خوش‌گذرانی های ترامپ دردسرساز شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۵    ۱۳۹۶/۱/۲ کد خبر: 130719 منبع: پرینت

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، به خوشگذرانی و تفریح عادت دارد و حتی پس از ورود به کاخ سفید هم دست از شیوه زندگی اشرافی خود برنداشته است.

آماری رسمی درمورد چگونه سپری شدن دوران ریاست جمهوری ترامپ از روز تحلیف وی جمع‌آوری شده است که نشان می‌دهد وی 15 درصد از این مدت کوتاه ریاست جمهوری را در املاک شخصی و در حال انجام تفریحات معمول خود سپری کرده است.

ایندیپندنت در این باره نوشت: 186 ساعت کاری ترامپ، خارج از کاخ سفید و اغلب در عمارت مجلل "مارالاگو" در سواحل فلوریدا سپری شده است. وی در استراحتگاه اعیانی خود میزبان مهمانان عالی‌رتبه‌ای از دیگر کشورهای جهان بوده و برنامه بازی گلف خود را همانند گذشته دنبال کرده است. وی حتی هفته گذشته در باشگاه گلف خود، واقع در شمال ویریجینیا، با اعضای کابینه‌اش دیدار کرد.

در این آمارگیری ملاقات "شی جینگ‌پینگ"، رئیس جمهور چین، با ترامپ که قرار است 6 و 7 آوریل در عمارت مارالاگو صورت بگیرد، درنظر گرفته نشده است. اگر این دیدار دوستانه و غیررسمی را نیز که خارج از کاخ سفید انجام می‌شود در نظر بگیریم، بر ساعات غیبت ترامپ در سمت ریاست جمهوری آمریکا افزوده خواهد شد.

حضور رییس جمهور آمریکا در املاک شخصی‌اش موجب استقبال گسترده ثروتمندان برای اقامت در هتل، رستوران و دیگر مراکز تفریحی تحت مالکیت وی شده که این موضوع سود مالی بسیاری برای ترامپ به ارمغان آورده است. به عنوان مثال اندکی پس از ورود ترامپ به کاخ سفید، حق عضویت در عمارت مارالاگو دو برابر شده و به 200 هزار دالر در سال رسید.

عمارت مارالاگو به واسطه میزبانی از سران سیاسی کشورهای جهان – که همگی از سوی ترامپ دعوت شده بودند- به قدری مشهور شده که جستجوی نام "مارالاگو" در اینترنت به شدت افزایش یافته است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است