مردم از ازوضاع امنیتی کابل در حیرت رفته اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۵    ۱۳۹۶/۱/۷ کد خبر: 130929 منبع: پرینت

حمله در کابل به شفاخانه چهارصدبستر کابل چهل کشته و بیش ازنود زخمی برجای گذاشت. داعش مسوولیت آن را بر عهده گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فیض الله جلال استاد دانشگاه، در برنامه «فراخبر» گفت: مشخص نیست که ارگان های امنیتی، کشفی و استخباراتی ما چه می کنند؟ این همه پول که در راستای مسایل امنیتی مصرف می شود به کجا می روند که نمی توانند جلو چند هراس افکن پابرهنه را بگیرند؟

وی افزود: آنها با موفقیت در هر جایی از افغانستان و از همه مهمتر در پایتخت که اینهمه تدابیر امنیتی وجود دارد، نفوذ می کنند و عملیات خود را انجام می دهند. آیا این جای تعجب ندارد؟

جلال گفت: از اینجا است که در می یابیم که این هراس افکنان با اعضای مهم دولت، کسانی که ما و شما ماه ها نمی توانیم آنها را ببینیم در ارتباط هستند وگرنه آنها چطور می توانند در چهارصد بستر راه یابند؟

استاد دانشگاه، ادامه داد: در مجموع این اوضاع و ازیاد روز بروز آن هم مردم را و هم بسیاری از سیاسیون و نخبگان کشور را در حیرت فروبرده است. و از همه مهمتر اردوی ملی که انگیزه بسیار خوبی داشند، روز بروز با انگیزه ای ضعیف تر می شوند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   استاد محترم وقتیکه وزیر دفاع خواب برده باشد و ریس عمومی امنیت ملی شخص غیر مسلکی ناتوان بیکاره ویک مهندس باشد ووزیر داخله یک شخص غیر مسلکی ناتوان در کار وزارت داخله تعین ومقرر گردیده باشند و با وصف ضعف وناتوانایی شان در کار امنیت کشور حامی شان شخص ریس جمهور و ریس اجرایی باشد و مکافات و مجازات درین دولت وجود نداشته باشد روز تا روز امنیت کشور و مردم خواهی نخواهی بطرف خرابی میرود مقصر اصلی در نبود تامین امنیت کشور ما در قدم اول شخص ریس جمهور غنی منحیث ریس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح و در قدم دوم شخص ریس اجراییه و به همین ترتیب وزیر دفاع وزیر داخل و ریس امنیت ملی میباشند .

>>>   داعش در سایت اعماق اعلان نمود که ما در افغانستان حضور فزیکی نداریم وهرجنایتی که طالبان اوغانی انجام میدهند بنام ما ختم میشود. بعد نوشته که داعش مربوط کشور های عربی خاورمیانه است. ونیروهای ما درگیر مسایل جهان عرب اند. ودرافغانستان هیچگاهی پایگاه ونفرات ما وجود نداشته وندارد.

>>>   باید این داعش که میخواهد در افغانستان عرض اندام کند را نابود کننداگرنه افغانستان را دیر یا زود
از سوریه و عراق بدتر خواهد کرد همین حالا نامش
همه مردم را به وحشت انداخته هیچ کسی از یک منطقه به منطقه دیگر دل پر رفت امد کرده نمیتواند میترسند در چنگال داعش نیفتند وبه بیرحمی کشته شوند باید پیشروی این بلای خانمانسوز گرفته شود
م.س

>>>   مردم ناحق حیرت میکنند. خود شان این روز را بر خود آورده اند. برای شهید داکتر نجیب الله بد دعا میکردند و مجاهدین دالر و کلدار را میخواستند. خیر خود را از خدا نمیخواستند. خود کرده را نه درد است و نه درمان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است