تاثیر مسابقات سنگاپور و ویتنام در رده بندی جدول فیفا
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۱    ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ کد خبر: 130388 منبع: پرینت

تاثیر مسابقات مقابل سنگاپور و ویتنام روی رده بندی تیم ملی در جدول فیفا.

فوتبالنامه گزارش می دهد که افغانستان روز 3 حمل 96 در برابر سنگاپور مسابقه دوستانه دارد و سپس روز 8 حمل 96 اولین مسابقه اش در مقدماتی جام ملت های آسیا را مقابل ویتنام برگزار می کند اما نتیجه این دو مسابقه روی صعود تیم ملی در رده بندی فیفا اثرات زیاد دارد. در زیر سناریوهای متعدد ذکر شده و هر چند تعداد امتیازات یقینی است اما جایگاه تیم ملی یقینی نیست زیرا این مورد به صعود و سقوط دیگر تیم ها نیز وابسته است که به مانند افغانستان در این ماه مسابقه دارند.

در صورت پیروزی مقابل سنگاپور و ویتنام: تیم ملی افغانستان صاحب 216 امتیاز خواهد شد و تا رده های 140 رده بندی فیفا صعود خواهد کرد.

در صورت پیروزی مقابل ویتنام و تساوی مقابل سنگاپور: امتیازات افغانستان به 199 خواهد رسید و جایگاه آن حدودا 145 خواهد بود.

در صورت پیروزی مقابل ویتنام و شکست مقابل سنگاپور: تیم ملی صاحب 190 ا متیاز خواهد شد. جایگاه تیم ملی حدود 147 خواهد بود.

در صورت تساوی مقابل هم سنگاپور و هم ویتنام: تیم ملی شاهد سقوط شدیدی خواهد شد و امتیازات افغانستان از 170 به 144 خواهد رسید. در این حالت، جایگاه تیم ملی به زیر جایگاه 162 سقوط خواهد کرد.

در صورت پیروزی مقابل سنگاپور و شکست مقابل ویتنام: تیم ملی 134 امتیاز خواهد داشت و جایگاهی در حدود 164.

در صورت شکست مقابل سنگاپور و ویتنام: تیم ملی سقوط بی سابقه ای خواهد کرد و امتیازات افغانستان به 109 خواهد رسید و جایگاه آن در حدود رتبه 178 خواهد بود.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قسم به سر( شربت گل) که اگر افغانستان در مقابل ویتنام و سنگاپور ببازد،جدول رتبه بندی فیفا را در اطاق ام سرچپه نصب خواهم کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است