امرالله صالح با ارگ به توافق رسیده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۷    ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ کد خبر: 130354 منبع: پرینت

یکماه قبل یکی از نزدیکان آقای صالح برایم گفت، دلیل نپذیرفتن کرسی وزیر دولت در امور تعینات اردو و پولیس از سوی آقای صالح پیش فرضیات و خط کشی های اشرف غنی است.

حالا که صالح صاحب این کرسی را پذیرفته است حتما به یک توافقی با تیم ارگ و سپیدار رسیده است.

اینکه ریاست اجرایی می گوید پست آقای صالح جنبه اجرایی ندارد فقط یک حرف است.

طارق مرزبان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امرالله صالح میخواهد ازین پست منفعت پولی برای مصارف حزبی اش استفاده کند دوم اینکه از صلاحیت خود نام نشان کسب کندوعوام فریب کند سوم اینکه این طایفه همه بخاطر قدرت کارمیکنند نه بخاطر اهداف بزرگان شان به فروش رهبران خود معترف اند صالح خو یک بچه است .م.ا.کابل

>>>   درین کشور داعشی وجود ندارد۰ همین اوغان ها یا پشتونها هستند که گاهی طالب میشوند، و گاهی گلبیدینی، گاهی داعشی، و حتی گاهی جنایتکاران خلقی و نجیبی ویا فاشیست های اوغان ملیتی میشوند۰ تمام این وحشت و کشتار ها را همین اوغان ها میکنند، فقط به اشکال مختلف، و فقط همین اوغان ها۰ رهبر های اینها همه یکی هستند، یعنی همه اوغان هستند و باهم وجه مشترک دارند که به اساس همن پختونی خود باهم همبستگی و همکاری میکنند.... بر آن رهبران غیر پشتون که با وجود دانستن تمام این حقایق هنوز هم سر خم و خاموش هستند و حتی با گرفتن چند مقام نمایشی از این فاشیست ها دفاع میکنند۰

>>>   سلام هموطن عزیز مرز بان صاحب!شما فکر می کنید ,تیم فاشیزم در این کار صادق است؟ ابدا ,اگر اصلاحات کند چرا افراد شناخته شده نه خوشنام نظامی را در راس وزارت دفاع,داخله وامنیت منسوب کرد؟ وچرا یک اداره موازی تشکیل بدهد؟ اگر اصلاحات کند,بدون تعصب افراد بیکاره خاین را بیکار وبه سارنوالی معرفی کند که تاحال نکرده . ظیا مسعود در راس اداره به نام اصلاحات و حکو مت داری خوب منصوب است , چی صلاحیتی دارد؟این همه فریب اشکار است, این شخص را فقط بد نامی در قبال خاهد بود.

>>>   سلام هموطن عزیز مرز بان صاحب!شما فکر می کنید ,تیم فاشیزم در این کار صادق است؟ ابدا ,اگر. اصلاحات کند چرا افراد شناخته شده نه خوشنام نظامی را در راس وزارت دفاع,داخله وامنیت منسوب کرد؟ وچرا یک اداره موازی تشکیل بدهد؟ اگر اصلاحات کند,بدون تعصب افراد بیکاره خاین را بیکار وبه سارنوالی معرفی کند که تاحال نکرده . ظیا مسعود در راس اداره به نام اصلاحات و حکو مت داری خوب منصوب است , چی صلاحیتی دارد؟این همه فریب اشکار است, این شخص را فقط بد نامی در قبال خاهد بود.

>>>   محافظه کارهای بی خاصیت تنها از تبار مایند.

>>>   دقت بفرماييد لطفن !
در گزارش فرانس پرس آمده است كه مهاجمان در دهليزهاي شفاخانه ٤٠٠بستر ارتش ، شعار "زنده باد طالبان" را به زبان پشتو تكرار ميكردند...
آيا اين رويداد نمي تواند مصدق اين ادعا باشد كه "داعشي در افغانستان وجود ندارد و نامِ داعش، سرپوشي است بر
جنايات نابخشودني طالبان" ؟

>>>   آن هاى كه دنبال معامله گران شوراى نظار و جمعيت اسلامى مى روند يا ... اند و يا .... . اين دو ساختار تاجيكان را تباه كرد.

>>>   همين معامله گران كى ها اند ، عبدالله ، صالح ، قانونى ، مارشال، ضيا ، بسم الله و صد ها تن ديگر

>>>   مداحان و بلی گویان دولتی!
در نظام قبیله سالار کنونی، افزود بر معاونین رئیس جمهور، دهها مشاور، وزیر، معین، جنرال، قوماندان، والی، رئیس، مدیر و آمر از اقوام غیرپشتون در ارگان های مختلف دولتی کار می کنند؛ اما هیچ یک از اینها نه در «مراجع تصمیم گیری» قرار دارند و نه «صلاحیت اجرائیوی»؛ و در بسا موارد نه «استقلال فکری» و نه «دغدغه هویتی - زبانی»...
اینها پایه های نظام را تشکیل می دهند و در خدمت نظام قرار دارند... اما در بدل، از امتیاز چوکی، معاش، موتر، دفتر، سکرتر ووو استفاده می کنند و گوش به فرمان تیم غنی - اتمر اند!
اینها بصورت انفرادی یا تعهدات شخصی بالا کشیده می شوند تا روپوشی باشند برای نشان دادن «مشارکت قومی» و «وحدت ملی» در مقابل انتقاد های «متمرکز بودن نظام» و «تکقومی بودن قدرت» بر رخ مردم و جامعه جهانی؛ در حالیکه «مداحان و بلی گویانی» بیش نبوده و در نهایت به هیچ چیز دیگری به جز از پر کردن جیب خود و تقرر دوستان و اقارب خود فکر نمی کنند...
اگر استثنا های وجود دارد و من نمی دانم، دوستان به بزرگواری خود ببخشایند!

>>>   این خرد باخته گان بی عرضه در پیشگاه مردم وتاریخ چه پاسخ خواهند داشت ؟

>>>   Jalil Wafa
فقط بخاطر موقف دو روزه خود تاریخ هزار ساله را سیا میکنند. وقتی صف بندی و انتخابات ان پهلوی را انتخاب میکنند که چوکی معاونیت اول و دوم برایش داده شود مردم گوسفندی هم نظر به چهره این شخص رای باران میکنند... حالا وظیفه اش است بخاطر هویت طرف داران خود که از برکت این ها ان مقام رسیده یک حرف هم به زبان خود اشکارا بیان کرده نمیتواند.

>>>   Salehzadh
هر وزير، وكيل، والي ي كه از پنجشير تعين ميشود، براي خدا قران پير پيشوا به ما پنجشيري ها ارتباط شان نتين، اينها مزدوران امريكا هستند نه رهبران ما. ما يك رهبر داشتيم كه سر شرق و غرب اش خبر نبود و زماني هم از دنيا رفت در اسمان ستاره نداشت و در زمين بوريا.

>>>   صالح آنقدر ارزش ندارد که غنی به او ضرورت داشته باشد خواسته باشد فردا اورابه سارنوالی می سپارد تا جواب دزدی هایش رابدهد شش ملیون دالر پول شرکت سهامی پنجشیر وردک راچرابرد؟؟

>>>   سلام.عکس.ازدایکندی.بفریستیت

>>>   طالب پروران حکومتی عامل و مسول این جنایات اند هر آن ممکن است این جنایات سازمان یافته در هر کجایی انجام شود.

>>>   همه چوکی طلب اند
ادعای وزن دوستی و... دروغ محضه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است