امیدی به بررسی های حادثه چهارصد بستر نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۴    ۱۳۹۶/۱/۱۶ کد خبر: 131323 منبع: پرینت

وزارت دفاع کشور می گوید، فهرست کسانی که متهم به همکاری در حادثه چهارصد بستر هستند به زودی اعلام خواهد شد و آن تعداد از افسرانی که به غفلت وظیفه ای متهم شده بودند از وظیفه سبک دوش و به دادستانی معرفی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، شکیبا هاشمی عضو مجلس نمایندگان در برنامه «نگرش» گفت: وزارت دفاع گفته است که ما یازده نفر را به دادستانی نظامی به شمول افرادی که در راس استخبارات وزارت دفاع بوده است، معرفی کردیم. اما با توجه به تجاربی که ما از قبل داشتیم و حوادثی که اتفاق افتاد و کمتر از حادثه چهارصد بستر نبود، که به فراموشی سپرده شد. امیدی هم به این بررسی نیست.

وی افزود: گمان نمی رود که قانون بر این اشخاص تطبیق شود. ای کاش سیاسیون ما احترام به منافع ملی کشور می داشتند و کسانی را که در این قضایا دخیل می بودند مجازات می کردند. حادثه چهارصد بستر وحشتناک ترین حادثه در جایی بسیار مهم بود که حتی وزیران ضعیف دخیل در این قضیه هم از وظیفه سبک دوش نشدند. بنابراین فایده ای ندار افرادی که پایین دست آنها هستند و نقش چندانی در حادثه نداشتند مجازات شود.

هاشمی گفت: این موضوعات در افغانستان چنان عادی شده است که حتی مردم دیگر پیگیر آن نیستند چرا که می دانند حکومت هیچ کاری در قبال آن نمی کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شفاخانه
وزارت دفاع
نظرات بینندگان:

>>>   Nasir Khalid
تا چه زمانی گلبدین در پشت پرده پنهان و کریم امین به دروغ گفتن در باره حزب اسلامی ادامه میدهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است