7 مجروح نظامی در بازی های شکست ناپذیر کانادا
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ کد خبر: 130528 منبع: پرینت

هفت تن از نظامیان آسیب دیده در میدان های نبرد برای شرکت در بازی های شکست ناپذیر برای سربازان مجروح به کانادا دعوت شدند.

به نقل از میوند، سفارت کانادا در کابل می گوید این نظامیان ارتش و پولیس که شمارشان به هفت تن می رسد، با خانواده های شان در یک سفر به تورنتو می روند و در بازی های شکست ناپذیر برای سربازان مجروح شرکت خواهند کرد.

دور سوم بازی های انویکتس در ماه سپتامبر سال 2017 میلادی در تورنتوی کانادا برگزار می شود و هفت سرباز آسیب دیده افغانستان نیز به این بازی ها دعوت شده اند.

مایکل برنز، رییس اجرایی بازی های انویکتس می گوید که برای نیروهای دفاعی افغانستان، حکومت افغانستان و مردم این کشور یک فرصت بزرگ است که نشان دهند جان فشانی هایشان در امر مبارزه با دهشت افکنی فراموش نمی شود، نیاز است تا در اینجا و سراسر جهان برنامه هایی مثل بازی های شکست ناپذیر برای سربازان مجروح به هدف حمایت از بهبود وضعیت صحی این نظامیان راه اندازی شود.

نهادهای امنیتی و دفاعی می گویند، شرکت سربازان افغانستان در این بازی ها می تواند بیانگر ارج گذاری جهان از مبارزه سربازان در خط مقدم جنگ با تروریزم جهانی باشد.

در این بازی ها که از سوی حکومت کانادا راه اندازی می شود، 550 سرباز آسیب دیده از کشورهای مختلف شرکت می کنند و در بازی های مختلف به رقابت می پردازند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا کند که مقامات خویش و اقارب سالم خود را نفرستد زخمیهای بیچاره را کی در فکرش است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است