فلسطینی و یک یمنی مطرح شده اند که العوادی آن را حساب شده توصیف کرده و نوشته است: برنامه دیشب را دیدم، یک تبلیغات حساب شده به نفع شکست خوردگانی مانند عبد ربه منصور هادی رئیس فراری یمن و محمود عباس رئیس دولت فلسطینی بود.

وی اضافه کرده که این برنامه تلاش دارد افکار عمومی عرب را اقناع کند که با مقاومت و ایثار نمی توان اسرائیل را از بین برد ، بلکه با رقص و خوانندگی و ...
العوادی در برداشت خود از برنامه ام بی سی ، گفت یکی دیگر از اهداف این برنامه تحت الشعاع قرار دادن کشتار مردم یمن و کودکان این کشور است.

وی، هنر را اگر برای هنر باشد، مهم و با ارزش خواند، اما گفت که میان هنری که برای مقاومت و در جهت آن باشد، با هنری که می خواهد مقاومت را مهار کند، فرق زیادی وجود دارد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است