لطیف پدرام: من از برنامه آریانیوز اطلاع نداشتم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۶/۱/۱۴ کد خبر: 131192 منبع: پرینت

من از بحث به روی موضوع دیورند با هیچکسی ابا نمی ورزم.

داکتر لطیف پدرام در صفحه شخصی خود نوشت: آقای یون در آریانا نیوز گفتند که پدرام چلنج داده است که با من و مسلمیار و احدی در یک بحث روی مساله دیورند باشیم.

وی در ادامه می نویسد؛ من از بحث در باره این مساله "دیورند" با هر کسی و مرجعی ابا نمی ورزم اما من اصلا از چنین برنامه ی آگاهی نداشتم و ادعای آقای یون نادرست است من اصلا چنین قراری برای چنین بحثی با آریانا نیوز نداشتم.

اینها در حالی است که شفیع کریمی تهیه کننده در آریانا نیوز نیز با انتشار ویدیویی اظهارات پدرام را رد کرد و گفت: من هماهنگی با مهمانان این برنامه داشتم و چندین مرتبه با سکرترهای ایشان تماس تلفنی برقرار کردم.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پدرام
دیورند
نظرات بینندگان:

>>>   بعضی ها برای خیانت به وطن تولد شده اند: در سابق برای خوش خدمتی به شوری و در حال حاضر برای دشمنان مردم افغانستان. یکی از این اشخاص پدرام نام دارد.

>>>   این مسلمیار ها که اکنون درفکر دیورند هستند 38 سال قبل توسط پاکستان صومبه شده اند ورهبران شان آن اردوی راازبین بردند که ازدیورند دفاع مینمودند.گفته فرهاددریا گردن همسایه نزد ما پت بود - حال سیاه سرهای محل تولد مسلمیار راپاکستانی به راکت میزند و.....میکند ولی کو آن مردی که مقابلش ایستاد شود- سه فیرراکت داکتر نجیب الله خشتک تمام پاکستانیها را درورسک پاکستان زرد ساخته بود

>>>   عجب کشوری داریم ، هرکه حقیقت گفت و حق را طلب کرد باز خاین می شود ولی یونی که در تلویزیون ژوندون به اشاره بادران پاکستانی اش تعصب و نفاد پخش میکند ، وطن پرست است این است فکر فاشیستی و قوم پرستی بعضی فاشیستان و قبیله پرستان .
کوه کن

>>>   من حدود ٤ سال تجربه كار در واحد سياسى شبكه هاى تلويزيونى را دارم. اين كه پدرام ميگويد او اصلن به بحث در آريانا نيوز دعوت نشده است؛ دروغ ميگويد. هيچ گرداننده/تهيه كننده برنامه هاى سياسى حق ندارد، به گونه دروغ، مهمان دعوت ناشده را، دعوت شده اعلام كند و سپس بگويد فلانى وعده كرده بود ولى حالا از اشتراك، ابا ورزيد.
من ميدانم كه هم مسلكان ما در آريانا نيوز راست ميگويند؛ آنان پدرام را دعوت كردند ولى پدرام عقب نشينى يا بگويم فرار كرد. اين كه چرا، من نيز نميدانم. ولى در حقيقت او فرار كرد.
نعیم نظری

>>>   نواسه های یکی از پادشاهان به خاطر تصرف تاج وتخت پادشاهی انرا فروختند وحالا مردم انطرف دیورند هیچگاه حاضر نیستند که به افغانستان بپوندند وتعدادی قلیلی هم بخاطر بدست اوردن پول بعضی اوقات با کسانی که در افغانستان به موضوع دیورندمیاندیشند سر شور میدهند اما در باطن به فکر چیز دیگری اند

>>>   ما مردم عوام باید دشمنان از قوم خود را بهتر تشخیص کنیم. افراد مانند پدرام یا یون و غیره هرگز به قوم خود فکر نکرده اند، بلکه از قوم خود به حیث ابزار برای رسیدن به مقام و دالر سؤاستفاده می کنند.

>>>   نظر نویسنده دومی طنز گونه نوشته شده اما کاملاٌ بر اساس تاریخ و حقایق ! زنده باشی . اما کسی که از خط دیورند حرف میزند راه بدست آوردن آن طرف خط را که جز خاک پاکستان گردیده نیز باید پیشنهاد کند حتی اسمعیل یون . در غیر آن همه این داستان ، قصه ک ... شیر است وبا این حرف ها کسی وطنپرست نمیشود.

>>>   بخاطریکه پدرام افغان نیست او با افغانها توان بحث و گفتگو را ندارد .فهیم ازکارته نو کابل

>>>   سویه پدرام در مقابل یون مانند سویه پروفیسور در برابر شاگرد کودکستان است.
کار غیرت نیست که پدرام عزیز با این چنین یک آدم بی معلومات و بی علم و دانش وارد بحث شود. باید یک کس هم سویه او باشد تا این کار را کند
سیاوش تاجیک

>>>   برو اما بازرسی دقیق یاد تان نرود

>>>   تاجیکهای افغانستان و چندین قرن سکوت . از ماست که بر ماست.
بهرام از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است