قتل یک فرمانده محلی و سربازانش در جوزجان
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۵    ۱۳۹۵/۱۲/۸ کد خبر: 129632 منبع: پرینت

افراد داعش یک فرمانده پولیس را به همراه همسر و 9 تن از افراد تحت امرش را در ولایت جوزجان به قتل رساندند.

به نقل از میترا، فرمانده شاه محمود در منطقه درزاب هنگام خروج از نماز جمعه به همراه افرادش هدف تیراندازی افراد وابسته به داعش قرار گرفتند.

گفته می شود که پس از این تیراندازی درگیری میان مهاجمان و نیروهای امنیتی آغاز شد و تا روز بعد ادامه داشت اما از تلفات احتمالی آن در روستای سردره، درزاب گزارشی منتشر نشده است.

یک مقام محلی گفته است که در این درگیری طالبان در کنار افراد وابسته به داعش با نیروهای امنیتی درگیر شده اند.

مقامات محلی همچنین از کابل درخواست کمک کرده اند تا عملیات گسترده علیه شورشیان در درزاب راه اندازی شود ولی پذیرش این درخواست به بهبودی وضعیت هوا معطل شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالب و داعش فرقی بین انها وجود ندارد هردو از یک اخور اب میخورند و از یک مرجعه دستور برایشان داده میشود تنها فرق داعش و طالب در کشور ما پرچم سیاه و سفید انها است که با خود حمل میکنند طالب و داعش نامگذاری شده پاکستان بالای اجیران شان است که در افغانستان بنفع پاکستان قتل وکشتار و انتحار وانفجار را بدستور ای اس ای و نظامیان پاکستان انجام میدهند در ظاهر طالب بر ضد داعش و داعش بر ضد طالبان حرف و حدیث عوام فریبانه میگویند اما در جای که یکی ازین دو در مقابل نیرو های دولتی کشور ما ضعیف و ناتوان باشند یکی بکمک دیگر شان میرسند چنانیکه بگفته یکی از مقام های محلی منطقه درزاب ولایت جوز جان طالبان بکمک رفیقانشان پرچم بدست داعش شتافته اند و هردو در مقابل نیرو های کشور ما جنگ کردند .

>>>   کی دروغ میگوید؟!
رحمت الله ترکستانی فرمانده پولیس جوزجان: برای سرکوب هراس افگنان در درزاب نیرو های کافی وجود دارد و حملات طالبان دفع میشود.
حلیمه صدف عضو شورای ولایتی جوزجان: ولسوالی درزاب ولایت جوزجان از چهار جناح از سوی طالبان محاصره شده و طیاره های نظامی بدون بمباران بر مواضع این گروه دوباره بر می گردند.
مردم: درزاب از چندین روز بدینطرف از سوی طالبان محاصره شده است و حکومت محلی نه تنها نیروی کمکی برای سرکوب دشمن به درزاب فرستاده بلکه عساکر موجود در این ولسوالی را نیز حمایت نکرده است.

>>>   این دوستم وافرادکله خامش باز چرا گپهای کته کته میگوید ودولت کابل را به خاطر موضوع ایشچی تهدید میکند،اینها خانه ای خودرا که جوزجان وفاریاب است آرام کرده نمیتواند،والی ها ورهبری هردو ولایت هم از افراد دوستم استند. اینها که گپ از صدها هزار افرادی مسلح میزند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است