نتیجه استیضاح سه مقام امنیتی تا دقایقی دیگر
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۸    ۱۳۹۶/۱/۷ کد خبر: 130935 منبع: پرینت

مجلس نمایندگان، عبدالله حبیبی وزیر دفاع ملی، معصوم استانکزی رییس عمومی امنیت ملی و تاج محمد جاهد وزیر داخله را در خصوص ناامنی های اخیر در کابل و رویداد شفاخانه چهارصد بستر به جلسه علنی مجلس احضار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، هرسه مقام امنیتی امروز دوشنبه در صحن علنی مجلس حاضر شده و به سوال های نمایندگان پاسخ دادند و در دفاع از عملکردشان برای نمایندگان توضیحاتی ارایه کردند.

آیا مجلس نمایندگان به پاسخ های این سه مقام امنیتی قانع شدند؟ نمایندگان برای جواب به این سوال، صندوق رای دهی گذاشتند تا نمایندگان بصورت غیر علنی به این سه مقام امنیتی رای بدهند.

نمایندگان مجلس اینک در حال رای دهی هستند و تا دقایقی دیگر نتیجه استیضاح وزیر دفاع ملی، وزیر داخله و رییس امنیت ملی مشخص خواهد شد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برای هرسه آرزوی ناکامی را خواهانم.
ع

>>>   وزیر صاحب دفاع کما فی السابق به خواب شان ادامه خواهند داد برایشان تبریک و به رأی دهنده گانش ننگ
میهن زرغون

>>>   مجلس مسخره و چك چكي!
مافياي پارلمان به منظور دريافت پول هاي قُلمبه و سُلمبه مسوولين كليدي را استيضاح مي كنند تا جيب هاي خودرا پر كنند. از يكطرف استيضاح مي كنند از سوي هم آن هارا در مجلس با چك چك و تملق بدرقه مي كنند. شما مطمين باشيد اين سه عضو كليدي سكتور امنيتي راي اعتماد خواهند گرفت و خوشحال به كرسي هاي شان برخواهند گشت. حتا اگر كشور در آتش و خون بسوزد اين مجلس فاسد خم به ابرو نمي آورند.
حرمت نماينده هاي باشرف و پاك حفظ باشد.

>>>   اینها دیگر نمایندگان مردم نیستند !
وزیر سازی طالب و ریئس سازی جاسوس پاکستان
رای اعتماد شان غیر مشروع است ، زیرا از زمان به پایان رسیدن زمان کاری شان مطابق قانون حق ندارند که هیچ سندقانونی را تصویب و به هیچ مقامی رای اعتماد دهند ، اینها وکلای اسبق اند و وزیر طالب و رئیس امنیت جاسوس پاکستانی نیز غیر قانونی وغیر مشروع اند.
رای فروشی یعنی ناموس فروشی!!!!!!
مخاطبان این یادداشت اعضای مجلس نمایندگان اسبق کشوراست :
منظور آنعده از نمایندگان واقعی مردم که هیچ گاهی و درهیچ ازمقطع زمانی با رای واعتماد مردم بازی نکردند و آنرا در برابر امتیازات شخصی و پول نه فروختند نبوده وتنها رای فروش ها و اعتماد فروش ها است .
زمانش رسیده که بی پرده وبدون کنایه باید سخن گفت ، از آغاز دوره اخیر مجلس تاکنون این مجلس به مرکز نمایندگی تجارتی فروش رای واعتماد مردم مبدل شده بود وتعداد کثیری از اعضای مجلس به دکاندارانی مبدل شده اند که هرکه قیمت خرید و امتیازات بیشتر وعده داد رای واعتماد مردم را به آن فروختند و بی شرمانه هر روز عقب دروازه های وزرا به اخاذی گدایی و رشوه گیری از موکلین شان پرداختند وتعدادی مصروف قاچاق مواد مخدر وانسان بودند و زر اندوزی کردند
اعضای مجلس از ولایات شمال کشور ، غرب کشور وشرق کشور که مردم این ولایات مورد حمله وحشیانه طالبان ، کشتار های دسته جمعی و زمین سوزی قرار گرفته اند ، اگر فراموش کرده اند بی غیرت و بی عزت اند و اگر رای شان را و اعتماد مردم را فروختند، ناموس شانرا فروخته اند ، یعنی درتاریخ کشور این گروه بنام ناموس فروش نامشان ثبت خواهد شد.
مردم ما هیچگاهی این دورهء سیاه مجلس ونمایندگان ناموس فروش آن را فراموش نخواهد کرد.
محمداسلم سلیم

>>>   چک چکی های مجلس پس از جیب پوری های شان چنان ذوق زده شده بودند چک چک زده اگر موزیک میبود رقص هم میکردند اگر کمی شهامت و غیرت در شان همین چک چکی ها میبود یک کپه زهر را صدقه سر میکردند نه اینکه چک چک میکردند این اولین باری خیانت و شرمساری اکثریت وکلای تاریخ تیر شده کرسی نشین غیر قانونی در شورای ملی نیستا در طول زمان کار قانونی و اکنون غیر قانونی شان چندین بار روی های شان نزد مردم کشور و حتی مردمان جهان سیاه و سیاه تر شده اما انها ازینکار شان شرم نکردند بازهم سیاه رویی شانرا تکرار کردند .

>>>   نفهمیدم آقا!
کدام نماینده های باشرف و پاک؟ آیا در این مجلس نمایندۀ باشرف هم وجود دارد؟ بصورت قطع نه! اگر این نماینده گان زره ای هم شرف میداشتند با پایان یافتن دورۀ کاری شان در پرلمان، یک روز بیشتر به این پارلمان غیر قانونی نمی رفتند، اینان بی شرفتر از آنند که ما فکرش را میکنیم، شرف اینان پول است و برای بدست آوردن آن از هیچگونه بیشرفی دریغ نمیکنند.
اگر اینان شرف میداشتند، بجای غنودن بر کرسی غیر قانونی، بر انجام انتخابات پارلمانی تأکید میکردند و میتوانستند دو باره به پارلمان راه یابند، اما نه، اینان میدانند که رأی ملت بیش ازین ازآنان نیست، پس بر کرسی غیر قانونی و بیغیرتی پارلمان باشند و زنده باشند.
میهن زرغون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است