پاکستان صادقانه در کنار آمریکا و انگلیس ماند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۵    ۱۳۹۶/۱/۴ کد خبر: 130802 منبع: پرینت

انگلیسی ها اینقدر ساده نیستند که ندانند پاکستانی ها چه می کنند. کل جریان را نظارت دارند و می بینند.
به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عبدالودود پیمان، عضو مجلس نمایندگان، عملیات پاکستان را سرچشمه فقط افکار خودش نمی داند و می گوید: پاکستان در این پروسه و پروژه تنها نیست، روزی که انگلیس ها خواستند به قاره هند بروند، قراردادی میان هند و پاکستان به امضا رساند. از اینجا، پاکستان یک گارنیزون انگلیسی در منطقه است همانطور که اسراییل در کشورهای عربی است.

وی افزود: انگلیسی ها اینقدر ساده نیستند که ندانند پاکستانی ها چه می کنند. کل جریان را نظارت دارند و می بینند. ولی در پشت پرده برخی تحلیلگران ما در رسانه ها می گویند که پاکستان زیر فشار است. اما باید بدانیم که این فشار نیست بلکه پروژه مشترک است. از زمان ظهور طالبان تا به امروز انگلیس و آمریکا در این پروژه دخیل هستند.

پیمان گفت: شاهد هستیم که بوش در شبی که خواست در افغانستان مداخله کند، به طور علنی به پاکستان گفت که جهت خود را به روشنی به ما نشان بده که با ما هستی یا با ما نیستی و پاکستانی ها هم صادقانه عمل کرد و تا کنون در رکاب آمریکایی ها بودند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دولتمردان پاکستان و نظامیان و استخبارات انکشور در چغلی و غلامی بکشور های که برایشان پول بدهد اماده و تیار هستند واینکار را از ظهور پاکستان تا امروز انجام داده اند و در اینده هم انجام خواهند دادند و ازین کار شان شرم هم ندارند .

>>>   خراسان
و افغانستان را با هم بنويسيد !
چرا نمى نويسيد؟
از كى و از چى مى ترسيد؟ ايا خراسان يك هزارو پنجصد سال نام اين خطه باستانى نبود؟
ايا افتخارات تاريخى ما در قبل از دوصد سال به بيشتر ان در زير چتر خراسان رقم نخورد؟
ايا خراسان نام قومى است؟
همينكه نام اين كشور را افغانستان مى ناميد به اندازه كافى امتياز داده ايد. نام خراسان را ناديده گرفتن در واقع ذبون بودن است.
خراسان همه را در برمى گيرد ، يك عده فاشيست را كه با اين نام حساسيت دارند نا ديده بگيريد چون انها جز خود و منافع خود هيچ چيزى را تحمل نمى كنند.

>>>   اقای پیمان تا یک اندازه به صواب نزدیک تر اند وهمین که بیان داشته اند طالب واخوانش یک پروژه ای خارجی وپاکستانی ها حافظ منافع دیگران در منطقه میباشند اما از عمق روابط پاکستان با خارج سطحی نگریسته وموضوع را انطوری که است بیان نداشته اند مداخله وتسلط خارجی ها به پاکستان وافغانستان خلاصه نمی گردد کمتر ملت وکشوری در جهان یافت میشود که از مداخلات انها ودست اندازی های مداوم شان در امان باشند حتی کانادا واسترالیا والمان وجاپان هنوز هم محکوم اراده ای انها بوده تعداد قابل ملاحظه ای عساکر ونفوذ سیاسی انها درینجا ها محسوس میگردد
یگان مناطقی هم که بخواهند نفس ازادتر بکشند انواع بلا ها وتحریم ها وتصدیر وایجادتروریست های از قبل تعبیه دیده را به استقبال شان گسیل میدارند تا کسی نتواند ازاد بی اندیشد وتصمیم بگیردودرین راستا اگر ارزش ها ومسایل مومن به شان از قبیل دموکراسی وحقوق بشر وانتخابات ومبارزه ای دروغین علیه تروریزم ومواد مخدر و... خدشه دار گردیده ومتاثر شود از انجای که این همه ابزار ووسیله برای رسیدن به هدف استعمار واستثمار جهان است واین هدف بزرگ همه وسایل را توجیه مینماید ازین رو هرگاه د پموکراسی را بد نام میسازند ومواد مخدر را برای اهداف تجاری خود استقاده مینمایند وتروریزم رابخاطر تضعیف حریف های سیاسی واقتصادی خود استفاده مینمایند وبرای اودن عناصر مطلوب شان چون کرزی وغنی وعبدالله به ارای پاک ملت وانتباهات ملت ار دموکراسی بازی مبنمایند وهمه را به باد استهزا میگیرندازینرو پاکستان کوچکتر از انست که خارجی ها انها را در نظر داشته باشند ویا درمورد انها وقت ضایع نمایند چون انها عمال تابع ومنقاد صد در صد وهشتاد در صد وپنجاه وچهل درصد و... دارند که پاکستان از مجموعه های اولی محسوب میشود
شیخ علی بلخابی سرپلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است