واکنش روسیه به اظهارات جنرال آمریکایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۰    ۱۳۹۶/۱/۵ کد خبر: 130845 منبع: پرینت

مقام‌های روسی اتهامات فرمانده ناتو را مبنی بر این که طالبان را به منظور تضعیف نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان کمک می‌کند، رد کردند.

بر بنیاد گزارش "د گلف تودی" ضمیر کابلوف، نماینده روسیه برای افغانستان در گفتگو با رسانه‌ روسی اتهامات فرمانده ناتو را نادرست خواند و گفته است که بارها گفته ایم، ادعای توجیه شکست نظامیان و سیاستمداران امریکا در افغانستان یک طرح ساخته شده است که هیچ توضیحی ندارد.

جنرال کورتیس سکپروتی، فرمانده امریکایی ناتو برای اروپا، سه شنبه گذشته به قانونگذاران در واشنگتن گفته بود که او خود شاهد نفوذ روسیه در بسیاری از مناطق و بویژه در افغانستان بوده است.

قابل ذکر است که جنرال نکلسون، فرمانده عمومی نظامیان امریکایی و ناتو در افغانستان نیز گفته بود که روسیه طالبان را به منظور شکست ناتو دلگرم می‌کند و به کارش پوشش دیپلوماتیک می‌دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   أصلا اشتباه ديپلوماتيك را اقاي كابولوف انجام داد كه در اولين مصاحبه خود در اين مورد توضح نداد و بشكل مبهم در مورد اظهار نظر نمود .
از مصاحبه كابولوف مقامات كابل و طرفداران حكومت بوش و اوباما موضوع را طوري استفاده مي نمايند كه روسيه را در يك جنك نيابتي به افغانستان مي كشانند .
بايد گفت كه اين از طريق طالب وداعش كه هردو طالب اند يك بار دير كشور ما را ميدان جن خواهد نمود
فايق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است