اشرف غنی شهامت اعلام آمار تلفات جنگ را ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۶/۱/۶ کد خبر: 130881 منبع: پرینت

در دوره حکومت وحدت ملی آیا طالبان تقویت شده اند که ما این همه بحران امنیتی داریم؟ یا اتفاق هایی در درون ساختار های دفاعی افتاده و در نوع مدیریت اتفاق هایی آمده است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، آصف آشنا، فعال مدنی گفت: امروز نه آقای غنی این شهامت را دارد که رقم تلفات را اعلام کند و مشاور و رییس شورای امنیت و رییس اجرایی شهامت اعلام ارقام تلفات را دارد.

آشنا می گوید: مسوولین به جای ستایش بیایند و مسوولیت هایشان را درست انجام بدهند و تعهد سیاسی شان را در قبال سربازانی که هفته ها در محاصره اند و در بدترین وضعیت می گویند ما را نجات دهید، انجام دهند. مسوولین در اجرای درست مسوولیت و با اجتناب از بازی های سیاسی درون ساختارها و نهادهای امنیتی وضعیت را به گونه ای مدیریت کنند که آمار تلفات نیروهای دفاعی از این حد وحشتناک بالاتر نرود.

وی می گوید:سوال این است و سوال برانگیز است که در دوره حکومت وحدت ملی آیا طالبان تقویت شده اند که ما این همه بحران امنیتی داریم؟ یا اتفاق هایی در درون ساختار های دفاعی افتاده و در نوع مدیریت اتفاق هایی آمده است؟

آشنا، توضیح رهبران و مدیران را که خارج شدن نیروهای خارجی سبب تضعیف شده را تنها یک توجیح می داند و بیان می کند: بحرانی که در امنیت هست به چگونگی اعمال و اجرای پروسه انتقال مسوولیت های امنیتی برمی گردد. چه کسانی پروژه انتقال مسوولیت های امنیتی را بسیار سیاسی و شتاب زده به اجرا گذاشتند و ولایت به ولایت سفر رفتند و پرچم ها را بالا و پایین آوردند؟ و شعارهای دروغ و مفت تحویل مردم داد و بر سینه خود زد که ما امروز آماده ایم که مسوولیت تامین امنیت سرزمین مان را خودمان به عهده بگیریم.!

این فعال مدنی افزود: سیاسیون به جای صحبت های عوام فریبانه بیایند و صادقانه مسولیت هایشان را اجرا کنند. مردم خود برای داوری به حافظه شان رجوع می کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید ګفت این دلاک های مدنی بدون از اینکه تمام اوقات لباس زنانه ببوشد و در سرک ها ازادی ګفته برهنه بګردد و از اعمال همجنس بازی دفاع نماید
این حق این را ندارد که در مقابل اعضای بلند رتبه چیزی بګویند اګر وطن را زیاد دوست دارند باید سال یک باربه جبهات بروند که برایشان معلوم شود یک نان چند فطیر است همه اینها جاسوسان چشم خم کشور های کفار هستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است