احتمالا انتخابات سال آینده هم برگزار نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۶    ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ کد خبر: 130602 منبع: پرینت

کمیسیون انتخابات اعلام زمان برگزاری انتخابات شورای ملی و شوراهای ولسوالی‌ها را وابسته به تأمین هزینه انتخابات و برقی شدن این روند می‌داند.

امام محمد وریماچ، رییس دبیرخانه کمیسیون انتخابات می گوید که ماه نوامبر برای برگزاری انتخابات درنظر گرفته شده است، اما اگر مشورت‌ها درباره برقی شدن انتخابات طولانی شود، این مسأله می‌تواند یک چالش باشد و ما نتوانیم انتخابات را در این زمان برگزار کنیم.

رهبران حکومت و اعضای کمیسیون انتخابات از یک ماه بدین سو، با نمایندگان کشورهای کمک کننده در باره برقی ساختن انتخابات و تأمین هزینه این انتخابات رایزنی می‌کنند اما هنوز هم جامعه جهانی به پرداخت هزینه انتخابات شورای ملی و شوراهای ولسوالی‌ها چراغ سبز نشان نداده است.

رییس دبیرخانه کمیسیون انتخابات در واکنش به انتقادها درباره دوباره گماشته شدن ذبیح الله وگری به حیث رییس دفتر ولایتی این کمیسیون در ولایت ننگرهار گفته است که آقای ذبیح الله بنابر مشکلاتی که داشته است، تبدیل شده است و کمیسیون اراده به اصلاحات دارد، بزودی تمامی کارمندان این کمیسیون ارزیابی می‌شوند و نظر به کارکردشان، درباره آنان تصمیم گرفته خواهد شد.

پیش از این معاون کمیسیون انتخابات گفته بود که جامعه جهانی و حکومت افغانستان کمک‌های مالی شان را با روند انتخابات، به برگزاری انتخابات شفاف مشروط کرده‌اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   انتخابات ریاست جمهوری ،پارلمان،شوراهای ولسوالی،همه یکجا دایر خواهد شد.
زیرا جامعه بین المللی آنقدر پول ندارد که به هر انتخابات جداگانه پول بپردازد.
منتهی کمیسیون شکایات انتخاباتی جنجال هایش زیادتر خواهد شد.
زیرا اگر وکیلی که کاندید است،برای شکایت به کمیسیون شکایات انتخاباتی مراجعه کند،رییس کمیسیون خواهد گفت که مه هنوز جنجال تقلب کاندید های ریاست جمهوری را خلاص نکردیم،تو آمدی که در حق تو تقلب شده است.
برو بانی ما ببادر!

>>>   انتخابات " منتخابات" را دیگر بخواب هم نمی بینید!!! بیغم باشید! ع و غ و تمام دار و دسته انها + امریکا به انتخابات عقیده ندارند. آنها برای بربادی افغانستان کمر بسته اند و با جدیت مصروف این وظیفه ننامقدس اند!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است